quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nu vat ik ook waarom ze steeds fietsen, ik maar denken dat ze allemaal zo sportief zijn!!

Donderdag heb je eerst aflevering om 19:30... Om 20:30 begint de Live uitzending...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jammer dat ze steeds van een dag ervoor uitzenden, ben benieuwd hoe ze dat donderdag doen.

Idd, hele tijd geen woord gewisseld met haar, daarna liep ze meteen naar Tanja toequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar vanmiddag na een dbk bezoek, begon Dido opeens tegen haar te praten over het roken, denk dat ze ook de opdracht heeft gekregen![]()

Laat me raden, je volgt de stream niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nu vat ik ook waarom ze steeds fietsen, ik maar denken dat ze allemaal zo sportief zijn!!

Moet eens hard genomen worden ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:09 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Laat me raden, je volgt de stream niet?![]()
Lieske is wel een vuile slet zo hoorMag haar steeds meer
![]()

Jawel, maar heb ze nooit over een weekopdracht horen praten tijdens het fietsen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:09 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Laat me raden, je volgt de stream niet?![]()
Lieske is wel een vuile slet zo hoorMag haar steeds meer
![]()

Ok, voor alle weekopdrachten zie De weekopdrachtenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jawel, maar heb ze nooit over een weekopdracht horen praten tijdens het fietsen.

Jij denkt dat ze zomaar dag en nacht gaan fietsen terwijl ze op rantsoen zittenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jawel, maar heb ze nooit over een weekopdracht horen praten tijdens het fietsen.

haar mond is te groot geworden door het duimen en nu valt alles eruitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:11 schreef Dr_Greene het volgende:
Wat zit Ingrid vies te eten!!

Dat betekent niet dat je ook meteen een opdracht krijgtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:14 schreef Darklight het volgende:
Wat voor opdracht zouden Roel/Ralf hebben? Die moesten toch ook naar de dbk vanmiddag?

alle 4 goed beeld!! Sorryquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:15 schreef koen... het volgende:
ik heb op alle streams zwart beeld ..heeft daar iemand anders ook nog last van?

Ze belt maar na afloopquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Moet eens hard genomen worden ofzo?![]()

Neequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:15 schreef koen... het volgende:

ik heb gewoon beeld op alle 4quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:15 schreef koen... het volgende:

Hahaha nee er zal wel wat achter zitten maar niet dat ze continue moeten fietsen, dus snachts gaan ze ook steeds door?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:13 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze zomaar dag en nacht gaan fietsen terwijl ze op rantsoen zitten![]()

Ik gok dat ze zeggen: "Helaas is er deze week ook een geheime opdracht mislukt, waardoor jullie nog een week op noodrantsoen zitten." En dan barst de bom vanzelfquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:18 schreef KRIBBET het volgende:
Vraag me nu wel af hoe dat nu zit met dat noodrantsoen, als ze het geld zou nemen, moesten ze een week op rantsoen maar dit is tot en met donderdag en dat was vanwege het mislukken van de opdracht van Joost toch??
Dus,............. na donderdag gaan ze weer een week op rantsoen en zeggen ze erbij "dit is omdat 1 van de bewoners geld heeft aangepakt??

Uhmmm als dat fietsen lukt dan niet lijkt mij. Alleen had ze het geld NIET aangepakt dan konden ze nu al die luxe artikelen krijgen oid.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:18 schreef KRIBBET het volgende:
Vraag me nu wel af hoe dat nu zit met dat noodrantsoen, als ze het geld zou nemen, moesten ze een week op rantsoen maar dit is tot en met donderdag en dat was vanwege het mislukken van de opdracht van Joost toch??
Dus,............. na donderdag gaan ze weer een week op rantsoen en zeggen ze erbij "dit is omdat 1 van de bewoners geld heeft aangepakt??

en dan hebben ze dus ook voor niks gefietst of niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:20 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik gok dat ze zeggen: "Helaas is er deze week ook een geheime opdracht mislukt, waardoor jullie nog een week op noodrantsoen zitten." En dan barst de bom vanzelf

Nou, laat ik het zo zeggen: 5000 euro voor 2 dagen noodrantsoen vind ik aan de forse kant. Maar het kan heel goed dat het puur voor vandaag en morgen was. Het was ook maar 1 mand...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:22 schreef surferr het volgende:
en dan hebben ze dus ook voor niks gefietst of niet?

Wel een beetje opletten hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:19 schreef surferr het volgende:
kan iemand een samenvatting geven van alles
lieske krijgt dus 5000 euro als ze ???(wat moet ze doen?)

tenzij ze dan idd vertellen dat omdat één van de bewoners 5000 heeft aangenomen er nog een week noodrantsoen volgtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:24 schreef Darklight het volgende:
Als ze deze fietsopdracht halen, mogen ze toch eten bestellen vrijdag?
Dan zitten ze dus niet meer op rantsoen vanaf vrijdag

Of hij moet ervoor zorgen dat hij niet mee hoeft te fietsen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Laat me raden. Roel moet de fietsopdracht laten mislukken om 10.000 euro te verdienen.

Straks ligt er aan het einde van BB door heel het huis 400.000 verstopt...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:25 schreef eborn het volgende:
Trouwens, zou de winnaar nu maximaal 395.000 kunnen winnen, omdat er al 500 vergeven is? Je hoort namelijk steeds dat het maximaal 400.000 euro is, maar ik heb nog niet gehoord hoe je aan dat maximum komt

Dat zou wel leuk zijn iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
tenzij ze dan idd vertellen dat omdat één van de bewoners 5000 heeft aangenomen er nog een week noodrantsoen volgt

maar dan denken de bewoners toch meteen, waarom krijgen we noodrandsoen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:24 schreef eborn het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo zeggen: 5000 euro voor 2 dagen noodrantsoen vind ik aan de forse kant. Maar het kan heel goed dat het puur voor vandaag en morgen was. Het was ook maar 1 mand...

Klopt, maar dat weten wij (als kijkers) dus ook (nog) nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:28 schreef surferr het volgende:
maar dan denken de bewoners toch meteen, waarom krijgen we noodrandsoen?

Volgens mij niet, maar wel een goed idee trouwensquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:30 schreef Jojogirl het volgende:
ff offtopic: is er ook een irc kanaal voor dit forum?

Dat zal wel gezegt worden doordat iemand 5000 heeft aangenomen. Dus dan is het fietsen voor niets geweest!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:28 schreef surferr het volgende:
[..]
maar dan denken de bewoners toch meteen, waarom krijgen we noodrandsoen?
Ik had gewoon tv moeten kijken ik weet het, maar na paar minuten dacht ik dat ik alles toch al op internet gezien had![]()

Een irc kanaal! TOP!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:31 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar wel een goed idee trouwens

Ja, jongens jullie hebben de opdracht gehaald, maar jullie krijgen geen luxe eten, want er is er die zijn ziel aan de duivel heeft verkochtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat zal wel gezegt worden doordat iemand 5000 heeft aangenomen. Dus dan is het fietsen voor niets geweest!!!![]()

Volgens mij is het meer dat Lieske het falen van Joost zijn geheime opdracht terug had kunnen draaien en dat ze deze week op lux rantsoen hadden gezeten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat zal wel gezegt worden doordat iemand 5000 heeft aangenomen. Dus dan is het fietsen voor niets geweest!!!![]()

idd, dan gaan ze meteen zoeken, lieske in de stress..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]

Luisterenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zitten jullie nu continu te kijken????

menno heeft het ff overgenomen van haar, terwijl lieske ws het geld ergens anders verstopte(onder haar dekens)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:35 schreef Tourniquet het volgende:
Hoe heeft Lieske dat vanmiddag dan opgelost met haar koffer? Ze was toch aan het fietsen toen de koffers *leeg* in het washoek moesten worden gezet??
Het noodrantsoen ging trouwens op zondagmiddag in en geldt volgens mij tot het weekend. Als de fietsopdracht lukt mogen ze namelijk vrijdag boodschappen bestellen. Het 5000 euro aanbod aan Lieske is dus ook al zondagmiddag gedaan.

Dat dacht ik net ook. Er wordt te vaak en te opvallend ingezoomed op Roel's benen en wanneer hij een vervelende grimas trekt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:36 schreef surferr het volgende:
ik hoorde roel tegen rikkert paar uur terug zoiets zeggen als
"rikkert : waarom moest je naar de DBK?
Roel: ze moesten rob hebben ze hadden de verkeerde naam genoemd"
Roel heeft waarschijnlijk een missie dus.

Ja hier ook eigenlijk en als ik tussendoor ff battlefield speelt is het uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:38 schreef eborn het volgende:
[..]
LuisterenIk heb 'm eigenlijk constant op de achtergrond aanstaan. Totdat ik naar bed ga dan

Dat is omdat hij last van z'n knieeen heeft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook. Er wordt te vaak en te opvallend ingezoomed op Roel's benen en wanneer hij een vervelende grimas trekt.

Euh, sinds 8:30 ja met tussenposesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heb wel goede ervaringen met IRC (tweakers) dus gooi eens een bal opquote:En een irc kanaal lijkt me wel wat, chat makkelijker en sneller dan steeds hier berichten te posten.
Idee???

irc://irc.fok.nl/bbquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Euh, sinds 8:30 ja met tussenposes
[..]
Heb wel goede ervaringen met IRC (tweakers) dus gooi eens een bal op![]()

Wat voor sommige mensen opzich niet verkeerd zou zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef schatje het volgende:
Rob's voorstel om vroeg naar bed te gaan is gesneuveld.

maar de missie van Lieske is veel te makkelijk als ze alleen maar het geld verborgen moet houden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef TheVulture het volgende:
De bewoners denken dat ze op rantsoen zitten door de mislukte missie van Joost maar in feite zitten ze nu op rantsoen door de actie van Lieske. Zo zit het en niet anders. En als de weekopdracht lukt dan hebben ze weer genoeg.

''Dat is omdat hij last van z'n knieeen heeft.''quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef surferr het volgende:
[..]
Dat is omdat hij last van z'n knieeen heeft.
Maar dit zou juist DE missie kunnen zijn van Roel, dat hij misschien de fietsopdracht moet verpesten door opeens een pijnaanval te krijgen ofzo.

op zich wel handig.. maar denk ook even aan de mensen die moeten werken en van deze topics afhankelijk zijn voor hun infoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
En een irc kanaal lijkt me wel wat, chat makkelijker en sneller dan steeds hier berichten te posten.
Idee???

dat komt toch op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
''Dat is omdat hij last van z'n knieeen heeft.''
Wat naiëf.
Misschien heeft hij dat maar verzonnen om traag te kunnen fietsen en zodoende de opdracht te laten mislukken.![]()

ik vang alleen wat losse woorden op... "te gezellig hier" enzo.. maar tis lastig te volgen hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:43 schreef LuukBes het volgende:
Wat zitten INgrid, Menno en Chantal te roddelen over die anderen ?

Er zullen vast nog andere missies komen die het minder makkelijk zullen maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:43 schreef surferr het volgende:
[..]
maar de missie van Lieske is veel te makkelijk als ze alleen maar het geld verborgen moet houden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |