Klopt, maar dat weten wij (als kijkers) dus ook (nog) nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:28 schreef surferr het volgende:
maar dan denken de bewoners toch meteen, waarom krijgen we noodrandsoen?
Volgens mij niet, maar wel een goed idee trouwensquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:30 schreef Jojogirl het volgende:
ff offtopic: is er ook een irc kanaal voor dit forum?
Dat zal wel gezegt worden doordat iemand 5000 heeft aangenomen. Dus dan is het fietsen voor niets geweest!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:28 schreef surferr het volgende:
[..]
maar dan denken de bewoners toch meteen, waarom krijgen we noodrandsoen?
Ik had gewoon tv moeten kijken ik weet het, maar na paar minuten dacht ik dat ik alles toch al op internet gezien had![]()
Een irc kanaal! TOP!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:31 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar wel een goed idee trouwens
Ja, jongens jullie hebben de opdracht gehaald, maar jullie krijgen geen luxe eten, want er is er die zijn ziel aan de duivel heeft verkochtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat zal wel gezegt worden doordat iemand 5000 heeft aangenomen. Dus dan is het fietsen voor niets geweest!!!![]()
Volgens mij is het meer dat Lieske het falen van Joost zijn geheime opdracht terug had kunnen draaien en dat ze deze week op lux rantsoen hadden gezeten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat zal wel gezegt worden doordat iemand 5000 heeft aangenomen. Dus dan is het fietsen voor niets geweest!!!![]()
idd, dan gaan ze meteen zoeken, lieske in de stress..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |