abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30103338
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef Maurisico het volgende:
Zou mooi zijn: Tanja die vraag of die Makreel ook gerookt kan worden
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:26:47 #77
85962 ioko
I Appear Missing
pi_30103339
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik denk dat 'we' hier in 2 groepen zijn verdeeld... rokers en niet rokers....
Maar Roel heeft gewoon gelijk, dat is duidelijk! Zelfs de verloskundige en arts delen zijn mening en ik spreek uit ervaring.

Joost moet als eerste het huis uit!
Alleen is het effect van niet-roken veel duidelijker, en is het effect van stress onzeker, je weet niet zeker of ze veel stress zal krijgen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_30103363
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik snap het niet. Als Big Brother haar geen sigaretten geeft. Kan ze ook niet roken en wordt ze min of meer gedwongen om te stoppen. Wat dus niet gebeurd, misschien hoopt BB hier discussies mee los te krijgen in het huis en verwaarlozen ze ook de gezondheid van de bewoners.
Zou BB moeten doen inderdaad en dan zeker erbij vermelden dat ze dat besloten hebben omdat Tanja er niet vanaf kan blijven... ;-)
Tanja: Ik zou het zo weer doen.
pi_30103383
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:25 schreef milagro het volgende:
er roken er meer en je kan moeilijk 1 niet toestaan te roken en de anderen wel.
bovendien, het is haar kind en haar verantwoordelijkheid, hoe treurig ook, dáár had Roel wel gelijk in.
als zij niet wilt stoppen voor haar kindje, dan is het een asociale kuttekop ms, maar je verandert er weinig aan.
Precies. De reden dat ze van mij de sigaretten over de schutting mogen gooien is omdat 1) ik zelf niet rook en 2) het leuk is om te zien wat men doet als ze niet kunnen roken
pi_30103392
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef ioko het volgende:

[..]

Alleen is het effect van niet-roken veel duidelijker, en is het effect van stress onzeker, je weet niet zeker of ze veel stress zal krijgen.
Als ze nu werkelijk drie sigaretjes per dag zou roken, maar dat doet ze helemaal niet.
Alleen nu, omdat het bijna op is.

Ze zei gisteren zelf "ik hoop zo dat ze dit niet allemaal uitzenden, want heel Nederland ziet nu dat ik zoveel rook"

En dat is dat wat Roel mist, ze rookt niet minimaal als er sigaretten zat zijn inhuis, dat hebben we toch allemaal gezien
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:29:36 #81
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30103398
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef ioko het volgende:

[..]

Ik als roker en als 10-voudig stopper weet waar ik het over heb... en reken erop dat je stress krijgt van stoppen met roken. En niet zo weinig ook. Ik kreeg er zelf hartkloppingen van. En stoppen met roken in een toch al enigszins stress-situatie is al helemaal niet te doen. Dus 3 sigaretjes per dag (ze steekt ze twee keer op, dus lijkt alsof ze er 6 rookt) is helemaal niet schadelijk. Waar maakt iedereen zich in vredesnaam zo druk om?
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:29:49 #82
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30103404
PRIMEUR: heb een foto van de verwekker van het kind van de buik gevonden:

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  Moderator dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:30:28 #83
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30103417
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:15 schreef milagro het volgende:

[..]

ik gok dat jij rookt

Als iemand zou zeggen dat alcohol op en rijden fout is, en gevaarlijk voor anderen, zou Roel komen met "Ja maar zes hoog op de rand van een balkon balanceren is ook gevaarlijk, en als je naar beneden dondert, kan je iemand op straat ook raken en die komt dan ook om... ga jij dan opeens niet meer op straat lopenb????"

Nee, Roel dan ga je dus niet meer op een randje van een balkon balanceren.

Ik vind Roel rete irritant in discussies
Ik ben gelegenheidsroker, wat inhoudt dat ik door de weeks helemaal niet rook en in het weekend vrijwel altijd, maar goed dat doet eigenlijk niet ter zake.

Ik vind Roel dus juist heel rationeel. Hij vraagt aan Joost of hij écht denkt dat het zou helpen als hij voor de zoveelste keer tegen Tanja begint. Het gaat Roel om het mogelijke efféct, Joost gaat het om het statement.
Roel zegt letterlijk: over het feit dat roken slecht voor je is kan ik niet met je in discussie, da's een feit., punt.
Alleen: Roel is het niet eens met wat Joost met die wetenschap wil doén. Ik ook niet.
Op een gegeven moment opperde hij zelfs om er met z'n 12-en voor te zorgen dat Tanja geen sigraretten meer zou kunnen krijgen. Nou zal de antirook-maffia dat wel een prachtig idee vinden, maar ik ik walg serieus van mensen die anderen hun vrijheid willen afnemen omdat zij vinden dat dit goed voor hun is. Het strijkt me zó tegen de haren in.. brrrr, dat soort paternalistjes kan ik wel schóppen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_30103429
------------ff vraagje tussendoor--------------
Word in de aflevering van vanavond van vandaag uitgezonden of steeds van de dag ervoor, dus van gisteren.
BF2: Diamond3d
pi_30103441
Goed zo dido!!!!!!!!
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_30103443
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:29 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik als roker en als 10-voudig stopper weet waar ik het over heb... en reken erop dat je stress krijgt van stoppen met roken. En niet zo weinig ook. Ik kreeg er zelf hartkloppingen van. En stoppen met roken in een toch al enigszins stress-situatie is al helemaal niet te doen. Dus 3 sigaretjes per dag (ze steekt ze twee keer op, dus lijkt alsof ze er 6 rookt) is helemaal niet schadelijk. Waar maakt iedereen zich in vredesnaam zo druk om?
Ze rookt er geen 3 per dag...
pi_30103463
Wat een gezeur zo. Laat haar of inderdaad meepraten, of kap er mee. En ik ben het met Roel en Dido eens. Het blijft uiteindelijk Tanja dr eigen verantwoordelijkheid.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_30103464
'Dan is het stressmoment al daar en dan is het te laat" zeggen ze.

dus je moet liever niet het risico lopen dat ze stress momenten krijgt, maar wel 7 maanden nicotine schade riskeren
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:32:14 #89
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30103466
Dido is best verstandig
pi_30103471
Zijn er al dingen gezien die erop wijzen dat Dido en Roel vannacht gaan krikken? Lieske ziet er zo ook lekker uit trouwens
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_30103474
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
------------ff vraagje tussendoor--------------
Word in de aflevering van vanavond van vandaag uitgezonden of steeds van de dag ervoor, dus van gisteren.
Volgens mij van gisteren en niet van vandaag maar zeker weten doe ik het niet omdat het donderdag weer live is en ze dan ingelopen moeten zijn
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:33:04 #92
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30103489
ff serieus: denk dat BB wel wist dat Tanja rookte.... zodoende is Tanja een perfecte Trojan horse. Ze zegt de hele dag ZELF niets, maar is nu wel onderwerp van gesprek/ discussie. Dit zorgt voor splitsing in de groep. GENIAAL!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:33:17 #93
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30103495
Ik vind Joost wel ok, en zeker mbt zijn standpunt Tanja & niet roken. Ze heeft nog "geluk" dat hij die sigaretten niet uit d'r bek trekt.
pi_30103516
Dat is het punt wat ik wil aansnijden.... gatverdamme!
BF2: Diamond3d
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:34:04 #95
85962 ioko
I Appear Missing
pi_30103520
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:29 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik zou haar niet dwingen om te stoppen, maar ik vind dat je geen kinderen moet krijgen als je rookt en niet wilt stoppen. (IMHO).
Misschien krijgt ze juist door de stress van in het huis zitten meer behoefte aan roken.
Het kind heeft gewoon een grote kans om er iets aan over te houden, dus moet alles worden aangegrepen om haar te helpen om te stoppen. Dat zij daar niet aan denkt, DAAR maak ik me druk om.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_30103534
Die nicotinepleister van Rikkert is trouwens wel weer een enorme blunder
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_30103547
Ik vind de dingen die Joost zegt toch wel boeiend ... [in dit onderwerp]
pi_30103554
Roel, ze rookt minder, omdat er geen sigaretten zijn

Heeft hij niet opgelet of zo, de nachten dat ze doorhaalden met zijn allen?
pi_30103561
Rikkert.....geef haar nicotinepleisters
hahahah....wie is er hier nou dom?
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:35:50 #100
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_30103564
Waarom zit Tanja niet bij die discussie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties