Luisterenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zitten jullie nu continu te kijken????
menno heeft het ff overgenomen van haar, terwijl lieske ws het geld ergens anders verstopte(onder haar dekens)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:35 schreef Tourniquet het volgende:
Hoe heeft Lieske dat vanmiddag dan opgelost met haar koffer? Ze was toch aan het fietsen toen de koffers *leeg* in het washoek moesten worden gezet??
Het noodrantsoen ging trouwens op zondagmiddag in en geldt volgens mij tot het weekend. Als de fietsopdracht lukt mogen ze namelijk vrijdag boodschappen bestellen. Het 5000 euro aanbod aan Lieske is dus ook al zondagmiddag gedaan.
Dat dacht ik net ook. Er wordt te vaak en te opvallend ingezoomed op Roel's benen en wanneer hij een vervelende grimas trekt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:36 schreef surferr het volgende:
ik hoorde roel tegen rikkert paar uur terug zoiets zeggen als
"rikkert : waarom moest je naar de DBK?
Roel: ze moesten rob hebben ze hadden de verkeerde naam genoemd"
Roel heeft waarschijnlijk een missie dus.
Ja hier ook eigenlijk en als ik tussendoor ff battlefield speelt is het uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:38 schreef eborn het volgende:
[..]
LuisterenIk heb 'm eigenlijk constant op de achtergrond aanstaan. Totdat ik naar bed ga dan
Dat is omdat hij last van z'n knieeen heeft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook. Er wordt te vaak en te opvallend ingezoomed op Roel's benen en wanneer hij een vervelende grimas trekt.
Euh, sinds 8:30 ja met tussenposesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heb wel goede ervaringen met IRC (tweakers) dus gooi eens een bal opquote:En een irc kanaal lijkt me wel wat, chat makkelijker en sneller dan steeds hier berichten te posten.
Idee???
irc://irc.fok.nl/bbquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Euh, sinds 8:30 ja met tussenposes
[..]
Heb wel goede ervaringen met IRC (tweakers) dus gooi eens een bal op![]()
Wat voor sommige mensen opzich niet verkeerd zou zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef schatje het volgende:
Rob's voorstel om vroeg naar bed te gaan is gesneuveld.
maar de missie van Lieske is veel te makkelijk als ze alleen maar het geld verborgen moet houden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef TheVulture het volgende:
De bewoners denken dat ze op rantsoen zitten door de mislukte missie van Joost maar in feite zitten ze nu op rantsoen door de actie van Lieske. Zo zit het en niet anders. En als de weekopdracht lukt dan hebben ze weer genoeg.
''Dat is omdat hij last van z'n knieeen heeft.''quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef surferr het volgende:
[..]
Dat is omdat hij last van z'n knieeen heeft.
Maar dit zou juist DE missie kunnen zijn van Roel, dat hij misschien de fietsopdracht moet verpesten door opeens een pijnaanval te krijgen ofzo.
op zich wel handig.. maar denk ook even aan de mensen die moeten werken en van deze topics afhankelijk zijn voor hun infoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
En een irc kanaal lijkt me wel wat, chat makkelijker en sneller dan steeds hier berichten te posten.
Idee???
dat komt toch op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
''Dat is omdat hij last van z'n knieeen heeft.''
Wat naiëf.
Misschien heeft hij dat maar verzonnen om traag te kunnen fietsen en zodoende de opdracht te laten mislukken.![]()
ik vang alleen wat losse woorden op... "te gezellig hier" enzo.. maar tis lastig te volgen hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:43 schreef LuukBes het volgende:
Wat zitten INgrid, Menno en Chantal te roddelen over die anderen ?
Er zullen vast nog andere missies komen die het minder makkelijk zullen maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:43 schreef surferr het volgende:
[..]
maar de missie van Lieske is veel te makkelijk als ze alleen maar het geld verborgen moet houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |