Hmm, die van mij past niet in broekzak meer nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja gek zeg
[afbeelding]
Dat past niet in mijn broekzak (en dat moet ie wel doen, en dat doet me pentax ook)
De prijs zal wel zakken, maar dan komt er een nieuw model uit. En dan wil je die hebben. En in tussentijd kan jij geen foto's maken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:43 schreef TechXP het volgende:
Ik denk erover om de EOS 350D te kopen. Een redelijke prijs met veel opties. Is er nog een andere DSLR die dezelfde eigenschappen heeft en die eigenlijk betere kwaliteit is? Voor ongeveer dezelfde prijs?
En moet ik nog wat maanden wachten omdat de prijzen wellicht ver gaan zakken? Of gaat dat nog een lange tijd duren? Of komt Canon misschien binnenkort met een nieuwe?
Liever een nieuwe. Dan zit er nog garantie op enzo. Het is ook wel een bedrijfsaankoopquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:42 schreef Vliegvrager het volgende:
De EOS 300D is inmiddels oud genoeg om een redelijk aanbod 2e hands te hebben. Misschien ook een optie?
Klopt, hij is erg lastig leverbaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:33 schreef Lime het volgende:
Berichtje voor J.A.N.A: waar o waar heb jij de Panasonic fx9 in het zwart kunnen kopen, ben er al twee weken naar op zoek maar in het zwart is de camera in Nederland niet leverbaar lijkt het wel.
En hoe bevalt ie? Ik zit eraan te denken om die ook te gaan halen. Waar heb je hem gekocht?quote:
Offtopic: heb jij elke week een nieuwe camera, of lijkt dat maar zo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:52 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb vandaag een FinePix A345 en daar ben ik tot nu toe erg tevreden over.
Ik heb 3 weken geleden een Olympus teruggebracht, vervolgens anderhalve week later die S3500, en heb nu een A345.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Offtopic: heb jij elke week een nieuwe camera, of lijkt dat maar zo?
Het focussen is nogal iets dat moet wennen, verder bevalt hij tot nu toe goed hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
En hoe bevalt ie? Ik zit eraan te denken om die ook te gaan halen. Waar heb je hem gekocht?
Combi foto's!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:09 schreef pmponer het volgende:
Dat is ook een van de redenen waarom ik die camera wil, waar heb je hem gekocht?
En welke geheugenkaart heb je erbij
= 100 foto's..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:21 schreef pmponer het volgende:
Nou eigenlijk ging ik voor de olympus c770 maar die is niet meer voor een leuke prijs verkrijgbaar
Deze camera is incl accesoires al bijna 100 euro duurder dus ik vind dat wel best zo. Ik heb helaas niks in te ruilen.
Ik heb een aanbieding gezien van deze camera met 256 mb geheugen zou dat om te beginnen genoeg zijn? (heb geen ervaring met digitale fotografie)
Dan ben ik bang dat ik volgende week dat pakket ga aanschaffenquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het focussen is nogal iets dat moet wennen, verder bevalt hij tot nu toe goed hoor
Soms is het moeilijk om niet al te veel te bewegen bij zoomfoto's, het bereik is des te beter!
[afbeelding]
uitgezoomd
[afbeelding]
ingezoomd![]()
Ik zit ff te kijken hoe ik dit moet opvattenquote:
Ojee!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:28 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik volgende week dat pakket ga aanschaffen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |