eens ik laat het voortaan ook maar staanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:01 schreef Posdnous het volgende:
Nog even terugkomend op een eerder topic Zelf je rotzooi opruimen bij de McDonalds :N waar ik niet helemaal tevreden ben over hoe dat afliep (geen fatsoenlijk argument bvb) plus een trollende mod.
Plus het feit dat ik vandaag alweer ruzie met iemand hierover had en alweer voor aso ben uitgemaakt hier maar een revisited Mac-rotzooi laten staan-topic (revisited, zo u wil).
Het probleem:
[..]
De stelling: Zelf je rotzooi weggooien met de Mac of dergelijke fastfoodrestaurants is opgedrongen door de fastfoodketens zelf, die iedereen hebben laten geloven dat het normaal is. Nu durft niemand meer die rotzooi te laten staan omdat ze dan bang zijn voor aso uitgemaakt te worden, wat natuurlijk onzin is, dat zijn die restaurants zelf namelijk.
Je afval. Je eten gooi je niet weg, dat eet je opquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:43 schreef Pitom het volgende:
Als jij je eten wil laten staan is dat jouw goed recht. Als mensen dat aso vinden, en jou daar op gaan wijzen, is dat hun goed recht. En nou geen gezeik meer, verdomme
danwel fast-food restaurantquote:
Dat vind ik dan weer sneu, wáárom? Laat het dan gewoon staan. Asoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef Schaftkeet het volgende:
Af en toe kan ik de verleiding niet weerstaan om mn afval met dienblad en al in de vuilnisbak te proppen
Als je een beroep geleerd hebt hoef je niet meer te werken voor je geld?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:59 schreef RDC het volgende:
Eensch met TS. Wat een onzin laat die omlaaggevallen sletjes daar ook eens werken voor hun geld! Hadden ze maar een beroep moeten leren...
www.subway.nl bijvoorbeeld, om in de trend van fast-food te blijven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik ben het eens met TS,
kijk het is niet echt meer goedkoop te noemen die mc,
daarnaast is het best smerig om het eten in een bak te gooien met laadklep, waar iedereen met zijn eetafgelikte tengels aanzat om de hendel omhoog te doen.
Daarnaast vind ik dat een zogeheten restaurant als service even de tafels afneemt met een schone doek, als er mensen hebben gegeten en dat doen ze dus ook al niet bij de mc..
En daarnaast eet ik niet graag bij iets als de mc, er zijn betere zaken dan dat natuurlijk.
Wél bij de Mac eten, maar dan het hendeltje van het deksel van de afvalklep aanraken 'vies' vinden!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik ben het eens met TS,
kijk het is niet echt meer goedkoop te noemen die mc,
daarnaast is het best smerig om het eten in een bak te gooien met laadklep, waar iedereen met zijn eetafgelikte tengels aanzat om de hendel omhoog te doen.
Daarnaast vind ik dat een zogeheten restaurant als service even de tafels afneemt met een schone doek, als er mensen hebben gegeten en dat doen ze dus ook al niet bij de mc..
En daarnaast eet ik niet graag bij iets als de mc, er zijn betere zaken dan dat natuurlijk.
Niet dat het me te veel moeite is hoor, en meestal dump ik zelf m'n zooi ook wel in de afvalbak. Maar aan de andere kant: In een "normaal" restaurant breng ik de afwas ook niet zelf naar de keuken, dus waarom in 'restaurant' McD dan wel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:16 schreef BaraCuda het volgende:
Het is ook wel een grote moeite om je plate op te tillen even schuin te houden en weer weg te zetten he
Mijn god wat een lambal ben je
kwaliTIET!!!!! TIET!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:11 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
Maar eh Posdnous je vindt de prijs/kwalitiet-verhouding nergens anders zo hoog als bij de McD, je ergert je eraan dat 'men' het normaal vindt dat je je eigen rotzooi opruimt bij de McD... WAAROM GA JE DAN NAAR DE McD?!?!
Omdat je in een noraal restaurant (minimaal) 20 euro betaalt, en in een subway (restaurant?) 8 euro.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Niet dat het me te veel moeite is hoor, en meestal dump ik zelf m'n zooi ook wel in de afvalbak. Maar aan de andere kant: In een "normaal" restaurant breng ik de afwas ook niet zelf naar de keuken, dus waarom in 'restaurant' McD dan wel?
stagiares kosten gratis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:11 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Omdat je in een noraal restaurant (minimaal) 20 euro betaalt, en in een subway (restaurant?) 8 euro.
Voor een even-zo-vullende-maaltijd.
Als je het allemaal laat staan, hebben ze meer studenten / vakantiewerkers / stagiares nodig.
En dat kost. Geld.
Inderdaad. Dus eigengemaakte regels als "je MOET je troep weggooien", zijn onzinnig, onnodig, en overbodig. Dus als je je troep zo graag wilt weggooien bij de mac, smeer je maar je eigen boterham!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:12 schreef kenz het volgende:
Het is behoorlijk asociaal om ergens gebruik van te maken, maar dan zomaar je eigen regels daarbij te verzinnen. Je weet van te voren hoe een Mac werkt, dus je weet waar je aan begint. Als de regels van de Mac je niet bevallen, heb je daar niks te zoeken en smeer je toch lekker je eigen boterham.
![]()
De regels van de gastheer gelden in zijn huis, niet de regels van de gasten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus eigengemaakte regels als "je MOET je troep weggooien", zijn onzinnig, onnodig, en overbodig. Dus als je je troep zo graag wilt weggooien bij de mac, smeer je maar je eigen boterham!
Groetjes,
veldmuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |