abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 maart 2006 @ 12:13:56 #201
100496 H.Flick
Turn-based
pi_35735304
quote:
Op zondag 5 maart 2006 01:47 schreef Sloggi het volgende:
Hij is een beetje dik geworden
Beetje? Hij is bijna weer op zijn oude gewicht .
pi_35741862
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:58 schreef Elgigante het volgende:

[..]

De wisselwerking tussen de jonge, redelijk groene Genee en de sluwe vos Derksen was gewoon goed, zeker omdat Genee een goed geheugen had om eerder gedane uitspraken eens op te rakelen en beschikte een meesterlijke timing, samen maaken ze een leuk programma.
Barbara is geen goede side-kick voor Derksen, dus het eindresultaat is minder.

Verder is roem vergankelijk inderdaad en zullen we Johan misschien al vrij snel afscheid zien nemen als vast panellid bij Voetbal Insite.
Je zit er dichtbij volgens mij. Kijk, die Genee is een omhooggevallen nul en Johan Derksen kon hem heerlijk in de urine zetten. Hoewel ik Derksen platvloers vind, heeft hij toch mannelijke eigenschappen : hij valt Barbara niet op haar uitspraken aan. Ten eerste omdat zij vrouw is en ten tweede omdat zij van voetbal (behalve van ajax, want dat hoort ze van papa Frits) weinig tot geen verstand heeft.
Barbara moet zo spoedig mogelijk verdwijnen, dat ben ik met iedereen eens en Sport Insite ook.
Misschien kan Derksen met zijn staf op RTL een Voetbal International programma brengen ? Dan krijgen we alle nieuwtjes direct van de betreffende journalist.
  donderdag 9 maart 2006 @ 10:28:40 #203
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35871114
quote:
Interview finaal mislukt

“Als een jonge journalist hem een vraag stelt die hem niet bevalt, gaat Van Gaal vreemd doen.” Was getekend: voetbalgoeroe, analyticus, hoofdredacteur en betweter Johan Derksen vorige week maandagavond in Voetbal Insite. Metro-verslaggever John van Schagen is zo’n jonge journalist. Hoe een interview met een voetbalgoeroe, analyticus, hoofdredacteur en betweter finaal in de soep kan lopen.

Mail naar Gouda
Beste meneer Derksen, Even voorstellen: John van Schagen, eindredactie Metro. Voor ons blaadje waar iedere werkdag circa 3 miljoen ogen op neerdalen, zou ik VI-hoofdredacteur en voetbalanalyticus Johan Derksen graag willen interviewen aan de hand van tien stellingen over zijn persoon.

Mail uit Gouda
Waarde John, Kan dat via e-mail? Ik mail de antwoorden wel terug. Zo niet, dan moet je even een afspraak maken.

Mail naar Gouda
Toch graag een gesprek, doorvragen per mail gaat namelijk zo lastig. Het neemt niet langer dan 40 minuten in beslag.

...Op een regenachtige dinsdagmiddag, ergens in februari...

Van S: “Goedemiddag: John van Schagen.”

D: “Hallo (handen worden geschud)... Nou, je treft het niet want ik heb een enórm slecht humeur.”

Van S: “Ai, dat is niet zo mooi.”

D: “Ik ben helemáál niet lekker. Maar kom, ga zitten. Wat is precies de bedoeling?”

Van S: “Ja, ik zal het even in vogelvlucht uitleggen. We willen graag een leuk verhaal met u. Zoals ik al mailde, doen we dat aan de hand van een rij stellingen en een paar vragen. Wilt u overigens graag met u aangesproken worden of vindt u je prettiger?“

D.: “Nou, doe maar gewoon je hoor.”

Van S.: “Oké, doen we dat. Ik neem aan dat je het verhaal voor publicatie nog even wilt lezen?”

D.: “Ja, dat lijkt me wel handig gelet op eventuele feitelijke onjuistheden.”

Van S.: “Prima, laten we maar beginnen dan. Stelling nummer 1: Johan Derksen is een standvastig man. Voor hem geldt dan ook: ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg.”

D.: “Nou, maar zo zit ik helemaal niet in elkaar jongen, ik ben gewoon Johan Derksen. Met dit soort onzin moet je bij mij nooit aankomen, dat is aan mij niet besteed namelijk. Gewoon zinnige vragen en dan krijg je wereldantwoorden. En geen prietpraat.”

Van S.: “Oké, iets helemaal anders dan. Het hele voetbalwereldje, heb je er nog steeds een beetje zin in? In je columns en op tv laat je nog wel eens doorschemeren dat al die randtoestanden je plezier aan het wegnemen zijn.”

D.: “Ik heb er nog steeds plezier in ja ... maar wacht eens. Dit wordt helemaal niks, dit verhaal. Dat toontje enzo, ik vind het helemaal niks. Een popiejopie-geprietpraat. Heb je er nog een beetje zin in enzo.”

Van S.: “Maar dat is toch een heel normale vraag?”

D.: “Nee, nee. Laten we er maar mee stoppen. Je hebt je helemaal niet voorbereid en komt zomaar een beetje babbelen en ik hou niet van babbelen.”

Van S.: “Tja...dat is toch wel heel jammer. Maar goed, als je er echt zo over denkt, dan moeten we er inderdaad maar mee stoppen.”

D.: “Lijkt me het beste. Dit is niks voor mij.”

Van S.: “Nee?”

D.: “Nee, echt niet. Ik neem mijn vak nog wel serieus namelijk en dan ga ik niet dit soort gesprekken aan....’heb je er nog zin in?’.”

Van S.: “Maar is dat zo’n hele rare vraag dan?”

D.: “Ach...”

Van S.: “Dit was wel zo’n beetje het kortste interview dat ik ooit gehouden heb. Heb je dit wel vaker eigenlijk?”

D.: “Tja, misschien dat ze dit bij dat flutblaadje waar je voor werkt wél waarderen, maar hier moet je bij mij echt niet mee aankomen. En nog wat: ik wil niet dat je hier iets over in dat krantje schrijft!”

Tja...

Anderhalve week later, mail naar Gouda
Beste meneer Derksen, Zoals vorige week dinsdag afgesproken mail ik je hierbij de tekst voor het Metro-interview. Het was een interessant gesprek. Kun je het zoals afgesproken controleren op eventuele feitelijke onjuistheden? Graag vóór morgenavond 19.00 uur alsjeblieft. Met vriendelijke groet, John van Schagen

Nóóit meer wat van gehoord...
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_35871201
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 10:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat laat Derksen zich kennen zeg.
  donderdag 9 maart 2006 @ 11:00:13 #205
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_35871723
Prachtig interview!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_35871883

Recalcitrant, as usual.
The gum you like, is coming back in style.
pi_35872770
och, derksen is tenminste wel eerlijk en heeft ook wel zelfspot hoor. het is niet de aardigste man van nederland nee, maar geloof je nu echt dat jansma en smeets zulke lieverds zijn? daar gaan ook heel wat verhalen over. dergelijke klootzakken moet je koesteren, het zijn hoe dan ook vakmensen, en ze sterven uit. over sterven gesproken: ik hoopte eigenlijk ns te horen wat derksen nu precies mankeert, wat zijn dikke kop betreft?!
pi_35872851
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:42 schreef getikte_rik het volgende:
och, derksen is tenminste wel eerlijk en heeft ook wel zelfspot hoor. het is niet de aardigste man van nederland nee, maar geloof je nu echt dat jansma en smeets zulke lieverds zijn? daar gaan ook heel wat verhalen over. dergelijke klootzakken moet je koesteren, het zijn hoe dan ook vakmensen, en ze sterven uit. over sterven gesproken: ik hoopte eigenlijk ns te horen wat derksen nu precies mankeert, wat zijn dikke kop betreft?!
och, stoor me ook niet aan Derksen hoor, maar ik vind dat hij dat interview niet zo slim heeft opgelost. Gelijk zo negatief erin staan. Je kunt een jonge reporter ook een kans geven. Bevalt het niet, dan weet je dat voor de volgende keer. Nu zet hij een klein beetje zichzelf voor lul.

Maar Jack van Gelder schijnt er ook zo eentje te ziijn. . . .
pi_35873175
Terecht dat het gepubliceerd is, wat oncollegiaal van Derksen. Houdt dan gelijk de boot af.
That's all folks!
pi_35874383
misschien had hij net de uitslag van de dokter gehad. Het valt me trouwens op dat ook de foto bij zijn column in de VI de laatste weken ontbreekt. Terwijl hij er nu toch eigenlijk beter uitziet dan dat scharminkel-achtige voorkomen van de laatste maanden.

en okee, het is zeker oncollegiaal, maar die typisch nederlandse traditie dat iedereen zo gewoon mogelijk moet doen levert vaak ook middelmatigheid op. Neem nou zo'n fransje bauer, komt bij mij uit t dorp. echt aardig enzo (zn vrouw niet overigens ) maar ik heb liever iemand die wat minder aardig is, maar wel goed werk levert. En Johan Derksen is hoe dan ook verantwoordelijk voor een goed blad, en altijd interessante kleurrijke opinies.
Met dat botte gedrag treft hij vooral zichzelf, en dat deert hem niet zo blijkbaar.
  donderdag 9 maart 2006 @ 12:39:19 #211
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_35874562
Hij heeft toch ook gewoon gelijk? Wat zijn dat nou voor waardeloze vragen?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_35874943
Zit Derksen niet aan de prednison? Anders is het wel erg raar dat hij ineens zoveel is aangekomen.
pi_35875076
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 12:39 schreef The_Verve het volgende:
Hij heeft toch ook gewoon gelijk? Wat zijn dat nou voor waardeloze vragen?

"Meneer Derksen,
rookt u? [eventueel doorvragen]
wat is uw favoriete kleur? [strikvraag]
wat zijn uw favoriete hobbies?

bedankt voor het interview
  maandag 20 maart 2006 @ 10:23:54 #214
53963 Blue_MnM
Melt for no one
pi_36193246
ook niet echt gezond dit

In 1973 zag ik mijn moeder voor het eerst. Het eerste wat me opviel was dat ze zo klein was. Ik ben niet groot, maar zij was nog een stuk kleiner dan ik. Ze bedolf me onder excuses, probeerde uit te leggen waarom ze mij in een weeshuis had gestopt. Omdat er geen geld was, omdat ze zo’n moeilijk leven had en niet voor me kon zorgen. Maar het deed me eerlijk gezegd niet zoveel, ik kon haar moeilijk als mijn moeder zien. ’s Avonds gingen we de stad in om wat te drinken. Dat liep behoorlijk uit de hand. ’s Nachts boekte ze een hotel en ik ben bij haar in bed gaan liggen. En ja, al die drank. Van het een kwam het ander. Ik ben er echt niet trots op, echt niet. Maar het is wel gebeurd.

bron: http://www.vi.nl/vi/show/id=59381/sc=477830
"Never let 'em see you melt." "Inside everyone there's a little nut."
  maandag 20 maart 2006 @ 10:31:44 #215
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_36193416
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:23 schreef Blue_MnM het volgende:
ook niet echt gezond dit
Wat is je punt? Dit stukje slaat verder niet op Derksen, slechts door Derksen?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_36193717
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:31 schreef Gunner het volgende:

[..]

Wat is je punt? Dit stukje slaat verder niet op Derksen, slechts door Derksen?
pi_36193719
Dit stukje gaat over Dijkstra, een voetballer die in de goot is beland. Stond wel in de column van Derksen.
pi_36193776
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:45 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dit stukje gaat over Dijkstra, een voetballer die in de goot is beland. Stond wel in de column van Derksen.
idd. die eerdere off topic opmerking van blue_mnm is gezien de titel van dit topic een beetje ongelukkig
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 20 maart 2006 @ 12:49:56 #219
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_36197088
JD vanavond weer
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_36398609
In Derksen's nieuwe stukje:

"De afgelopen weken waande ik me regelmatig een roepende in de woestijn. Als enige leek ik vraagtekens te plaatsen bij het Australië-avontuur van Guus Hiddink."

Mwoch Johan, dat viel wel mee hoor? Volgens mij is dat Australië en Hiddink gedoe het meest uitgekwauwde voetbaldiscussie gedoe geweest van de afgelopen tijd. Weer een voorbeeld van hoe Johan zich belangrijker en alwetender wil maken dan de rest... En dat negatieve van hem en die andere Voetbal International collumnist de hele tijd...
azijnzeikerd.
Castel di Sangro per sempre!
pi_36407359
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:03 schreef Jgeerling het volgende:

En dat negatieve van hem (...) de hele tijd...
azijnzeikerd.
zelfreflectie?
pi_36407415
quote:
Op maandag 20 maart 2006 12:49 schreef paultjuhhh het volgende:
JD vanavond weer
Yes
  maandag 27 maart 2006 @ 16:16:37 #223
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_36407848
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:00 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Yes
vanavond pas om half 11
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5201156

Ik kijk niet, CSI is dan op RTL 4. Gaat toch waarschijnlijk alleen over hiddink
pi_36408186
Waar zie je me voor aan zeg, dat is nu al honderd keer aangekondigd.. En Johan gaat boven alles, al helemaal zo'n flutserie als CSI
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 27 maart 2006 @ 16:35:01 #225
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_36408311
idd nu weten we wel dat het later is
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')