abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:45:45 #101
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30110619
.

Het gaat niet om 'het goed recht' maar dat het volkomen logisch is.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_30111104
ik ruim het op, het is een automatisme die hoor tbij de bewegingen vanaf binnenkomst...
je loopt naar de menukaart
je benadert de medewerker (ipv andersom)
je haalt je eten
je doet je jas uit en hangt die over je stoel
(eet)
je pakt weer zelf je jas
je ruimt het zelf op

In alles zijn de handelingen heel consequent tegenovergesteld van hetgeen je mag verwachten als je uit eten gaat...

maar ik vind het voornamelijk gewoon beleefd voor de volgende...ook hier is het concept fast-food in werking...je kan nooit zo snel zitten als je op een medewerker moet wachten..hoe snel ook, ze zijn altijd aan de andere kant van de ruimte...en dan sta je toch lullig te balanceren met je dienblaadje en je kind die wil weten wat er in het happy meal zit.
pi_30111327
Ik ben het eens met TS,
kijk het is niet echt meer goedkoop te noemen die mc,
daarnaast is het best smerig om het eten in een bak te gooien met laadklep, waar iedereen met zijn eetafgelikte tengels aanzat om de hendel omhoog te doen.
Daarnaast vind ik dat een zogeheten restaurant als service even de tafels afneemt met een schone doek, als er mensen hebben gegeten en dat doen ze dus ook al niet bij de mc..
En daarnaast eet ik niet graag bij iets als de mc, er zijn betere zaken dan dat natuurlijk.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30113536
Dus iemand van de appie moet jouw vuilnis buiten zetten omdat er een plastic zak om je eten zit?
pi_30113648
Af en toe kan ik de verleiding niet weerstaan om mn afval met dienblad en al in de vuilnisbak te proppen
pi_30113744
Laten staan natuurlijk!
Ik zie dat trouwens in het buitenland veel vaker gebeuren. Daar mag dat wel?
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_30113857
Eensch met TS. Wat een onzin laat die omlaaggevallen sletjes daar ook eens werken voor hun geld! Hadden ze maar een beroep moeten leren...
We hebben het nog steeds leuk
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:01:49 #108
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_30113950
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:01 schreef Posdnous het volgende:
Nog even terugkomend op een eerder topic Zelf je rotzooi opruimen bij de McDonalds :N waar ik niet helemaal tevreden ben over hoe dat afliep (geen fatsoenlijk argument bvb) plus een trollende mod.

Plus het feit dat ik vandaag alweer ruzie met iemand hierover had en alweer voor aso ben uitgemaakt hier maar een revisited Mac-rotzooi laten staan-topic (revisited, zo u wil).

Het probleem:
[..]

De stelling: Zelf je rotzooi weggooien met de Mac of dergelijke fastfoodrestaurants is opgedrongen door de fastfoodketens zelf, die iedereen hebben laten geloven dat het normaal is. Nu durft niemand meer die rotzooi te laten staan omdat ze dan bang zijn voor aso uitgemaakt te worden, wat natuurlijk onzin is, dat zijn die restaurants zelf namelijk.
eens ik laat het voortaan ook maar staan
het is al duur genoeg
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_30114016
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:43 schreef Pitom het volgende:
Als jij je eten wil laten staan is dat jouw goed recht. Als mensen dat aso vinden, en jou daar op gaan wijzen, is dat hun goed recht. En nou geen gezeik meer, verdomme
Je afval. Je eten gooi je niet weg, dat eet je op
pi_30114019
Ik laat het staan.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:03:33 #111
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30114023
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:19 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Herstel, dat doen ze zelf.
danwel fast-food restaurant
ik denk dat jij bij de lokale snackbar ook je spul weggooid?
Er staan iig ook prullenbakken daar.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_30114050
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef Schaftkeet het volgende:
Af en toe kan ik de verleiding niet weerstaan om mn afval met dienblad en al in de vuilnisbak te proppen
Dat vind ik dan weer sneu, wáárom? Laat het dan gewoon staan. Aso .
pi_30114069
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:59 schreef RDC het volgende:
Eensch met TS. Wat een onzin laat die omlaaggevallen sletjes daar ook eens werken voor hun geld! Hadden ze maar een beroep moeten leren...
Als je een beroep geleerd hebt hoef je niet meer te werken voor je geld?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:06:09 #114
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30114136
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik ben het eens met TS,
daarnaast is het best smerig om het eten in een bak te gooien met laadklep, waar iedereen met zijn eetafgelikte tengels aanzat om de hendel omhoog te doen.
Daarnaast vind ik dat een zogeheten restaurant als service even de tafels afneemt met een schone doek, als er mensen hebben gegeten en dat doen ze dus ook al niet bij de mc..
En daarnaast eet ik niet graag bij iets als de mc, er zijn betere zaken dan dat natuurlijk.
www.subway.nl bijvoorbeeld, om in de trend van fast-food te blijven.
daar ruim je ook je eigen crap op, is een wereldwijde standaard vanuit dat bedrijf

Als je echt goed wilt eten, moet je hier echter zijn: daar ruimen ze het ook wel voor je neus op.
Daar is de rekening dan ook naar.
pi_30114137
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik ben het eens met TS,
Wél bij de Mac eten, maar dan het hendeltje van het deksel van de afvalklep aanraken 'vies' vinden!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:07:03 #116
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_30114172
kleine moeite om het zelf op te ruimen
pi_30114174
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:16 schreef BaraCuda het volgende:
Het is ook wel een grote moeite om je plate op te tillen even schuin te houden en weer weg te zetten he

Mijn god wat een lambal ben je
Niet dat het me te veel moeite is hoor, en meestal dump ik zelf m'n zooi ook wel in de afvalbak. Maar aan de andere kant: In een "normaal" restaurant breng ik de afwas ook niet zelf naar de keuken, dus waarom in 'restaurant' McD dan wel?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_30114330
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:11 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
Maar eh Posdnous je vindt de prijs/kwalitiet-verhouding nergens anders zo hoog als bij de McD, je ergert je eraan dat 'men' het normaal vindt dat je je eigen rotzooi opruimt bij de McD... WAAROM GA JE DAN NAAR DE McD?!?!
kwaliTIET!!!!! TIET!

Groetjes,

veldmuis
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:11:49 #119
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30114376
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Niet dat het me te veel moeite is hoor, en meestal dump ik zelf m'n zooi ook wel in de afvalbak. Maar aan de andere kant: In een "normaal" restaurant breng ik de afwas ook niet zelf naar de keuken, dus waarom in 'restaurant' McD dan wel?
Omdat je in een noraal restaurant (minimaal) 20 euro betaalt, en in een subway (restaurant?) 8 euro.
Voor een even-zo-vullende-maaltijd.

Als je het allemaal laat staan, hebben ze meer studenten / vakantiewerkers / stagiares nodig.
En dat kost. Geld.
pi_30114392
Het is behoorlijk asociaal om ergens gebruik van te maken, maar dan zomaar je eigen regels daarbij te verzinnen. Je weet van te voren hoe een Mac werkt, dus je weet waar je aan begint. Als de regels van de Mac je niet bevallen, heb je daar niks te zoeken en smeer je toch lekker je eigen boterham.

pi_30114427
Mijn hemel, wat een fanatieke reacties.
pi_30114447
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:11 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Omdat je in een noraal restaurant (minimaal) 20 euro betaalt, en in een subway (restaurant?) 8 euro.
Voor een even-zo-vullende-maaltijd.

Als je het allemaal laat staan, hebben ze meer studenten / vakantiewerkers / stagiares nodig.
En dat kost. Geld.
stagiares kosten gratis.

Groetjes,

veldmuis
pi_30114487
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:12 schreef kenz het volgende:
Het is behoorlijk asociaal om ergens gebruik van te maken, maar dan zomaar je eigen regels daarbij te verzinnen. Je weet van te voren hoe een Mac werkt, dus je weet waar je aan begint. Als de regels van de Mac je niet bevallen, heb je daar niks te zoeken en smeer je toch lekker je eigen boterham.

Inderdaad. Dus eigengemaakte regels als "je MOET je troep weggooien", zijn onzinnig, onnodig, en overbodig. Dus als je je troep zo graag wilt weggooien bij de mac, smeer je maar je eigen boterham!

Groetjes,

veldmuis
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:18:32 #124
128501 dit.is.geen.kloon.
Meki Woedend op Fok
pi_30114635
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:14 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Inderdaad. Dus eigengemaakte regels als "je MOET je troep weggooien", zijn onzinnig, onnodig, en overbodig. Dus als je je troep zo graag wilt weggooien bij de mac, smeer je maar je eigen boterham!

Groetjes,

veldmuis
De regels van de gastheer gelden in zijn huis, niet de regels van de gasten.

×××,
dit.is.geen.kloon.
pi_30114640
Ik snap nog steeds niet waarom de mensen die absurde prijzen slikken bij de Mc, als ik er binnen eet laat ik het gewoon staan, als stil protest.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')