abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:12:47 #151
127004 maril
Smeetsfan
pi_31158383
ben na 5 min afgehaakt, hangt een rotsfeertje
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:14:37 #152
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_31158449
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 08:59:34 #153
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31166563
De incidentjes van de laatste tijd zorgen wellicht voor hogere kijkcijfers, maar op de langere termijn denk ik dat Johan Derksen niet voorgoed op televisie te zien valt. Ik denk zelfs dat dit heugelijke feit best eens snel aan zou kunnen breken, gelukkig maar.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31167087
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 08:59 schreef M0NTANA het volgende:
De incidentjes van de laatste tijd zorgen wellicht voor hogere kijkcijfers, maar op de langere termijn denk ik dat Johan Derksen niet voorgoed op televisie te zien valt. Ik denk zelfs dat dit heugelijke feit best eens snel aan zou kunnen breken, gelukkig maar.
Ik denk dat JD meer krediet heeft dan BB, dus ik vrees dat zij het eerste zal moeten vertrekken in de ogen van de programmabazen. Daarbij denk ik niet dat het zo ver komt dat Johan Derksen ontslagen wordt. Ik denk eerder dat hij de eer aan zichzelf zal houden.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 09:39:29 #155
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31167160
Dat bedoel ik ook, Johan Derksen zal zichzelf niet laten ontslaan, daar is hij te autoritair voor. Maar de kritiek op het programma zwelt aan, echt niet alleen door de inbreng van Barbara Barend. Je ziet nu pas dat het eigenlijk Wilfred Genée was die het programma maakte, want nu Barbara Barend zijn plaats heeft ingenomen en er voor de rest niets aan de opzet veranderd is, is het helemaal een kut-programma geworden. Johan Derksen zit er bij en levert ongezouten kritiek, maar was niet in zijn eentje verantwoordelijk voor het succes van Voetbal Insite.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31167934
Hier stond een stukje uit RTL Boulevard, waarin het radiofragment van Derksen was te horen (ik weet niet of de link nog werkt).
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_31171982
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
Dat bedoel ik ook, Johan Derksen zal zichzelf niet laten ontslaan, daar is hij te autoritair voor. Maar de kritiek op het programma zwelt aan, echt niet alleen door de inbreng van Barbara Barend. Je ziet nu pas dat het eigenlijk Wilfred Genée was die het programma maakte, want nu Barbara Barend zijn plaats heeft ingenomen en er voor de rest niets aan de opzet veranderd is, is het helemaal een kut-programma geworden. Johan Derksen zit er bij en levert ongezouten kritiek, maar was niet in zijn eentje verantwoordelijk voor het succes van Voetbal Insite.
De wisselwerking tussen de jonge, redelijk groene Genee en de sluwe vos Derksen was gewoon goed, zeker omdat Genee een goed geheugen had om eerder gedane uitspraken eens op te rakelen en beschikte een meesterlijke timing, samen maaken ze een leuk programma.
Barbara is geen goede side-kick voor Derksen, dus het eindresultaat is minder.

Verder is roem vergankelijk inderdaad en zullen we Johan misschien al vrij snel afscheid zien nemen als vast panellid bij Voetbal Insite.
Yeah baby Yeah!
pi_31181060
nouja, kutprogramma..
ik zie geen andere programmas die leuker zijn op dit moment, dus relatief gezien valt het mee
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:29:48 #159
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_31181402
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
De opzet is wel degelijk veranderd. Het programma is nu een half uur korter, er worden veel minder mailtjes behandeld (zo weinig, dat insturen echt geen zin heeft, dat was voorgaande jaren wel anders ) Netto is er gewoon een half uur gelul over voetbal uit. Dat is voor het programma een fikse aderlating, want die wedstrijdbeelden hebben we allemaal al 2 x gezien.

Tot zover de veranderingen aan het format. Dan is er ook nog een presentatorwisseling. Barend voor Genee.

Genee heeft parate kennis, inzicht, een vlotte babbel ( "alles zonder aautocue" )en was een neutrale gastheer, hij kan een gesprek leiden, een gast laten uitpraten waar nodig en afkappen bij gelul.
Barend heeft niets van dit alles, ze is de dochter van Frits en that's it.

Kortom het beste programma in zijn genre wordt een slap aftreksel daarvan, dat alleen vanwege Johan Derksen kijkbaar is
Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 5 oktober 2005 @ 15:54:12 #160
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31206670
In feite is de opzet dus niet veranderd, dezelfde opzet moet ik een korter tijdsbestek worden gerealiseerd. Voetbal Insite heb ik, door Johan Derksen, nooit gevolgd en als ik het al keek, was Wilfred Genée degene die het nog enigszins opfleurde. Het duo Johan Derksen-Barbara Barend mag van mij liever vandaag nog van de buis of stop het anders maar achter de decoder.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:00:04 #161
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31224725
quote:
Van Nistelrooy op matje bij Van Basten

Voor zijn provocerende gedrag tijdens het WK-kwalificatieduel met Andorra kon bondscoach Marco van Basten nog enigszins begrip opbrengen. Maar gisteren na de training werd de Manchester United-aanvaller even door de bondscoach boos toegesproken omdat hij een knietje aan teamgenoot Ron Vlaar wilde geven.

Tijdens het partijspel stonden Ron Vlaar en Ruud van Nistelrooy tegenover elkaar. Bijna alle duels werden door de jonge AZ-verdediger gewonnen en dit stuitte tegen het verkeerde been van de aanvaller. Hij toonde zijn irritatie na het zoveelste felle duel, met een actie waar het er op leek dat hij Ron Vlaar een knietje wilde geven.
Johan Derksen zal dit wel weer gaan verdedigen, de winnaarsmentaliteit van Ruud van Nistelrooij is uitstekend, zo toont dit incident maar weer aan.
pi_31336388
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Johan Derksen zal dit wel weer gaan verdedigen, de winnaarsmentaliteit van Ruud van Nistelrooij is uitstekend, zo toont dit incident maar weer aan.
Ik vond het eerlijk gezegd een belachelijk actie (waar we alleen van gehoord hebben) van van Nistelrooij en het toont alleen aan dat ie soms té gedreven/fanatiek is waarbij hij zelfs zijn eigen teamgenoten niet schuwt, erg merkwaardig en dom imo.
Yeah baby Yeah!
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:58:25 #163
132386 Kieboom
Handelaar in kolen en olie
pi_31338079
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:58 schreef Elgigante het volgende:
De wisselwerking tussen de jonge, redelijk groene Genee en de sluwe vos Derksen was gewoon goed...
Mee eens, alhoewel dat ook een haat-liefde verhouding was. De sfeer tussen die twee was ook regelmatig behoorlijk ijzig. Met name als Derksen weer eens aanstoot nam aan een referentie (door Genee) aan dingen die in de Sportweek stonden.

Moet zeggen dat ik al sinds het vertrek van Hans Kraaij vind dat dit programma te veel leunt op Johan Derksen. Met Barend is dat alleen nog maar erger geworden.
pi_31341813
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:58 schreef Kieboom het volgende:

[..]

Mee eens, alhoewel dat ook een haat-liefde verhouding was. De sfeer tussen die twee was ook regelmatig behoorlijk ijzig. Met name als Derksen weer eens aanstoot nam aan een referentie (door Genee) aan dingen die in de Sportweek stonden.

Moet zeggen dat ik al sinds het vertrek van Hans Kraaij vind dat dit programma te veel leunt op Johan Derksen. Met Barend is dat alleen nog maar erger geworden.
Barbara kan het gesprek nauwelijks volgen, laat staan leiden, laat staan zelf iets inbrengen...

Nee, het programma leunt te veel op Derksen en dan komt zijn pessimistische visie, buiten zijn schuld om, helaas boven drijven, waardoor de balans zoek is.

Aan de programma-directeur de taak om fatsoenlijke gasten uit te nodigen om het programma nog wat inhoud/impuls te geven, want Barbara kan dat vooralsnog niet, ik denk ook niet dat sport presenteren voor anderen dan alleen inteelt-Amsterdammers iets voor haar is..
Yeah baby Yeah!
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:58:20 #165
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_31342000
Het moet gewoon weer terug naar Sport aan tafel. Donkere studio, ronde tafel, 4 heren die oeverloos lullen en discussieren en bovenal Hugo Camps met semi-poetische uitspraken over sport. Heerlijk programma was dat.
pi_31342089
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 20:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Het moet gewoon weer terug naar Sport aan tafel. Donkere studio, ronde tafel, 4 heren die oeverloos lullen en discussieren en bovenal Hugo Camps met semi-poetische uitspraken over sport. Heerlijk programma was dat.
Eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat waren nog eens tegenstelingen tussen die twee
Yeah baby Yeah!
pi_31342404
Mee eens. Hugo Camps was geweldig. Nu zit Barbara Barend daar terwijl ze niets toevoegt en is er weinig spektakel door teveel mediagetrainde gasten. Gewoon aan tafel met Johan, Hugo, Aad en 'n gast. Ruudje ter Weijden erbij en babbelen maar.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:29:00 #168
127004 maril
Smeetsfan
pi_31342860
Hugo Kamps
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_31342989
ik zag het voorstukje al!
pi_31343116
Gijp

Opzouten met die kneus.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31344464
Barend groeit helaas nog niet echt in haar rol. Ze is niet adrem genoeg op Johans opmerkingen, en de drie heren zitten haar af en toe gewoon te dollen. Jammer.
  maandag 10 oktober 2005 @ 23:16:55 #172
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_31346189
Vandaag weer eens gekeken, maar het was toch wel erg met Barend hoor. Het lijkt wel of ze inmiddels te bang geworden is om haar eigen mening te geven, met dank aan Derksen. Vanavond gaf ze telkens een aanzetje, maar trok zich dan vervolgens gelijk weer terug.
En de enige keer dat ze wel haar mening gaf (over Verdonk) kwam het er zo stuntelend uit dat ik met plaatsvervangende schaamte zat te kijken.

Maar dit is dan blijkbaar de rol die Derksen voor haar in gedachten heeft. Nietzeggend, meningloos en een tikkeltje angstig. Dat krijg je met dat soort interviews Johan...
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:20:02 #173
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31352878
Johan Derksen kan gewoon met weinig mensen samenwerken, de mensen met wie hij wél kan samenwerken, hebben eerst zijn kont gelikt en pas daarna kregen zij een eerlijke kans.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:24:18 #174
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_31354019
Montana, wat een schitterende onzin
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_31354485
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 10:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
Montana, wat een schitterende onzin
Wist je niet dat hij eerst Wilfred even lekker gerimmed heeft?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')