Dat was wel een verademing jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker weten.
Maar ja tegenwoordig heeft de antirook-maffia in ALLES gelijk. Joost is haast geshockeerd dat ie uberhaupt hierover wordt tegengesproken.
Precies! Wat een zeikerd. Roel lulde hem wel mooi de hoek in...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:19 schreef riri het volgende:
Ga naar huis joost, misschien laat je vriendin zich wel alles door je voorschrijven.....
Ze zouden gewoon al die sigaretten over het hek moeten smijtenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:20 schreef Tamaartje het volgende:
ohw mén die Tanja
Vraag om SIGARETTENen activa
Nou inderdaad dat zou een actie zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:21 schreef eborn het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon al die sigaretten over het hek moeten smijten
Ik vind ze beide niet echt geweldigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:23 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind het echt zo grappig om te lezen dat sommige hier Joost echt uitkotsen en anderen juist Roel![]()
*heeft lol*
Fantastisch, vooral omdat 't net na die discussie over haar rook gedrag was.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:20 schreef Tamaartje het volgende:
ohw mén die Tanja
Vraag om SIGARETTENen activa
Ik kots Roel niet uit, maar jezus zeg, wat een betweter is die gozer..... En vooral die semi-wetenschappelijke praat de hele tijd..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:23 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind het echt zo grappig om te lezen dat sommige hier Joost echt uitkotsen en anderen juist Roel![]()
*heeft lol*
Ik denk dat 'we' hier in 2 groepen zijn verdeeld... rokers en niet rokers....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:23 schreef Tamaartje het volgende:
*heeft lol*
er roken er meer en je kan moeilijk 1 niet toestaan te roken en de anderen wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik snap het niet. Als Big Brother haar geen sigaretten geeft. Kan ze ook niet roken en wordt ze min of meer gedwongen om te stoppen. Wat dus niet gebeurdt, misschien hoopt BB hier discussies mee los te krijgen in het huis en verwaarlozen ze ook de gezondheid van de bewoners.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat 'we' hier in 2 groepen zijn verdeeld... rokers en niet rokers....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |