Ja, hèquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:57 schreef LuQas het volgende:
Ralph lijkt elke minuut iets bruiner te worden zeg...
Ik geloofde mijn oren niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:53 schreef Pinball het volgende:
Tanja: "het is niet echt superdodelijk"
omg...
Takes one to know onequote:
Je vindt ze soms ook nog wel in een studentenhuis!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Takes one to know oneIk dacht alleen dat alle rikkers in het bejaardenhuis zaten
yep Roelio is mijn voorbeeld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:59 schreef Maurisico het volgende:
Rikkert is goeeeed: "we hebben hier ook een voorbeeldfunctie". Ik denk dat dat wel eens waar kan wezen. Is in ieder geval wel over nagedacht!
Tanja ook wel, het interesseert d'r alleen geen reet, ze gaat toch zeker niet schijnheilig lopen doen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:59 schreef washandje het volgende:
Kijk, Rikkert snapt tenminste dat ze ook nog in de buitenwereld worden besproken.
Neu, hij/zij kan hartklachten krijgen, je hebt een grotere kans op een miskraam, hij/zij kan hersenbeschadiging krijgen, hij/zij kan groeistoornissen krijgen, en hij/zij is in de eerste maanden gevoeliger voor aandoeningen. Maar van de rest is het absoluut niet dodelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:54 schreef elskreeft het volgende:
Tanja: roken is niet super dodelijk voor 't kind
Het is echt bijna komisch die vrouw.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:01 schreef milagro het volgende:
ik kan niet meer tegen die argumenten van Tanja ...
oh help oh help oh help
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |