Ringo dat lijkt me een hele redelijke aanbieding. Kun je voor dat bedrag niet laten liggen. Reken wel nog wat extra's voor een geheugenkaart. Succes ermee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:20 schreef Ringo het volgende:
Ik zoek een digitale camera, te gebruiken in mijn studie (grafisch ontwerpen). Dat wil zeggen dat ik er goed en breed mee moet kunnen experimenteren.
Heb de mogelijkheid om een Nikon Coolpix 5000 te kopen, voor 160 euro. Is dat een redelijke aanbieding?
Weet niet of het verder nog van belang is, maar ik heb een iBook en de camera moet daar goed op aansluitbaar zijn.
(ik ben dus een absolute leek maar de bedoeling is dat dat snel verandert.)
FZ5quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:20 schreef allsystemshalt het volgende:
AArrrrgh ik wordt gek![]()
Ik kom er niet uit.
Wil dus een camera kopen met de volgende eisen
minimaal 4 megapixel
minimaal 5 keer optische zoom ---> liever 10 keer optish eigenlijk
Beeld / lens stabilisator
Niet "Te " zwaar/groot
Minder dan 600 euro inclusief 512 geheugenkaart en eventueel reserve accu (als ze speciale accu hebben en geen aa batterij kunnen slikken) ps goeie aa baterijen heb ik al ( oplaadbare)
![]()
Wie heeft de gouden tip ??
Zo eindelijk heb ik hem dan besteldquote:
Zo'n kit of zo bij pixmania ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Zo eindelijk heb ik hem dan besteld
dus fz5 een extra accu 256 mb geheugen en een tas
Wel revieuwen he als je 'm binnen hebtquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:48 schreef pmponer het volgende:
een kit idd bij digitalstreet.
deze http://www.digitalstreet.nl/product_info.php?cPath=21_230&products_id=1304
Jaaah die krijg ik zaterdag ook binnen! Verjaardagskado van mijn lief.... Kan echt haast niet wachten tot ie er is!!!quote:
Hahaha, ik krijg hem morgen binnen ook voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:40 schreef Kimske het volgende:
[..]
Jaaah die krijg ik zaterdag ook binnen! Verjaardagskado van mijn lief.... Kan echt haast niet wachten tot ie er is!!!![]()
Iemand al ervaringen mee?
Volgens mij is de laatste komende week bij de mediamarkt in de aanbieding.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:32 schreef cyberrobin het volgende:
Hi all, ben al een tijdje opzoek naar een beetje een redelijk goede en niet dure camera, nu heb ik er eentje gevonden (denk ik): http://digicamshop.nl/product/11237
Ik vroeg me af of dit wat is? kan ik hier wel wat redelijke foto's mee maken enzo?
[afbeelding]
Waarvoor gebruiken:
- macro's
- indoor
- landschappen
- vakantie
- beetje een soort van 'familie' camera
Wil hem een beetje voor van alles en nog wat gebruiken eigenijk!
En is ie ook een beetje snel zonder dat ik een hele tijd moet wachten vorodat ik de volgende foto kan maken?
Iemand er ervaring mee?
Zit ik in 't goede topic?
Edit:
Of deze? http://www.digicamshop.nl/product/16125
Hoiquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:40 schreef Kimske het volgende:
[..]
Jaaah die krijg ik zaterdag ook binnen! Verjaardagskado van mijn lief.... Kan echt haast niet wachten tot ie er is!!!![]()
Iemand al ervaringen mee?
Die mediamarkt aanbieding heeft 5 keer optische zoom ipv 10 is een ander typequote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Volgens mij is de laatste komende week bij de mediamarkt in de aanbieding.
www.mediamarkt.nl
idd 179 euro
Ik reageerde dan ook op de link van de digicamshop http://www.digicamshop.nl/product/16125quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:06 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Die mediamarkt aanbieding heeft 5 keer optische zoom ipv 10 is een ander type![]()
Ben geen techneut, laat staan fotografie-expert, maar 5x optische zoom is best veel als je budget max. 250 euro is. Tenminste, als je gaat voor een digitale camera. Bovendien vreten die dingen batterijen (lcd-schermpjes) en hebben de meeste een lange opstarttijd, dus volgens mij kan je in jouw geval het beste voor analoog gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:20 schreef von_manstein het volgende:
Ik twijfel tussen een digitale camera of een compact camere.
Budget is max 250 Euro
Camera moet spatwater dicht zijn en tegen een schok kunnen.
Een optische zoom van 5+ is een must.
Camera moet makkelijk te bedienen zijn en binnen 1 minuut gereed zijn om een foto te kunnen maken.
Tevens langdurige levensduur voor de accu/batterijen omdat niet overal waar ik overnacht netspanning beschikbaar is.
Hebben jullie ideen over welke camera's hier enigsinds voor geschikt zijn ?
Budget is idd wat laag.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ben geen techneut, laat staan fotografie-expert, maar 5x optische zoom is best veel als je budget max. 250 euro is. Tenminste, als je gaat voor een digitale camera. Bovendien vreten die dingen batterijen (lcd-schermpjes) en hebben de meeste een lange opstarttijd, dus volgens mij kan je in jouw geval het beste voor analoog gaan.
Voor 250 euro heb je een prachtig analoog toestel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |