ja vooral bij terug lezen en dergelijke is het veel handiger. Ik denk alleen dat er dan niet zo moeilijk over word gedaan alleen als het de spuigaten uit loopt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
of gewoon als je meerdere reacties quote als je aan het teruglezen bent, lijkt me wel zo duidelijk om dat in verschillende posts te doen, anders heb je 1 lange post die toch niemand leest
Leuk man!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd dan heb ik sportdag
Mja maar stel dat er 10 reacties waarvan jij zegt: "Hier moet ik even op reageren!" Dan kan ik me voorstellen dat het nogal gek wordt, maar ik heb de mods van GC nog nooit echt hard op zien treden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:56 schreef Gizmore het volgende:
Maar over dat ban-gedoe: ik heb bij GCSC regelmatig een viertal posts achter elkaar, als het rustig is en het topic is al een eind vol en ik ben me aan het inlezen. Dan kan dat toch makkelijk?
ja maar er kan altijd een gastmod komen toch????quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mja maar stel dat er 10 reacties waarvan jij zegt: "Hier moet ik even op reageren!" Dan kan ik me voorstellen dat het nogal gek wordt, maar ik heb de mods van GC nog nooit echt hard op zien treden.
Jup!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mja maar stel dat er 10 reacties waarvan jij zegt: "Hier moet ik even op reageren!" Dan kan ik me voorstellen dat het nogal gek wordt, maar ik heb de mods van GC nog nooit echt hard op zien treden.
Ja maar dan moet je wel hele rare dingen doen om dat ze te krijgen en wat ik gehoord heb van sommigen was het toch bij een aantal zoals ik zeiquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja vooral bij terug lezen en dergelijke is het veel handiger. Ik denk alleen dat er dan niet zo moeilijk over word gedaan alleen als het de spuigaten uit loopt.
en ook smilie-post mogen niet. Ik heb trouwens net een TT bedacht voor het volgende topic.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:01 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en ook smilie-post mogen niet. Ik heb trouwens net een TT bedacht voor het volgende topic.
Klopt, die zijn wat tolleranter en dat vind ik toch wel een stuk beter. Postopkrikken doe je maar in ONZ of TTK ofzo.. Niet in een ander subforum..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
en dat roept verwachtingen op. word christiaan trouwens uit de OP gehaald nu hij gebanned is (vanwege bagger)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
(ook al sta ik nu wel in de OP)
dan heb ik bierfeestquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd dan heb ik sportdag
waarom in TTK dat snap ik ff niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Klopt, die zijn wat tolleranter en dat vind ik toch wel een stuk beter. Postopkrikken doe je maar in ONZ of TTK ofzo.. Niet in een ander subforum..
Bierfeestquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:03 schreef Boeman het volgende:
[..]
dan heb ik bierfeest![]()
btw: die skittles reclame
Conflict kijkt toe ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:01 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en ook smilie-post mogen niet. Ik heb trouwens net een TT bedacht voor het volgende topic.
Verwachtingen? Grapje zekerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:02 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en dat roept verwachtingen op. word christiaan trouwens uit de OP gehaald nu hij gebanned is (vanwege bagger)
SMILIEPOST!quote:
De Pubers onder het strenge gezag van Conflictquote:
Eindelijk iemand die me opmerktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
SMILIEPOST!
BAN!
PERMBAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mais non.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef Renesite het volgende:
Istie al vooohooooooooool
Conflict streng?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
De Pubers onder het strenge gezag van Conflict
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |