Volgens mij zou dat niet in m'n kast passenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:02 schreef Ra-z het volgende:
ros die bracket eraf koop en koop een zalman CNPS7700-Cu bijv.
zitten aparte brackets bij. opgelost
P4P800Squote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:19 schreef IMDONE het volgende:
wat voor moederbord heb je trouwens ? ik zie wel een asus plaatje maar type variant is jammer genoeg niet gegeven.
Die heeft een andere socket, maar bij de 478 socket zalmans krijg je ook geen ombouw erbij, maar juist 2 staafjes die je door die steuntjes moet steken... waar bij mij dus ene van kapot is...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:52 schreef Ra-z het volgende:
dan kijk je voor een
CNPS5100-Cu bijv. die zal wel passen
Nergens te vinden, ook zoekmachines nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:00 schreef Sphere2k4 het volgende:
zo'n ding heet een "detention bracket". bij sommige webshops en bij intel zelf wellicht ook wel verkrijgbaar.
Dat gaat sowieso niet werken aangezien de 7700 ook dat bracket nodig heeft voor installatie op socket 478. Die bracket's zijn wel te vinden, gewoon in V&A een gezocht topic openenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:14 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Volgens mij zou dat niet in m'n kast passen![]()
[afbeelding]
Retention bracketquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:00 schreef Sphere2k4 het volgende:
zo'n ding heet een "detention bracket". bij sommige webshops en bij intel zelf wellicht ook wel verkrijgbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |