abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30108401
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:45 schreef teamlead het volgende:

[..]

op zich wel handig.. maar denk ook even aan de mensen die moeten werken en van deze topics afhankelijk zijn voor hun info
Overdag kan ik echt niet gaan zitten streamen of chatten... maar af en toe Fok checken en even bijlezen kan wel
hmm, true. Niet eens aangedacht eerlijk gezegd
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_30108407
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef TheVulture het volgende:
De bewoners denken dat ze op rantsoen zitten door de mislukte missie van Joost maar in feite zitten ze nu op rantsoen door de actie van Lieske. Zo zit het en niet anders. En als de weekopdracht lukt dan hebben ze weer genoeg.
Volgens mij is het anders: Ze kunnen door deze weekopdracht te laten slagen een goedgevulde koelkast verdienen. Maar omdat Lieske het geld heeft aangenomen kan dat niet meer en gaan ze (volgende week denk ik) op noodrandsoen. Als Lieske een beetje snugger is, laat zij de weekopdracht mislukken. Anders denken de bewoners namelijk geslaagd te zijn in de opdracht en een goedgevulde koelkast te krijgen, terwijl dat (dankzij Lieske) niet het geval is. En dan moeten er dingen uitgelegd worden
pi_30108410
Er is inderdaad niets van te verstaan. Ik hoorde Chantal zeggen dat iemand een stem extra had als hij/zij zo door bleef gaan.
pi_30108422
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:43 schreef LuukBes het volgende:
Wat zitten INgrid, Menno en Chantal te roddelen over die anderen ?
Menno roddelt over Rob, dat is zeker

Menno baalde als eenstekker dat Rob terug kwam, en volgens mij ook omdat hij hem als een potentiele winnaar ziet, en Menno wilt winnen.

De anderen willen dat ook wel, maar zitten er ook om andere redenen, of vooral zelfs, Menno niet, hij zit er niet voor de spanning, de ervaring, maar voor de winst.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30108426
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:45 schreef teamlead het volgende:

[..]

op zich wel handig.. maar denk ook even aan de mensen die moeten werken en van deze topics afhankelijk zijn voor hun info
Overdag kan ik echt niet gaan zitten streamen of chatten... maar af en toe Fok checken en even bijlezen kan wel
Daar heb je gelijk in, maar eventueel de logs van de chatkamer hier plaatsen zou ook nog kunnen, Maar dan moet er wel een iemand continu aanwezig zijn.
BF2: Diamond3d
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:47:43 #206
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30108427
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:46 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik vang alleen wat losse woorden op... "te gezellig hier" enzo.. maar tis lastig te volgen hoor
Ik ook, 'Tanja' ....'staan ze dicht bijelkaar...'
pi_30108475
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:46 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Er zullen vast nog andere missies komen die het minder makkelijk zullen maken.
dat denk ik dus ook, en misschien geven ze iemand anders wel de missie om het geld te zoeken maar dan wel op een manier zodat niemand het merkt en dan mag diegene het geld verstoppen en houden...

ik zie het al voor me. Lieske die haar geld niet meer kan vinden omdat bijvoorbeeld Chantal het heeft gevonden en zelf heeft verstopt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_30108505
Nu is al het geluid pleite..
pi_30108514
Misschien gaan ze op deze manier wel 400.000 euro verdelen
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:50:45 #210
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_30108563
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef Dropvetertje20 het volgende:

[..]

Volgens mij is het anders: Ze kunnen door deze weekopdracht te laten slagen een goedgevulde koelkast verdienen. Maar omdat Lieske het geld heeft aangenomen kan dat niet meer en gaan ze (volgende week denk ik) op noodrandsoen. Als Lieske een beetje snugger is, laat zij de weekopdracht mislukken. Anders denken de bewoners namelijk geslaagd te zijn in de opdracht en een goedgevulde koelkast te krijgen, terwijl dat (dankzij Lieske) niet het geval is. En dan moeten er dingen uitgelegd worden
Lieske weet dat toch niet? Dat ze mss volgende week ook op noodrantsoen gaan omdat zij het geld heeft aangenomen?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:50:46 #211
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30108564
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:49 schreef eborn het volgende:
Nu is al het geluid pleite..
Zal vast weer een stukje voor in de uitzending zijn....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_30108570
Zoomen ze in op Menno en doet het geluid het niet
pi_30108608
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij hebben Menno, Chantal en Ingrid in de gaten dat iemand de opdracht moet sabotteren
Ik geloof het ook. En er werd ook geroddeld over Roel.
pi_30108618
Geen geluid .

Het zal inderdaad wel over Rob gaan.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:52:48 #215
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30108650
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef Dropvetertje20 het volgende:

[..]

Nee, doordat Lieske het geld heeft aangenomen hebben ze déze week niet veel te eten. Volgende week krijgen ze weer voldoende te eten (als de opdracht slaagt). Lieske had met haar geld het verliezen van Joost dus ongedaan kunnen maken.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30108653
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:50 schreef Darklight het volgende:
Lieske weet dat toch niet? Dat ze mss volgende week ook op noodrantsoen gaan omdat zij het geld heeft aangenomen?
Lieske kreeg de keus tussen: een goed gevulde koelkast of 5000 euro en noodrantsoen. That's all Er werd verder weer niets verteld over periodes, wanneer het inging, wat de verdere consequenties waren. Enkel dat ze het geheim moest houden en verborgen. Als iemand er achter kwam dan was ze het kwijt. Er is dus ook niet gezegd hoe lang ze het vast moet houden. Misschien zegt BB over 2 weken wel dat ze het mag inleveren en het dus niet meer hoeft te verstoppen. Ik denk het niet, maar daar is verder niets over verteld
pi_30108654
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:51 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Ik geloof het ook. En er werd ook geroddeld over Roel.
Waar gaat Menno nou heen, volgens mij hebben ze het inderdaad in de gaten en verdenken ze Roel
pi_30108676
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

dat denk ik dus ook, en misschien geven ze iemand anders wel de missie om het geld te zoeken maar dan wel op een manier zodat niemand het merkt en dan mag diegene het geld verstoppen en houden...

ik zie het al voor me. Lieske die haar geld niet meer kan vinden omdat bijvoorbeeld Chantal het heeft gevonden en zelf heeft verstopt.
en d an niets kunnen zeggen of hulp vragen anders verraadt ze zichzelf

het lijkt wel een verhaal van Roald Dahl zo
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:53:29 #219
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30108685
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Roel is iets van plan!
Maar waarom? Als onze speculaties over de opdracht van Lieske correct zijn, zitten ze volgende week nog steeds met een probleem, ook als ze de weekopdracht halen. Wat is dan nog de fun van het saboteren van de weekopdracht door Roel? Lijkt me dubbelop eigenlijk
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_30108688
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:52 schreef scanman01 het volgende:
Nee, doordat Lieske het geld heeft aangenomen hebben ze déze week niet veel te eten. Volgende week krijgen ze weer voldoende te eten (als de opdracht slaagt). Lieske had met haar geld het verliezen van Joost dus ongedaan kunnen maken.
Weet je dat, of denk je dat? En zoja, waarom?
pi_30108708
even ter info. Dit staat op de BB site

Lieske heeft een groot geheim voor de BewonersLieske heeft een geheim en is bang dat haar medebewoners erachter komen. Nadat Joost heeft gefaalt in zijn geheime missie, kregen de Bewoners nog een kans. Big Brother koos Lieske uit om haar een dilemma voor te schotelen. Ze kon kiezen tussen 5000 euro of een hele week genoeg te eten. Lieske heeft voor het geld gekozen. Ze kreeg geen tijd om na te denken en moest gelijk een beslissing nemen.
Mocht er iemand achter komen dat zij geld van Big Brother heeft gekregen, moet zij onmiddellijk al het geld terug geven aan Big Brother en loopt ze de kans genomineerd te worden door haar medebewoners. Lieske loopt op haar tenen en hoopt dat niemand erachter komt.
sorry voor al m'n typfouten
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:54:55 #222
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30108740
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:53 schreef eborn het volgende:

[..]

Weet je dat, of denk je dat? En zoja, waarom?
Zie het bericht hierboven van surferr
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:54 schreef surferr het volgende:

Nadat Joost heeft gefaalt
Stond dit echt zo op de BB site???
pi_30108743
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:53 schreef milagro het volgende:

[..]

en d an niets kunnen zeggen of hulp vragen anders verraadt ze zichzelf

het lijkt wel een verhaal van Roald Dahl zo
Wie mailt de redactie, jij of ik?

* TheVulture ziet deze missie al helemaal zitten
pi_30108753
quote:
Nadat Joost heeft gefaalt in zijn geheime missie, kregen de Bewoners nog een kans.
Dat suggereert inderdaad dat het om hetzelfde rantsoen ging.

Dan vind ik het dus een gemiste kans Het was veel leuker geweest als het echt om een extra week ging
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:56:02 #225
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30108782
waarom is het geluid op 2 en 4 nu weer bagger....
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_30108788
Kutstreek, ook op Versatel hier alle geluid bij de fietsen en bij het geroddel zachtgezet. Materiaal voor de uitzending creeren idd. Wat ik ook rara vind is dat zo vaak de zenders verwisseld moeten worden, dat was bij die andere BB's helemaal niet dacht ik.
pi_30108792
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:56 schreef teamlead het volgende:
waarom is het geluid op 2 en 4 nu weer bagger....
Het geluid is overal weg.
pi_30108799
quote:

Lieske heeft een groot geheim voor de BewonersLieske heeft een geheim en is bang dat haar medebewoners erachter komen. Nadat Joost heeft gefaalt in zijn geheime missie, kregen de Bewoners nog een kans. Big Brother koos Lieske uit om haar een dilemma voor te schotelen. Ze kon kiezen tussen 5000 euro of een hele week genoeg te eten. Lieske heeft voor het geld gekozen. Ze kreeg geen tijd om na te denken en moest gelijk een beslissing nemen.
Mocht er iemand achter komen dat zij geld van Big Brother heeft gekregen, moet zij onmiddellijk al het geld terug geven aan Big Brother en loopt ze de kans genomineerd te worden door haar medebewoners. Lieske loopt op haar tenen en hoopt dat niemand erachter komt.
Ok, duidelijk. Wel jammer eigenlijk, had mijn versie mooier gevonden
pi_30108811
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:55 schreef eborn het volgende:

[..]

Dan vind ik het dus een gemiste kans Het was veel leuker geweest als het echt om een extra week ging
dus het enige wat Lieske nu doen moet, is haar 5000 euro verborgen houden.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:57:15 #230
8898 Darklight
pi_30108829
regie, doe eens ff andere streams
pi_30108842
Blijft op zich de kans dat ze zeggen: "Nadat jullie vorige week twee geheime opdrachten hebben laten mislukken, kunnen jullie nu weer normaal eten."
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:58:59 #232
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30108876
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:55 schreef eborn het volgende:

[..]

Geef ze eens een hint: Mededelingen aan Talpa.
pi_30108889
Er wordt in ieder geval flink geroddeld.
pi_30108892
Vandaar dat Lieske de Judas overal zit te knuffelen en een paar dagen geleden al zat te janken. Blondy kan de pressure en de stress niet aan. Stinkerd !
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:59:38 #235
8898 Darklight
pi_30108905
BB zal nog wel wat actis verzinnen, zodat lieske telkens haar geld opnieuw moet verstoppen, zoals die actie met die koffers vanmiddag
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:59:41 #236
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30108909
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:57 schreef eborn het volgende:
Blijft op zich de kans dat ze zeggen: "Nadat jullie vorige week twee geheime opdrachten hebben laten mislukken, kunnen jullie nu weer normaal eten."
Op zich niet, want de geheime opdracht is dus dat ze het geld verborgen weet te houden. Lukt dat, dan is de missie geslaagd.
pi_30108914
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:57 schreef eborn het volgende:
Nee want lieske heeft niet echt een opdracht aangeboden gekregen ze kont gewoon kiezen 5000 euro of randsoen.

En als Lieskje slaagt in het verborgen houden van de 5000 euro. Dan is haar "opdracht"als je dat een opdracht noemen kan, dus gelukt,
pi_30108917
Linda schijnt ook een geheime missie te hebben. Ze moet Roel, Menno en Rikkert pijpen zonder dat zij dit zelf in de gaten hebben. als beloning krijgt ze 10.000 en een koortslip
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:00:20 #239
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30108929
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:59 schreef Darklight het volgende:
BB zal nog wel wat actis verzinnen, zodat lieske telkens haar geld opnieuw moet verstoppen, zoals die actie met die koffers vanmiddag
Zit er wel in, wat op zich niet eerlijk is trouwens. Dan hadden ze dat er wle bij mogen zeggen.
Maar goed, dat is BB natuurlijk. Net niet alles vertellen.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:01:00 #240
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30108953
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:59 schreef LuukBes het volgende:
Lieske de Judas
Waarom niet "Liegende Lieske"?
Klinkt het meteen als een Suske & Wiske album
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:01:10 #241
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30108959
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Linda schijnt ook een geheime missie te hebben. Ze moet Roel, Menno en Rikkert pijpen zonder dat zij dit zelf in de gaten hebben. als beloning krijgt ze 10.000 en een koortslip
Als het nou was dat Ingrid iemand moet pijpen zonder dat ze het in de gaten heeft... s'Nachts lijkt me dat niet zo moeilijk. Ze merkt vast het verschil niet
pi_30108964
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:59 schreef Darklight het volgende:
BB tegen de bewoners: "jullie beddengoed en kussens moeten gewassen worden."

Ik zie nu al de vlekken bij Lieske in het gezicht komen
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:01:38 #243
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30108971
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:59 schreef TheVulture het volgende:
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:02:41 #244
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30109002
Is er trouwens iemand die het geluid zo kan versterken dat het geroddel wel te volgen is die ons niet-nerds kan updaten?
pi_30109063
Het wordt zo wel een BB van de Firma List en Bedrog, met als gevolg dat niemand meer elkaar vertrouwt, kliekjesvorming, achterdocht en weinig openhartige gesprekken, maar veel haat en nijd.
pi_30109069
De technische dienst van Talpa heeft een vrije avond?
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:05:02 #247
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30109094
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:04 schreef LuukBes het volgende:
Het wordt zo wel een BB van de Firma List en Bedrog, met als gevolg dat niemand meer elkaar vertrouwt, kliekjesvorming, achterdocht en weinig openhartige gesprekken, maar veel haat en nijd.
dat is leukere tv dan zo'n saai vriendenclubje met gejank iedere keer als er iemand weg moet...
pi_30109120
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:59 schreef surferr het volgende:

[..]

Nee want lieske heeft niet echt een opdracht aangeboden gekregen ze kont gewoon kiezen 5000 euro of randsoen.

En als Lieskje slaagt in het verborgen houden van de 5000 euro. Dan is haar "opdracht"als je dat een opdracht noemen kan, dus gelukt,
dat is dus het verschil tussen een missie, en een opdracht.

de fietsmarathon is een opdracht, je maten naaien een missie
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:05:41 #249
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_30109125
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Arme Lieske met haar eczeem!!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:06:22 #250
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30109151
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:05 schreef teamlead het volgende:

[..]

dat is leukere tv dan zo'n saai vriendenclubje met gejank iedere keer als er iemand weg moet...
Dat gebeurt toch wel. Als ik zag hoe Lieve Joost reageerde toen zijn grote vriend Rob (die hij net een dag kende) weer terug kwam, staat ons nog wat te wachten.
Helaas zal dat wel enorm gescoord hebben bij de kijkers.
pi_30109155
Ik vond het echt een dikke naaistreek van Lieske
Ze kiest zich zelf boven alle andere. Ego
pi_30109175
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:05 schreef Dr_Greene het volgende:

[..]

Arme Lieske met haar eczeem!!
Heb je nou de tietuh van Lieske gezien, vandaag ?
Helemaal naakt ging ze, met billen en borsten en zo
pi_30109200
BB Talpa , regel het geluid even aub, voor uw trouwe streamers, prettyplease, dank u!
pi_30109202
Als ik de streams wil bekijken, zie ik helemaal niets. Kan dit aan een slome internet verbinding liggen:?
Als dat zo is, laat ik deze morgen nog om zetten
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:08:06 #255
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30109203
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:07 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik heb een screen gezien van schatje. Daar was eigenlijk niets op te zien. Een close up wil ik
pi_30109212
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:06 schreef ymme het volgende:
Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan. Lieske heeft groot gelijk .
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:09:04 #257
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30109241
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:08 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik zou precies hetzelde hebben gedaan. Lieske heeft groot gelijk .
Helemaal mee eens. Ik had nooit gedacht dat er hier op fok zo veel zouden zijn die dat ook vinden trouwens Ik had eigenlijk verwacht dat ze helemaal zou worden afgemaakt.
pi_30109261
quote:
dit is juist waar bb voor gemaakt is , niet om gezellig vriendjes te maken en te badderen in je jakuzieee
pi_30109321
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik had nooit gedacht dat er hier op fok zo veel zouden zijn die dat ook vinden trouwens Ik had eigenlijk verwacht dat ze helemaal zou worden afgemaakt.
het heeft er ook mee te maken denk ik dat BB nog maar pas is begonnen. De band tussen de bewoners is nog niet zo sterk dus in deze fase wordt het nog niet als een naaistreek gezien. Was dit op een week van het einde gebeurd dan had ik het nog niet zo geweten of Lieske er makkelijk mee weg was gekomen
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:15:23 #260
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_30109452
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

het heeft er ook mee te maken denk ik dat BB nog maar pas is begonnen. De band tussen de bewoners is nog niet zo sterk dus in deze fase wordt het nog niet als een naaistreek gezien. Was dit op een week van het einde gebeurd dan had ik het nog niet zo geweten of Lieske er makkelijk mee weg was gekomen
Dan nog 5000 euro is mooi meegenomen Ik had het ook gedaan als BB al langere tijd liep. Echte vrienden zullen het toch nooit van elkaar woden je moet alleen 3 maanden met elkaar in 1 huis wonen.
pi_30109476
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:05 schreef teamlead het volgende:

[..]

Van de ene kant wel, maar van de andere kant kan het ook zijn dat veel mensen erg afstandelijk tegen elkaar gaan doen en zich afzonderen van elkaar of kliekjes. Dat levert weer minder boeiende live TV op omdat er minder gesprekken zijn.

Het allerleukste zou nu nog zijn dat de naaiers ontmaskert worden in de groep. Met als motto, naai je een ander, wordt je teruggenaaid voor het oog van de natie.

En dan uiteindelijk een drama zoals Lieske die 's morgens met een dolk in der pens gevonden wordt.
pi_30109542
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Volgde de streams ff niet... maar is dit écht gezegd of een grappige suggestie?
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_30109550
HALLO TALPA WE WILLEN GELUID GVD
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:18:53 #264
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30109580
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze kennen elkaar net vier dagen joh, Lieske weet zelf ook wel dat ze niet karaktervol genoeg is om tot het einde te mogen blijven... Ik ging dan ook gewoon voor de poet hoor...
pi_30109591
quote:
Joh... en dat bij een programma waarin je een groot geldbedrag kunt winnen...
Raar... ze is vast de enige!
pi_30109595
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:18 schreef TheVulture het volgende:
HALLO TALPA WE WILLEN GELUID GVD
mail even naar talpa dan
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:19:16 #267
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_30109596
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:07 schreef milagro het volgende:

[..]

Jawel!!

Nu nog inzoomen graag!!!

Dan mag jij morgen naar Ralph's brandweerspuit kijken
pi_30109613
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:17 schreef Mvnl het volgende:

[..]

was mijn suggestie

is niet echt gebeurd. Lijkt me wel een aardige om Lieske in het nauw te drijven. je beddegoed lijkt me namelijk de beste plek om het te verstoppen. In je kussen of zo...
pi_30109629
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:17 schreef Mvnl het volgende:

[..]

(helaas) een suggestie
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:21:21 #270
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30109687
Oei, ik denk dat Tanja op d'r sodemieter gaat krijgen...
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:21:22 #271
8898 Darklight
pi_30109692
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]

was mijn suggestie

is niet echt gebeurd. Lijkt me wel een aardige om Lieske in het nauw te drijven. je beddegoed lijkt me namelijk de beste plek om het te verstoppen. In je kussen of zo...
dat lijkt me juist de slechtste plek.
Ik zou het onder een steen van de bestrating in de tuin bewaren met een plastic boterhamzakje erom ofzo.

jaja ik kan zo bb in hoor
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:21:29 #273
6598 Bigfoot
wind, waves & snow
pi_30109696
woot... me oren
Het is zo dat niemand van ons de werkelijkheid ziet. Wij interpreteren wat we zien en noemen dat de realiteit.
Kerk saai???
pi_30109699
tanja moet naar db kamer komen
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:21:35 #275
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30109700
Dat Tanja naar de dagboekkamer moet komen komt wel door.
pi_30109702
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:18 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ze kennen elkaar net vier dagen joh, Lieske weet zelf ook wel dat ze niet karaktervol genoeg is om tot het einde te mogen blijven... Ik ging dan ook gewoon voor de poet hoor...
sowieso , het is een spel, toch?

je zit er voor de leut ook, de ervaring, maar als iemand je zo 5000 euro in de handen douwt en daarmee zet je de anderen 4 daagjes op dieet

DOEN!

maar danniet miepen als het uitkomt en de anderen je een matennaaier vinden, want dat ben je ook dan gewoon
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:21:49 #277
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_30109711
Tanja naar de dbk, ik ben benieuwd.
pi_30109729
Tanja krijgt ook een geheime missie: Binnen 24 uur bevallen of anders moet je het huis uit

* TheVulture had graag in de redactie van BB gezeten
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:23:42 #279
8898 Darklight
pi_30109787
Tanja krijgt een lading peuken mee voor de rest van de bewoners
pi_30109789
Tanja moet de hele voorraad sjek oproken binnen een dag, wat de anderen er ook van zeggen, dan krijg ze haar pakjes sigaretten terug...
pi_30109806
Rob weet het weer eens beter
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:24:10 #282
6598 Bigfoot
wind, waves & snow
pi_30109807
hey geluid
Het is zo dat niemand van ons de werkelijkheid ziet. Wij interpreteren wat we zien en noemen dat de realiteit.
Kerk saai???
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:24:13 #283
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30109809
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:21 schreef milagro het volgende:

[..]

sowieso , het is een spel, toch?

je zit er voor de leut ook, de ervaring, maar als iemand je zo 5000 euro in de handen douwt en daarmee zet je de anderen 4 daagjes op dieet

DOEN!

maar danniet miepen als het uitkomt en de anderen je een matennaaier vinden, want dat ben je ook dan gewoon
\
Ik weet niet meer wíe het schreef, maar iemand postte hier dat ze waarschijnlijk die 400.000 door dit soort opdrachten bij elkaar kunnen sprokkelen. Kan dus zomaar ineens zijn dat nummer 3 met méér geld thuiskomt dan nr 1. Zou ik wel een mooie zet vinden eerlijk gezegd...
pi_30109810
hehe geluid
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:24:29 #285
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30109817
Cam3 is weer goed. Tanja is bij de verloskundige.
pi_30109832
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Tanja krijgt ook een geheime missie: Binnen 24 uur bevallen of anders moet je het huis uit

* TheVulture had graag in de redactie van BB gezeten
jaaaaa, ik ook ik ook

heerlijk is dit, teveel muizen in een te kleine ruimte en ze vreten elkaar op
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:24:50 #287
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30109833
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:21 schreef Jojogirl het volgende:
Tanja naar de dbk, ik ben benieuwd.
Eindelijk, Tanja moet stoppen met roken of eruit
pi_30109838
Ingrid krijgt 24 uur om te beslissen of ze haar siliconen laat verwijderen óf haar duimen laat amputeren, anders zal ze het huis moeten verlaten...
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:25:34 #289
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_30109859
Roel fietst nog aardig door. Na zijn gemiep over zijn knie.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:26:04 #290
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30109883
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:24 schreef flugeltje het volgende:

[..]

\
Ik weet niet meer wíe het schreef, maar iemand postte hier dat ze waarschijnlijk die 400.000 door dit soort opdrachten bij elkaar kunnen sprokkelen. Kan dus zomaar ineens zijn dat nummer 3 met méér geld thuiskomt dan nr 1. Zou ik wel een mooie zet vinden eerlijk gezegd...
Andere jaren was het zo dat de laatste 3 ofzo opdrachten krijgen en zo de eindprijs bij elkaar moeten spelen. De uiteindelijke winnaar krijgt het dan!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:26:14 #291
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30109897
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:24 schreef mriks het volgende:
hehe geluid
Ik schrik me dood Streams liepen ff vast.... ik start ze opnieuw op en val zowat van mijn stoel...
pi_30109905
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:24 schreef flugeltje het volgende:

[..]

\
dat de missies ten koste gaan vh eindbedrag .... dat wordt dan geen gezellige reunie
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:27:36 #293
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30109940
Jammer dat we nu geen beelden zien van Tanja bij de verloskundige. Hoort er eigenlijk wel een beetje bij.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:27:38 #294
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30109942
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Andere jaren was het zo dat de laatste 3 ofzo opdrachten krijgen en zo de eindprijs bij elkaar moeten spelen. De uiteindelijke winnaar krijgt het dan!
Maar deze BB gaat wat 'kutgeintjes' betreft verder dan andere jaren... Wie weet wat voor dillema's er nog komen. En misschien worden alle niet ontdekte gevulde sokken wel afgetrokken van de grote eindprijs... Zou een mooie zet zijn...
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:28:23 #295
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_30109967
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:26 schreef milagro het volgende:

[..]

dat de missies ten koste gaan vh eindbedrag .... dat wordt dan geen gezellige reunie
Geniale actie van BB!
pi_30109980
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:24 schreef Mvnl het volgende:
Ingrid krijgt 24 uur om te beslissen of ze haar siliconen laat verwijderen óf haar duimen laat amputeren, anders zal ze het huis moeten verlaten...
die duim eraf en dan gaat ze op d'r grote teen sabbelen, ze kan erbij, dat heb ik al gezien, maar anders zorgt ze er wel voor.

en dan als beloning : een doucheduim, een sportduim en een duimduim
pi_30109984
Ralph heeft gedouched, sorry dames niks van in beeld geweest...
pi_30109999
ik bedenk me net weer iets geweldigds..

Misschien is Tanja helemaal niet zwanger maar is d'r buik NEP!!!
Daarom heeft ze ook gezegd dat ze het niet fijn vind als andere aan haar buit zitten, en daarom blijft ze ook vrolijk doorroken, om reacties uit te lokken. En maakt ze een soort drama verhaal van haar leven, over de vader van t kind enzo om reacties bij de andere bewoners los te maken.

(en als ze bevallen gaat dan een fake miskraam....
Of nee als ze nou wel echt zwanger is krijgt ze 10000 geboden door BB als ze zegt dat ze een miskraam gehad heeft en dan laat ze t kind bij d'r moeder logeren ofzo )

En dit alles op commando van BB..
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:29:31 #299
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30110007
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Ralph heeft gedouched, sorry dames niks van in beeld geweest...
shit
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:29:33 #300
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30110010
Vindt het super van Lieske! Dat ze elkaar maar helemaal de keet uitvechten, schitterend toch?!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')