quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:07 schreef eborn het volgende:
Een goedenavondIk ben even een half uurtje de streamverslagen aan het inhalen
Net als bij de indianen, de oorlogskleuren in het gezicht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:05 schreef milagro het volgende:
Lieske is zich aan het opmaken, dat is voor het eerst in het huis dan , volgens mij.
BATTLE!!!!!!!!!!!!
Er is nu een battle tussen Joost en Roel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:05 schreef milagro het volgende:
Lieske is zich aan het opmaken, dat is voor het eerst in het huis dan , volgens mij.
BATTLE!!!!!!!!!!!!
Dido ook, zo te zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:08 schreef milagro het volgende:
En dan gaat die Roel weer allerlei vergelijkingen trekkingen, en idd Roel relativeert alles kapot en dat vind ik nu gruwelijk irritant.
Nee, vind ik niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:08 schreef riri het volgende:
roel is veel inteligenter dan joost
Roel heeft over een week ruzie gehad met iedereen uit het huis (als hij dan nog niet is weggestemd)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet.
Ze zijn elkaars tegenpolen op ieder vlak .
Roel zwakt werkelijk alles af, puur om de discussie.
Ja nog welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:09 schreef eborn het volgende:
[..]
tja, en daarna ga ik koken, dus loop ik weer achter. Maar goed, ze fietsen nog
Ach komop, Jóóst is juist de zeikerd hier. Wat is dat nou weer, om voor de 100000e keer over dat roken te beginnnen, en dan waar zij niet bij is te proberen een roddelsfeertje neer te zetten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:08 schreef milagro het volgende:
En dan gaat die Roel weer allerlei vergelijkingen trekkingen, en idd Roel relativeert alles kapot en dat vind ik nu gruwelijk irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |