Hahaha nee er zal wel wat achter zitten maar niet dat ze continue moeten fietsen, dus snachts gaan ze ook steeds door?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:13 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze zomaar dag en nacht gaan fietsen terwijl ze op rantsoen zitten![]()
Ik gok dat ze zeggen: "Helaas is er deze week ook een geheime opdracht mislukt, waardoor jullie nog een week op noodrantsoen zitten." En dan barst de bom vanzelfquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:18 schreef KRIBBET het volgende:
Vraag me nu wel af hoe dat nu zit met dat noodrantsoen, als ze het geld zou nemen, moesten ze een week op rantsoen maar dit is tot en met donderdag en dat was vanwege het mislukken van de opdracht van Joost toch??
Dus,............. na donderdag gaan ze weer een week op rantsoen en zeggen ze erbij "dit is omdat 1 van de bewoners geld heeft aangepakt??
Uhmmm als dat fietsen lukt dan niet lijkt mij. Alleen had ze het geld NIET aangepakt dan konden ze nu al die luxe artikelen krijgen oid.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:18 schreef KRIBBET het volgende:
Vraag me nu wel af hoe dat nu zit met dat noodrantsoen, als ze het geld zou nemen, moesten ze een week op rantsoen maar dit is tot en met donderdag en dat was vanwege het mislukken van de opdracht van Joost toch??
Dus,............. na donderdag gaan ze weer een week op rantsoen en zeggen ze erbij "dit is omdat 1 van de bewoners geld heeft aangepakt??
en dan hebben ze dus ook voor niks gefietst of niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:20 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik gok dat ze zeggen: "Helaas is er deze week ook een geheime opdracht mislukt, waardoor jullie nog een week op noodrantsoen zitten." En dan barst de bom vanzelf
Nou, laat ik het zo zeggen: 5000 euro voor 2 dagen noodrantsoen vind ik aan de forse kant. Maar het kan heel goed dat het puur voor vandaag en morgen was. Het was ook maar 1 mand...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:22 schreef surferr het volgende:
en dan hebben ze dus ook voor niks gefietst of niet?
Wel een beetje opletten hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:19 schreef surferr het volgende:
kan iemand een samenvatting geven van alles
lieske krijgt dus 5000 euro als ze ???(wat moet ze doen?)
tenzij ze dan idd vertellen dat omdat één van de bewoners 5000 heeft aangenomen er nog een week noodrantsoen volgtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:24 schreef Darklight het volgende:
Als ze deze fietsopdracht halen, mogen ze toch eten bestellen vrijdag?
Dan zitten ze dus niet meer op rantsoen vanaf vrijdag
Of hij moet ervoor zorgen dat hij niet mee hoeft te fietsen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Laat me raden. Roel moet de fietsopdracht laten mislukken om 10.000 euro te verdienen.
Straks ligt er aan het einde van BB door heel het huis 400.000 verstopt...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:25 schreef eborn het volgende:
Trouwens, zou de winnaar nu maximaal 395.000 kunnen winnen, omdat er al 500 vergeven is? Je hoort namelijk steeds dat het maximaal 400.000 euro is, maar ik heb nog niet gehoord hoe je aan dat maximum komt
Dat zou wel leuk zijn iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
tenzij ze dan idd vertellen dat omdat één van de bewoners 5000 heeft aangenomen er nog een week noodrantsoen volgt
maar dan denken de bewoners toch meteen, waarom krijgen we noodrandsoen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:24 schreef eborn het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo zeggen: 5000 euro voor 2 dagen noodrantsoen vind ik aan de forse kant. Maar het kan heel goed dat het puur voor vandaag en morgen was. Het was ook maar 1 mand...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |