abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:45:45 #101
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30110619
.

Het gaat niet om 'het goed recht' maar dat het volkomen logisch is.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_30111104
ik ruim het op, het is een automatisme die hoor tbij de bewegingen vanaf binnenkomst...
je loopt naar de menukaart
je benadert de medewerker (ipv andersom)
je haalt je eten
je doet je jas uit en hangt die over je stoel
(eet)
je pakt weer zelf je jas
je ruimt het zelf op

In alles zijn de handelingen heel consequent tegenovergesteld van hetgeen je mag verwachten als je uit eten gaat...

maar ik vind het voornamelijk gewoon beleefd voor de volgende...ook hier is het concept fast-food in werking...je kan nooit zo snel zitten als je op een medewerker moet wachten..hoe snel ook, ze zijn altijd aan de andere kant van de ruimte...en dan sta je toch lullig te balanceren met je dienblaadje en je kind die wil weten wat er in het happy meal zit.
pi_30111327
Ik ben het eens met TS,
kijk het is niet echt meer goedkoop te noemen die mc,
daarnaast is het best smerig om het eten in een bak te gooien met laadklep, waar iedereen met zijn eetafgelikte tengels aanzat om de hendel omhoog te doen.
Daarnaast vind ik dat een zogeheten restaurant als service even de tafels afneemt met een schone doek, als er mensen hebben gegeten en dat doen ze dus ook al niet bij de mc..
En daarnaast eet ik niet graag bij iets als de mc, er zijn betere zaken dan dat natuurlijk.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30113536
Dus iemand van de appie moet jouw vuilnis buiten zetten omdat er een plastic zak om je eten zit?
pi_30113648
Af en toe kan ik de verleiding niet weerstaan om mn afval met dienblad en al in de vuilnisbak te proppen
pi_30113744
Laten staan natuurlijk!
Ik zie dat trouwens in het buitenland veel vaker gebeuren. Daar mag dat wel?
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_30113857
Eensch met TS. Wat een onzin laat die omlaaggevallen sletjes daar ook eens werken voor hun geld! Hadden ze maar een beroep moeten leren...
We hebben het nog steeds leuk
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:01:49 #108
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_30113950
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:01 schreef Posdnous het volgende:
Nog even terugkomend op een eerder topic Zelf je rotzooi opruimen bij de McDonalds :N waar ik niet helemaal tevreden ben over hoe dat afliep (geen fatsoenlijk argument bvb) plus een trollende mod.

Plus het feit dat ik vandaag alweer ruzie met iemand hierover had en alweer voor aso ben uitgemaakt hier maar een revisited Mac-rotzooi laten staan-topic (revisited, zo u wil).

Het probleem:
[..]

De stelling: Zelf je rotzooi weggooien met de Mac of dergelijke fastfoodrestaurants is opgedrongen door de fastfoodketens zelf, die iedereen hebben laten geloven dat het normaal is. Nu durft niemand meer die rotzooi te laten staan omdat ze dan bang zijn voor aso uitgemaakt te worden, wat natuurlijk onzin is, dat zijn die restaurants zelf namelijk.
eens ik laat het voortaan ook maar staan
het is al duur genoeg
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_30114016
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:43 schreef Pitom het volgende:
Als jij je eten wil laten staan is dat jouw goed recht. Als mensen dat aso vinden, en jou daar op gaan wijzen, is dat hun goed recht. En nou geen gezeik meer, verdomme
Je afval. Je eten gooi je niet weg, dat eet je op
pi_30114019
Ik laat het staan.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:03:33 #111
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30114023
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:19 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Herstel, dat doen ze zelf.
danwel fast-food restaurant
ik denk dat jij bij de lokale snackbar ook je spul weggooid?
Er staan iig ook prullenbakken daar.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_30114050
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef Schaftkeet het volgende:
Af en toe kan ik de verleiding niet weerstaan om mn afval met dienblad en al in de vuilnisbak te proppen
Dat vind ik dan weer sneu, wáárom? Laat het dan gewoon staan. Aso .
pi_30114069
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:59 schreef RDC het volgende:
Eensch met TS. Wat een onzin laat die omlaaggevallen sletjes daar ook eens werken voor hun geld! Hadden ze maar een beroep moeten leren...
Als je een beroep geleerd hebt hoef je niet meer te werken voor je geld?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:06:09 #114
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30114136
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik ben het eens met TS,
daarnaast is het best smerig om het eten in een bak te gooien met laadklep, waar iedereen met zijn eetafgelikte tengels aanzat om de hendel omhoog te doen.
Daarnaast vind ik dat een zogeheten restaurant als service even de tafels afneemt met een schone doek, als er mensen hebben gegeten en dat doen ze dus ook al niet bij de mc..
En daarnaast eet ik niet graag bij iets als de mc, er zijn betere zaken dan dat natuurlijk.
www.subway.nl bijvoorbeeld, om in de trend van fast-food te blijven.
daar ruim je ook je eigen crap op, is een wereldwijde standaard vanuit dat bedrijf

Als je echt goed wilt eten, moet je hier echter zijn: daar ruimen ze het ook wel voor je neus op.
Daar is de rekening dan ook naar.
pi_30114137
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik ben het eens met TS,
Wél bij de Mac eten, maar dan het hendeltje van het deksel van de afvalklep aanraken 'vies' vinden!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:07:03 #116
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_30114172
kleine moeite om het zelf op te ruimen
pi_30114174
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:16 schreef BaraCuda het volgende:
Het is ook wel een grote moeite om je plate op te tillen even schuin te houden en weer weg te zetten he

Mijn god wat een lambal ben je
Niet dat het me te veel moeite is hoor, en meestal dump ik zelf m'n zooi ook wel in de afvalbak. Maar aan de andere kant: In een "normaal" restaurant breng ik de afwas ook niet zelf naar de keuken, dus waarom in 'restaurant' McD dan wel?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_30114330
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:11 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
Maar eh Posdnous je vindt de prijs/kwalitiet-verhouding nergens anders zo hoog als bij de McD, je ergert je eraan dat 'men' het normaal vindt dat je je eigen rotzooi opruimt bij de McD... WAAROM GA JE DAN NAAR DE McD?!?!
kwaliTIET!!!!! TIET!

Groetjes,

veldmuis
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:11:49 #119
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30114376
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Niet dat het me te veel moeite is hoor, en meestal dump ik zelf m'n zooi ook wel in de afvalbak. Maar aan de andere kant: In een "normaal" restaurant breng ik de afwas ook niet zelf naar de keuken, dus waarom in 'restaurant' McD dan wel?
Omdat je in een noraal restaurant (minimaal) 20 euro betaalt, en in een subway (restaurant?) 8 euro.
Voor een even-zo-vullende-maaltijd.

Als je het allemaal laat staan, hebben ze meer studenten / vakantiewerkers / stagiares nodig.
En dat kost. Geld.
pi_30114392
Het is behoorlijk asociaal om ergens gebruik van te maken, maar dan zomaar je eigen regels daarbij te verzinnen. Je weet van te voren hoe een Mac werkt, dus je weet waar je aan begint. Als de regels van de Mac je niet bevallen, heb je daar niks te zoeken en smeer je toch lekker je eigen boterham.

pi_30114427
Mijn hemel, wat een fanatieke reacties.
pi_30114447
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:11 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Omdat je in een noraal restaurant (minimaal) 20 euro betaalt, en in een subway (restaurant?) 8 euro.
Voor een even-zo-vullende-maaltijd.

Als je het allemaal laat staan, hebben ze meer studenten / vakantiewerkers / stagiares nodig.
En dat kost. Geld.
stagiares kosten gratis.

Groetjes,

veldmuis
pi_30114487
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:12 schreef kenz het volgende:
Het is behoorlijk asociaal om ergens gebruik van te maken, maar dan zomaar je eigen regels daarbij te verzinnen. Je weet van te voren hoe een Mac werkt, dus je weet waar je aan begint. Als de regels van de Mac je niet bevallen, heb je daar niks te zoeken en smeer je toch lekker je eigen boterham.

Inderdaad. Dus eigengemaakte regels als "je MOET je troep weggooien", zijn onzinnig, onnodig, en overbodig. Dus als je je troep zo graag wilt weggooien bij de mac, smeer je maar je eigen boterham!

Groetjes,

veldmuis
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:18:32 #124
128501 dit.is.geen.kloon.
Meki Woedend op Fok
pi_30114635
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:14 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Inderdaad. Dus eigengemaakte regels als "je MOET je troep weggooien", zijn onzinnig, onnodig, en overbodig. Dus als je je troep zo graag wilt weggooien bij de mac, smeer je maar je eigen boterham!

Groetjes,

veldmuis
De regels van de gastheer gelden in zijn huis, niet de regels van de gasten.

×××,
dit.is.geen.kloon.
pi_30114640
Ik snap nog steeds niet waarom de mensen die absurde prijzen slikken bij de Mc, als ik er binnen eet laat ik het gewoon staan, als stil protest.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:20:03 #126
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30114702
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:12 schreef kenz het volgende:

Het zijn geen regels.

Het is volgens mij gewoon een ideetje van de Mac om goedkoop rotzooi te verwijderen en dat schijnt ook te werken. dat er vervolgens mensen zijn die het een belachelijk idee vinden is niet echt heel vreemd lijkt me.

Het zijn puur zogenaamde gedragsregels die de maatschappij zich vervolgens heeft opgelegd. 'het hoort zo', 'het is een kleine moeite' 'dat weet je vantevoren'....allemaal onzin waar de Mac en andere fastfoodketens gewoon van profiteren. Zij weten heel goed dat zomaar iedereen het kan laten staan en er is niks wat ze er aan kunnen doen. Want die mensen betalen gewoon voor wat ze krijgen en gebruiken een etablissement waar dit voor bedoeld is.
Ze verstoren geen openbare orde en vallen er niemand mee lastig. Het is aan het restaurant zelf te zorgen dat mensen normaal kunnen zitten en eten.

Zij gebruiken die eetruimte om mensen aan zich te binden, om zelfs reclame te maken, sfeer op te roepen en wat al niet meer. Dan is het ook aan hen om te zorgen dat het er schoon is, want zij zijn degene die er aan verdienen.
pi_30114769
In Oostenrijk was het helemaal niet de bedoeling dat je het zelf weggooide Het personeel deed dat en meestal vrij snel nadat iemand was opgestaan.
pi_30114790
Als jij het niet wilt opruimen doe je dat niet. Ik vind het niet erg om te doen en vind het een kleine moeite. Aangezien het een "ongeschreven regel" is vind ik het een beetje aso om het te laten staan.. moet je ook niet zeuren dat mensen je aankijken. Maar TS ruimt niet eens zn bekertje op in de kroeg..
pi_30114826
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:13 schreef Murray het volgende:
Mijn hemel, wat een fanatieke reacties.
pi_30114832
tsja , moeilijk onderwerp , zolang het niet verplicht is vind ik niet dat je mensen erop kan aanspreken dat het asociaal is , ik bedoel ze hebben er wel werknemers voor.

Ik doe het zelf 9 v/d 10x wel mede omdat het gewoon automatische is geworden. Het is helaas wel zo dat die grafdingen niet voor linkshandigen gemaakt zijn. Ik wil me bord/plateau LINKS vasthouden ja , is wat stabieler voor me. Nu moet ik dus onstabiel met rechts dat bord/plateau vasthouden met alle mogelijke gevolgen van dien.

Ik stem voor een dubbele hendel !
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_30114971
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:21 schreef ChrisJX het volgende:
In Oostenrijk was het helemaal niet de bedoeling dat je het zelf weggooide Het personeel deed dat en meestal vrij snel nadat iemand was opgestaan.
En een menu kost daar hetzelfde, terwijl de McChicken nog lekkerder is dan hier ook
pi_30115021
Ik krijg die zooi trouwens nooit weggegooid. Of de helft blijft hangen, of het hele dienblad verdwijnt in die box Ik ga er maar van uit dat het personeel ervoor opgeleid is en wél weet hoe het moet
pi_30115046
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 17:23 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ik vind het echt belachelijk aangezien ik maar een beetje mee moet doen met de door hen verzonnen 'regel' dat het normaal is om dat zelf te doen.

[..]
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:20 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Het zijn geen regels.

Het is volgens mij gewoon een ideetje van de Mac om goedkoop rotzooi te verwijderen en dat schijnt ook te werken. dat er vervolgens mensen zijn die het een belachelijk idee vinden is niet echt heel vreemd lijkt me.
Volgens mij had je in je OP al geconstateerd dat het een door hun verzonnen regel was (wat volgens mij idd zo is). En dus hou je je daar aan of je gaat ergens anders heen. Simpel lijkt me.
pi_30115132
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:26 schreef ChrisJX het volgende:
Ik krijg die zooi trouwens nooit weggegooid. Of de helft blijft hangen, of het hele dienblad verdwijnt in die box Ik ga er maar van uit dat het personeel ervoor opgeleid is en wél weet hoe het moet
toevallig ook links?

Vooral het bekertje met drinken blijft bij mij ALTIJD hangen
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:30:12 #135
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_30115155
Helemaal met de TS eens!

In een snackbar ruim ik mijn rommel ook zelf op, maar in een restaurant vind ik het al overdreven dat ik zelf mijn vreten mee moet nemen naar mijn tafel...
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:30:29 #136
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30115162
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:27 schreef kenz het volgende:

Volgens mij had je in je OP al geconstateerd dat het een door hun verzonnen regel was (wat volgens mij idd zo is). En dus hou je je daar aan of je gaat ergens anders heen. Simpel lijkt me.
Niet simpel. Het is geen regel, ze vragen je gewoon of je dat wil doen.

En ik beantwoord dat met 'nee, want je pretendert zo'n geweldige vreettent te zijn en je verdient bakken met geld en het is een grof schandaal dat je je klanten hun afval zelf in kleine klote-vuilnisbakken laat duwen, waar geen enkel maar dan ook geen enkele eetgelegenheid mee wegkomt'
pi_30115187
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:29 schreef Zeurberus het volgende:

toevallig ook links?
Nee, rechts. Kun je nagaan
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:31:19 #138
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_30115196
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:25 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

En een menu kost daar hetzelfde, terwijl de McChicken nog lekkerder is dan hier ook
In antwerpen komen ze alles netjes opruimen en in Bratislava ook. Hier zijn ze gewoon lam die medewerkers en wij hollanders vinden weer dat we mee moeten helpen en als je niet gelijk klaar staat ben je weer een aso
Niet mieten! Door gieten!
pi_30115257
Overigens laat ik in een café waar je je drankje bij de bar moest bestellen (let op: dat is ook naar een toonbank lopen) mijn glas bij vertrek gewoon op het tafeltje waaraan ik heb gezeten staan. Die ga ik ook niet op de bar zetten. Alleen als ik in de buurt van de bar sta.
pi_30115267
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:30 schreef Posdnous het volgende:

[..]

En ik beantwoord dat met 'nee, want je pretendert zo'n geweldige vreettent te zijn en je verdient bakken met geld en het is een grof schandaal dat je je klanten hun afval zelf in kleine klote-vuilnisbakken laat duwen, waar geen enkel maar dan ook geen enkele eetgelegenheid mee wegkomt'
Als je echt principieel bent, dan weiger je het eten mee te nemen van de balie en laat je het aan tafel serveren. Maar dat doe je dan zeker ook weer niet?
pi_30115300
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef seilram het volgende:
In antwerpen komen ze alles netjes opruimen en in Bratislava ook. Hier zijn ze gewoon lam die medewerkers en wij hollanders vinden weer dat we mee moeten helpen en als je niet gelijk klaar staat ben je weer een aso
In Oostenrijk verkopen ze trouwens ook bier bij de Mac
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:33:56 #142
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30115304
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef seilram het volgende:

[..]

Precies.

je zou je kunnen afvragen hoe dat komt. Misschien omdat wij hier niet echt een traditie hebben van uit eten gaan zoals in andere landen en fastfoodketens daar heel slim gebruik van maken. 'Hier wten ze niet beter' denken ze.

in het buitenland lachen mensen zich echt verrot als je hen ook maar voorstelt het afval van waar ze zelf voor betaald hebben en opeten in dezelfde eettent in de vuilnisbak te gooien.
pi_30115330
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:32 schreef ChrisJX het volgende:
Overigens laat ik in een café waar je je drankje bij de bar moest bestellen (let op: dat is ook naar een toonbank lopen) mijn glas bij vertrek gewoon op het tafeltje waaraan ik heb gezeten staan. Die ga ik ook niet op de bar zetten. Alleen als ik in de buurt van de bar sta.
Alleen in me stamkroeg of als ik ergens weinig gedronken heb (lees het hele handeltje is in een keer mee te nemen) dan breng ik het terug

Overvolle bar/discotheek kan wel de tering krijgen
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:35:12 #144
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30115358
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:32 schreef kenz het volgende:

[..]

Als je echt principieel bent, dan weiger je het eten mee te nemen van de bali en laat je het aan tafel serveren. Maar dat doe je dan zeker ook weer niet?
Nee, zoals ik al zei vind ik eten halen niet echt een probleem. Evenals een biertje halen bij de bar in de kroeg. Maar daar ga ik m'n lege glazen ook echt niet telkens terugbrengen.
pi_30115385
quote:

[..]

Als je echt principieel bent, dan weiger je het eten mee te nemen van de balie en laat je het aan tafel serveren. Maar dat doe je dan zeker ook weer niet?
Moet ik nog eens in een dronken bui doen eigelijk

'Hier opeten of meenemen?'

En dan heerlijk blijven staan en de maaltijd verorberen
pi_30115410
Wees dan inderdaad consequent, ga dan aan een tafeltje zitten wachten tot ze je bestelling komen opnemen. En aangezien ze dat niet doen, heb jij dus ook niks om weg te gooien, dus heb je überhaupt geen probleem.
En ik deel de gangbare mening dat ik je een luie asociale hork vind
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:43:34 #147
Meki Woedend op Fok
pi_30115689
quote:

[..]

Als hij echt principieel is gaat'ie niet eens naar de McD.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:44:09 #148
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_30115708
quote:
Ik weet niet of het echt aan dat personeel ligt. Misschien zijn ze wat onderbezet.
Liugt aan het bedrijf zelf dan, of de filiaalmanager of franchisenemer.. (weet niet echt hoe het bedrijf in elkaar steekt, geloof dat het franchises zijn maar dat boeit ook niet echt) Is immers hun keuze om dan, schijnbaar een gebrek aan personeel te hebben. Aan de huidige prijzen zal het niet liggen, mind you. Dus wel veel geld vragen voor "eten", maar niet veel personeel rond hebben lopen waardoor je je eigen zooi weg moet keilen. Slecht plan, me dunkt.

Normaliter gooide ik altijd m'n dienblad leeg in zo'n bak, is na lezen van dit topic ook verleden tijd.

(btw, nooit iemand opgevallen dat bij de Burger King de dienbladen ook in de afvalbakken passen, en bij de MAC niet..? Toch weer een reden om bij de BK WEL weer je eigen dienbladje weg te tyfen.. )
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:44:31 #149
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30115724
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:36 schreef Blapiet het volgende:
Wees dan inderdaad consequent, ga dan aan een tafeltje zitten wachten tot ze je bestelling komen opnemen. En aangezien ze dat niet doen, heb jij dus ook niks om weg te gooien, dus heb je überhaupt geen probleem.
Ik hoop niet dat je hier lang over nagedacht hebt.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:46:18 #150
Meki Woedend op Fok
pi_30115782
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:44 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ik vind dat'ie een punt heeft! In welk normaal restaurant ga je nou zelf je eten aan de balie ophalen, om het zelf op een plank naar je zitplaats te brengen?! Daar heb je personeel voor.
pi_30115784
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:44 schreef Posdnous het volgende:

[..]

ik kan het niet helpen,... ik moet de wereld verbeteren
pi_30115787
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:44 schreef neo2000 het volgende:

[..]

(btw, nooit iemand opgevallen dat bij de Burger King de dienbladen ook in de afvalbakken passen, en bij de MAC niet..? Toch weer een reden om bij de BK WEL weer je eigen dienbladje weg te tyfen.. )
Vroeger kon dat bij de Mac ook. Maar ze hebben blijkbaar geleerd...
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:47:00 #153
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_30115804
haha foknerds ik ruim het ook niet op
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:51:23 #154
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30115943
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:46 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:

[..]

Ik vind dat'ie een punt heeft! In welk normaal restaurant ga je nou zelf je eten aan de balie ophalen, om het zelf op een plank naar je zitplaats te brengen?! Daar heb je personeel voor.
Eigenlijk wel ja. Maar dat is hun werkwijze. Prima. Dat heb ik maar te accepteren en anders moet ik er niet heen gaan. Simpel.

Het weggooien is echter geen regel of noodzaak, maar iets wat de klanten denken dat zo hoort. Er is echt niemand in de Mac die mij er ooit op heeft aangesproken of dat ooit zal doen, aangezien het gewoon normaal is dat te laten staan, net als in elke eettent waar je betaalt om te gaan zitten eten en ze er personeel hebben rondlopen.
pi_30116006
Gaan we met zn allen "normaal" ons vuil laten staan, wachten tot McDonalds-medewerkers het opruimen, dan minder medewerkers achter de toonbank, langere rijen en minder zitplaatsen ivm volle tafels, gestresste medewerkers (voor zover het nu nog geen levenloze zombies zijn ) door alle extra taken.

Nieuwe situatie - McDonalds heeft nieuwe mensen nodig (McVuilnisman ).
Kzou maar snel solliciteren TS, kun je de mensen zelf laten zien hoe het WEL moet
There is no life after death, there is only life
pi_30116079
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:30 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Burger King, KFC, enz. Komen er ook allemaal mee weg.

Joh, flikker die zooi gewoon in die afvalbak Feit is dat ze er het personeel er niet voor hebben (of wil je dat er constant iemand eerst jouw hamburgers maakt en vervolgens zooi opruimt?) en jouw "principes" helpen daar geen ene fuck aan.

En krijg een leven.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:58:54 #157
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30116187
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:55 schreef yootje het volgende:

[..]

Fastfood-restaurants ja.
quote:
Joh, flikker die zooi gewoon in die afvalbak Feit is dat ze er het personeel er niet voor hebben (of wil je dat er constant iemand eerst jouw hamburgers maakt en vervolgens zooi opruimt?) en jouw "principes" helpen daar geen ene fuck aan.
En dat ze er geen personeel voor hebben is dus MIJN probleem . Dat is toch een grap mag ik hopen. Die biljarden-multinationals moet ik maar gaan meehelpen?
quote:
En krijg een leven.
. laat mij ook es een fucking klaagbaaktopic openen.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:59:32 #158
Meki Woedend op Fok
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:59:52 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_30116236
Ik vind het vies om aan een tafeltje te zitten waar de resten van een ander liggen. Aangezien het personeel van de Mac de boel niet opruimt, en ik ook niet wil dat een ander met mijn troep zit, ruim ik de boel zelf op. Je komt tenslotte toch langs die afvalbak.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_30116258
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:55 schreef yootje het volgende:

En krijg een leven.
Waarom is het in de Oostenrijkse Mac dan níet de bedoeling om je tafeltje leeg te ruimen? Als ze het daar kunnen, kan dat hier ook lijkt me
  woensdag 31 augustus 2005 @ 00:02:13 #161
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30116327
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:59 schreef Troel het volgende:
Ik vind het vies om aan een tafeltje te zitten waar de resten van een ander liggen. Aangezien het personeel van de Mac de boel niet opruimt, en ik ook niet wil dat een ander met mijn troep zit, ruim ik de boel zelf op. Je komt tenslotte toch langs die afvalbak.
Komop, dat is toch te triest voor woorden .
pi_30116362
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:00 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Waarom is het in de Oostenrijkse Mac dan níet de bedoeling om je tafeltje leeg te ruimen? Als ze het daar kunnen, kan dat hier ook lijkt me
wat ben jij een naar persoon, emigreer lekker naar Oostenrijk dan. Ze praten er Duits, doe je dat in Nederland ook?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 00:05:12 #163
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_30116430
Ik ruim het zelf meestal ook wel op, maar als ik een keer geen zin heb of haast heb en het aan hun overlaat wil ik niet gelijk voor viespeuk of aso uitgemaakt worden...

Het voordeel van een restaurant is dat je het niet zelf hoeft te maken en niet te vergeten dat je thuis niet met de rommel zit...
pi_30116433
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:03 schreef Blapiet het volgende:

wat ben jij een naar persoon,
Auw
quote:
emigreer lekker naar Oostenrijk dan.
Been there, done that, got the plakboek vol met foto's
quote:
Ze praten er Duits, doe je dat in Nederland ook?
Aber natürlich
pi_30116617
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:05 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Auw
[..]

Been there, done that, got the plakboek vol met foto's
[..]

Aber natürlich
Verbeter de wereld, begin bij jezelf
Sterker nog, als ik de Mac binnenloop maak ik eerst een rondje langs alle tafels om alle troep op te ruimen. (ik kan daar echt niet tegen hoor, al die achtergelaten bende)
pi_30116639
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:10 schreef Blapiet het volgende:
Verbeter de wereld, begin bij jezelf
Sterker nog, als ik de Mac binnenloop maak ik eerst een rondje langs alle tafels om alle troep op te ruimen. (ik kan daar echt niet tegen hoor, al die achtergelaten bende)
Als heel de wereld zo was als jij

Was het verrekte saai
pi_30116728
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:10 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Als heel de wereld zo was als jij

Was het verrekte saai
saai maar schoon
pi_30116746
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:13 schreef Blapiet het volgende:

saai maar schoon
U heeft een punt
pi_30116849
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:14 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

U heeft een punt
zullen we dan samen gaan maccen om beide standpunten eens te overzien en elkaar van elkaars gelijk te overtuigen

Ik ga voor de Big-Tasty met een medium shake Vanille
  woensdag 31 augustus 2005 @ 00:20:18 #170
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_30116984
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:58 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Fastfood-restaurants ja.
[..]

En dat ze er geen personeel voor hebben is dus MIJN probleem . Dat is toch een grap mag ik hopen. Die biljarden-multinationals moet ik maar gaan meehelpen?
[..]

. laat mij ook es een fucking klaagbaaktopic openen.
De bedoeling van het fastfood restaurant is dat je alle rotzooi netjes in de prullenbak dumpt. Ze zetten die dingen niet voor niets pontificaal in de lobby. Net zoals het de bedoeling is dat je afrekent.
Aan mensen zoals jij hebben we veel in deze maatschappij.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_30117016
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:16 schreef Blapiet het volgende:

zullen we dan samen gaan maccen om beide standpunten eens te overzien en elkaar van elkaars gelijk te overtuigen

Ik ga voor de Big-Tasty met een medium shake Vanille
De Mac is smerig

Ik ga wel naar een café met lunchkaart
  woensdag 31 augustus 2005 @ 00:23:07 #172
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_30117087
Ja eigenlijk ben ik het wel met je eens, als je in een restaurant gaat eten hoef je je bord toch ook niet naar de bar te brengen ofzo maarja ik laat het soms staan, als ik lekker heb gegeten niet
Micchicken
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 31 augustus 2005 @ 00:23:36 #173
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_30117108
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:21 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

De Mac is smerig
Daarom loop ik er snel weer naar buiten zodra ik mijn vreten heb. Extra voordeel, je hebt sneller je voedsel.
pi_30117113
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:21 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

De Mac is smerig

Ik ga wel naar een café met lunchkaart
ook geen punt, ik ben een uitsmijter-specialist
one of the perks van account-manager zijn
  woensdag 31 augustus 2005 @ 00:24:31 #175
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_30117142
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:23 schreef Maikuuul het volgende:
Ja eigenlijk ben ik het wel met je eens, als je in een restaurant gaat eten hoef je je bord toch ook niet naar de bar te brengen ofzo
De bedoeling van een restaurant is daarom verschillend.
pi_30117789
TS: Sjeez, wat een dom gedoe. Niet ieder restaurant is het zelfde. Je bent gewoon lui. Ze zetten er niet voor niets van die vuinisbakken neer, is meer een hint van: "Maak die tafel even weer netjes proper" Ik ruim zelf altijd netjes mijn zooi op.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:30:31 #177
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_30119117
TS, ik ken een oplossing. Bestellen en meenemen en ruim de rommel thuis op. Dan bespaar je het personeel tijd die ze moeten besteden om rommel op te ruimen omdat een paar van die types iets mankeert aan hun handen.
pi_30122019
Is die 'luie asociale hork' al wakker? Of issie onbijten bij z'n favo restaurant/eetgelegenheid? Om vervolgens zn afgekluifde ontbijtje op tafel te laten staan....
pi_30122449
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef seilram het volgende:

[..]

Het gaat niet over moeite. Het gaat over dat ik als ik een hamburger wil eten en dan het liefst met wat erbij, zodat het wat vult, ik minimaal 10 euro lichter ben onderhand! Mijn mening is dan ook dat ze het voordat geld mooi zelf op mogen ruimen, daar betaal ik voor.
Aangezien men bezuinigd op personeel door het aan de mensen zelf te vragen, kunnen ze de hamburgers e.d. dus goedkoper aanbieden. m.a.w. Nee, je betaalt er dus niet voor.

Verder is een Mac niets meer dan een veredelde snackbar en in een snackbar gooi je zelf je afval weg. Daarnaast is het zelfs in vele zelfbedieningsrestaurants ook normaal dat je zelf je blad met je bord, bestek, e.d. in een afruimrek plaatst, of, zoals bij V&D het geval, op een lopende band mikt.

Niet zeiken dus en gewoon je rommel opruimen.
pi_30123369
Het opruimen is al doorgerekend in de prijs van het eten, ik ben er ook te lui voor.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 10:04:21 #181
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30123711
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 08:51 schreef Vhiper het volgende:

Verder is een Mac niets meer dan een veredelde snackbar
. Daar denken ze zelf anders over hoor.
quote:
Daarnaast is het zelfs in vele zelfbedieningsrestaurants ook normaal dat je zelf je blad met je bord, bestek, e.d. in een afruimrek plaatst, of, zoals bij V&D het geval, op een lopende band mikt.
Welnee, daar is het ook helemaal niet de bedoeling dat zelf op te ruimen. .
  woensdag 31 augustus 2005 @ 10:05:12 #182
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30123732
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:41 schreef mistermaniac het volgende:
TS: Sjeez, wat een dom gedoe. Niet ieder restaurant is het zelfde. Je bent gewoon lui. Ze zetten er niet voor niets van die vuinisbakken neer, is meer een hint van: "Maak die tafel even weer netjes proper" Ik ruim zelf altijd netjes mijn zooi op.
Omdat jij de 'hint' van de Mac maar meteen accepteert? Slim van je hoor .
pi_30123826
Ik laat het ook altijd staan...

Mc Donalds profileert zich als een restaurant. En bij welk restaurant heb je ooit je borden naar de keuken moeten brengen? Dat doet de fucking ober... En zolang Mc Donalds zich als restaurant blijft profileren blijf ik me er ook naar gedragen. Punt!
pi_30123880
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:09 schreef Nico_Nekslag het volgende:
Ik laat het ook altijd staan...

Mc Donalds profileert zich als een restaurant. En bij welk restaurant heb je ooit je borden naar de keuken moeten brengen? Dat doet de fucking ober... En zolang Mc Donalds zich als restaurant blijft profileren blijf ik me er ook naar gedragen. Punt!
Jij bent echt gaaf!
pi_30124002
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:11 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Jij bent echt gaaf!
Puntgaaf.
pi_30124025
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:16 schreef Nico_Nekslag het volgende:

[..]

Puntgaaf.
Heb je het toch ook door? Kan je ook kwispelen?
pi_30124413
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:18 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Heb je het toch ook door? Kan je ook kwispelen?
Je hebt mij niet echt door volgens mij .
Met puntgaaf doelde ik op mijn vorige post waarin ik afsloot met "Punt!" Als in geen discussie meer over mogelijk. Door het woord 'puntgaaf' te gebruiken impliceerde ik dat daar ook geen discussie over mogelijk was, puur vanwege het feit dat zulk dom getroll niet echt de moeite waard is. Maar hey, soms wil ik nog wel eens behulpzaam zijn en een inzicht geven in mijn denkwereld. .
pi_30124511
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:36 schreef Nico_Nekslag het volgende:

[..]

Je hebt mij niet echt door volgens mij .
Met puntgaaf doelde ik op mijn vorige post waarin ik afsloot met "Punt!" Als in geen discussie meer over mogelijk. Door het woord 'puntgaaf' te gebruiken impliceerde ik dat daar ook geen discussie over mogelijk was, puur vanwege het feit dat zulk dom getroll niet echt de moeite waard is. Maar hey, soms wil ik nog wel eens behulpzaam zijn en een inzicht geven in mijn denkwereld. .
Zoals ik al zei, jij bent echt gaaf! Bedankt voor je inzichten man! Krijg ik ook eens inzicht in de gedachtenwereld van een aso/tokkie!
pi_30124543
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:40 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, jij bent echt gaaf! Bedankt voor je inzichten man! Krijg ik ook eens inzicht in de gedachtenwereld van een aso/tokkie!
Het niet opruimen van je Mc Donalds maaltijd is inderdaad grensend aan criminaliteit.
pi_30124592
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:40 schreef Nico_Nekslag het volgende:

[..]

Het niet opruimen van je Mc Donalds maaltijd is inderdaad grensend aan criminaliteit.
Nee, aan tokkie-gedrag
pi_30125355
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:00 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Omdat men in Oostenrijk en grote gedeelten van Duitsland het afval van het restaurantgedeelte ook scheidt. Dus plastic bij plastic, papier bij papier etc, net zoals ze dat in het keukengedeelte ook al doen in Nederland. Aangezien kennelijk gebleken is dat alleen McD personeel in staat is plastic van papier te onderscheiden en de gemiddelde McD bezoeker daar te lam of achterlijk voor is, en ze geen zin hebben om achteraf een hele vuilniszak uit te moeten sorteren, hebben ze daar personeel voor aangenomen. Ze hebben daar echter wel een karretje staan waarin je geacht wordt je dienblad in te schuiven, zodat de tafel in elk geval meteen weer beschikbaar is voor de volgende gast.

Trouwens, even een rekensommetje:

Een McD restaurant heeft al snel 50-70 tafels
De gemiddelde tijd dat iemand zit te eten is zo'n 10 minuten
Als het druk is (zondagmddag ofzo) moeten er dus 50-70*60/10 = 300-420 tafels afgeruimd worden elk uur. Als je 30 seconden over een tafel zou doen, zouden er dan dus 3 mensen alleen al tafels aan het afruimen zijn. Dan verwacht je ook dat de vloer netjes blijft, de vuilnisbakken niet uitpuilen, de kinderen een ballonnetje krijgen, de deur opengehouden wordt voor bejaarden en moeders met kinderen, de toiletten schoon zijn, er een gratis vervangend produkt gehaald wordt als er een motorisch gestoorde z'n shake op de grond laat kletteren etc. En dan hebben we het nog niet eens over wat TS waarschijnlijk ook op de parkeerplaats doet als hij net door de drive geweest is: raampje open en zooi 1 voor 1 naar buiten kieperen, want "daar heb je voor betaald" Dan staan er dus 3 mensen tafels af te ruimen, en lopen er nog drie buiten achter TS z'n reet puin te schuiven. En dan maar klagen dat het steeds duurder wordt...
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:23:09 #192
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30125746
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:11 schreef Lonestarr101 het volgende:

Trouwens, even een rekensommetje:

Een McD restaurant heeft al snel 50-70 tafels
De gemiddelde tijd dat iemand zit te eten is zo'n 10 minuten
Als het druk is (zondagmddag ofzo) moeten er dus 50-70*60/10 = 300-420 tafels afgeruimd worden elk uur. Als je 30 seconden over een tafel zou doen, zouden er dan dus 3 mensen alleen al tafels aan het afruimen zijn. Dan verwacht je ook dat de vloer netjes blijft, de vuilnisbakken niet uitpuilen, de kinderen een ballonnetje krijgen, de deur opengehouden wordt voor bejaarden en moeders met kinderen, de toiletten schoon zijn, er een gratis vervangend produkt gehaald wordt als er een motorisch gestoorde z'n shake op de grond laat kletteren etc.
Aha, en dat is dus mijn schuld aangezien ik die briljante formule heb verzonnen. .
quote:
En dan hebben we het nog niet eens over wat TS waarschijnlijk ook op de parkeerplaats doet als hij net door de drive geweest is: raampje open en zooi 1 voor 1 naar buiten kieperen, want "daar heb je voor betaald" Dan staan er dus 3 mensen tafels af te ruimen, en lopen er nog drie buiten achter TS z'n reet puin te schuiven. En dan maar klagen dat het steeds duurder wordt...
a) wat een bullshit om te denken dat ik buiten mijn afval op straat gooi.
b) Ik klaag niet dat het duurder wordt.
pi_30125902
In Hongarije hebben ze gewoon iemand in dienst bij de Mac om de tafels af te ruimen. Maar ja, daar kost een uurtje minimum loon ook geen reet

Verder ben ik het met TS eens, je betaalt eigenlijk belachelijk veel voor kwalitatief matig eten en je wordt dan ook nog geacht je zooi op te ruimen. Ik verwacht een beetje service voor m'n geld, en dan bedoel ik niet dat ze m'n burger komen brengen omdat die nog niet klaar was.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_30125957
toen ik er kwam, zette ik alles netjes terug op het blad en leegde dat in de vuilnisbak, kleine moeite. ik erger me er namelijk dood aan als alle vrije tafeltjes vol staan met afgekloven hamburgerresten.
maar ik kom nooit meer bij de mac, dus ik heb dan ook niks meer te klagen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_30125987
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:28 schreef Blokhut het volgende:

Verder ben ik het met TS eens, je betaalt eigenlijk belachelijk veel voor kwalitatief matig eten en je wordt dan ook nog geacht je zooi op te ruimen. Ik verwacht een beetje service voor m'n geld, en dan bedoel ik niet dat ze m'n burger komen brengen omdat die nog niet klaar was.
mcdonalds en service? damn, jij verwacht echt teveel.
je komt daar om genetisch gemodificeerde troep je mik in te douwen.
meer hoef je dan ook echt niet te verwachten.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:34:28 #196
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_30126096
quote:
Nee, aan tokkie-gedrag
Toch denk ik dan persoonlijk meer aan het illegaal aftappen van electriciteit om zo je hennepplantage aan de gang te houden. Of in de WAO gaan zitten en er zwart bij werken. Niet een dienblad in een restaurant (hint, hint, net als die subtiele McD. hints, flikker hier een vuilnisbak weg midden in het restaurant zodat mensen zelf wel begrijpen hun crap weg te gooien) laten staan wat toch wel opgeruimd wordt door daarvoor betaald personeel, in plaats van klant.

Trouwens, ik denk dat het deel ons eigen schuld is, denk dat wij het van het begin af aan hebben gedaan als Nederlands volkje. In de andere landen hebben ze waarsch van begin af aan gedacht: "Flikker zelf je teringzooi maar weg, ik zit hier in een restaurant"..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_30126354
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:31 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

mcdonalds en service? damn, jij verwacht echt teveel.
je komt daar om genetisch gemodificeerde troep je mik in te douwen.
meer hoef je dan ook echt niet te verwachten.
Dat weet ik, daarom kom ik er ook nooit.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_30126384
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:44 schreef Blokhut het volgende:

[..]

Dat weet ik, daarom kom ik er ook nooit.
nee, okay, dan zijn we het eens
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:50:13 #199
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30126541
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik erger me er namelijk dood aan als alle vrije tafeltjes vol staan met afgekloven hamburgerresten.
Ik ook hoor.
pi_30126848
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:50 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ik ook hoor.
Dus dan ben je een principiele hork
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: