Ik denk dat JD meer krediet heeft dan BB, dus ik vrees dat zij het eerste zal moeten vertrekken in de ogen van de programmabazen. Daarbij denk ik niet dat het zo ver komt dat Johan Derksen ontslagen wordt. Ik denk eerder dat hij de eer aan zichzelf zal houden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:59 schreef M0NTANA het volgende:
De incidentjes van de laatste tijd zorgen wellicht voor hogere kijkcijfers, maar op de langere termijn denk ik dat Johan Derksen niet voorgoed op televisie te zien valt. Ik denk zelfs dat dit heugelijke feit best eens snel aan zou kunnen breken, gelukkig maar.
De wisselwerking tussen de jonge, redelijk groene Genee en de sluwe vos Derksen was gewoon goed, zeker omdat Genee een goed geheugen had om eerder gedane uitspraken eens op te rakelen en beschikte een meesterlijke timing, samen maaken ze een leuk programma.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
Dat bedoel ik ook, Johan Derksen zal zichzelf niet laten ontslaan, daar is hij te autoritair voor. Maar de kritiek op het programma zwelt aan, echt niet alleen door de inbreng van Barbara Barend. Je ziet nu pas dat het eigenlijk Wilfred Genée was die het programma maakte, want nu Barbara Barend zijn plaats heeft ingenomen en er voor de rest niets aan de opzet veranderd is, is het helemaal een kut-programma geworden. Johan Derksen zit er bij en levert ongezouten kritiek, maar was niet in zijn eentje verantwoordelijk voor het succes van Voetbal Insite.
De opzet is wel degelijk veranderd. Het programma is nu een half uur korter, er worden veel minder mailtjes behandeld (zo weinig, dat insturen echt geen zin heeft, dat was voorgaande jaren wel andersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
Dat bedoel ik ook, Johan Derksen zal zichzelf niet laten ontslaan, daar is hij te autoritair voor. Maar de kritiek op het programma zwelt aan, echt niet alleen door de inbreng van Barbara Barend. Je ziet nu pas dat het eigenlijk Wilfred Genée was die het programma maakte, want nu Barbara Barend zijn plaats heeft ingenomen en er voor de rest niets aan de opzet veranderd is, is het helemaal een kut-programma geworden. Johan Derksen zit er bij en levert ongezouten kritiek, maar was niet in zijn eentje verantwoordelijk voor het succes van Voetbal Insite.
Johan Derksen zal dit wel weer gaan verdedigen, de winnaarsmentaliteit van Ruud van Nistelrooij is uitstekend, zo toont dit incident maar weer aan.quote:Van Nistelrooy op matje bij Van Basten
Voor zijn provocerende gedrag tijdens het WK-kwalificatieduel met Andorra kon bondscoach Marco van Basten nog enigszins begrip opbrengen. Maar gisteren na de training werd de Manchester United-aanvaller even door de bondscoach boos toegesproken omdat hij een knietje aan teamgenoot Ron Vlaar wilde geven.
Tijdens het partijspel stonden Ron Vlaar en Ruud van Nistelrooy tegenover elkaar. Bijna alle duels werden door de jonge AZ-verdediger gewonnen en dit stuitte tegen het verkeerde been van de aanvaller. Hij toonde zijn irritatie na het zoveelste felle duel, met een actie waar het er op leek dat hij Ron Vlaar een knietje wilde geven.
Ik vond het eerlijk gezegd een belachelijk actie (waar we alleen van gehoord hebben) van van Nistelrooij en het toont alleen aan dat ie soms té gedreven/fanatiek is waarbij hij zelfs zijn eigen teamgenoten niet schuwt, erg merkwaardig en dom imo.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Johan Derksen zal dit wel weer gaan verdedigen, de winnaarsmentaliteit van Ruud van Nistelrooij is uitstekend, zo toont dit incident maar weer aan.
Mee eens, alhoewel dat ook een haat-liefde verhouding was. De sfeer tussen die twee was ook regelmatig behoorlijk ijzig. Met name als Derksen weer eens aanstoot nam aan een referentie (door Genee) aan dingen die in de Sportweek stonden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:58 schreef Elgigante het volgende:
De wisselwerking tussen de jonge, redelijk groene Genee en de sluwe vos Derksen was gewoon goed...
Barbara kan het gesprek nauwelijks volgen, laat staan leiden, laat staan zelf iets inbrengen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:58 schreef Kieboom het volgende:
[..]
Mee eens, alhoewel dat ook een haat-liefde verhouding was. De sfeer tussen die twee was ook regelmatig behoorlijk ijzig. Met name als Derksen weer eens aanstoot nam aan een referentie (door Genee) aan dingen die in de Sportweek stonden.
Moet zeggen dat ik al sinds het vertrek van Hans Kraaij vind dat dit programma te veel leunt op Johan Derksen. Met Barend is dat alleen nog maar erger geworden.
Eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Het moet gewoon weer terug naar Sport aan tafel. Donkere studio, ronde tafel, 4 heren die oeverloos lullen en discussieren en bovenal Hugo Camps met semi-poetische uitspraken over sport. Heerlijk programma was dat.
Wist je niet dat hij eerst Wilfred even lekker gerimmed heeft?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
Montana, wat een schitterende onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |