Kan je mij toevoegen? Mijn ID is: 3197136quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:25 schreef BMH het volgende:
Zondag 19:00 clanwar! Mensen die willen spelen kunnen zich op clanbase opgeven.
jij mag ook niet meedoenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:09 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
T lukt me maar niet om me aan te melden voor morgen ...![]()
ID = 4458559
als mij gevraagd wordt om iemand te kicken, kijk ik eerst naar de hoogste ping... die is de lul en ik kick max 3 mensen voor een member login moet kunnenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:10 schreef escape_nl het volgende:
Verder heb ik nog wat opmerkingen op het admin beleid.
Het kicken gaat een beetje te ruig volgens mij.
Afgelopen week werd ik er in het duits gevraagd op de server waarom er een bepaald persoon gekicked was. Er worden dus zomaar mensen gekicked zonder enige reden. Dat is dus niet de oplossing denk ik. Met het rcon programma kunnen mensen eerst een warning krijgen met een reden. Daarna kunnen ze gekicked worden
Daar krijjg je dus wel 10000 noobs voor terug.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:02 schreef jpjedi het volgende:
Terecht volgens mij aangezien het onze server is waar we voor betalen en dus zelf uitmaken welk team je speelt. Server zit meestal vol en er zijn tig duizenden bf2 spelers dus als ze boos zijn dan 10000 anderen voor hen... kan me niet boeien. Dickie werd gisteren wel drie keer over gegooid dus ik hoop dat hier snel wat aan gedaan wordt met de nieuwe tools/patch...
Wie gaat er van uit dat die gekickte geen noobs waren? Zelfs iets grotere kans dat ze het wel zijn aangezien er altijd vanaf onder aan de lijst (of op ping) gekicked wordt..Denk niet dat we zoveel echte vaste bezoekers hebben buiten de BOF! mensen en dat de gekickte spelers statistisch gezien qua niveau niet veel verschillen..maar ja dat is mijn indruk...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daar krijjg je dus wel 10000 noobs voor terug.
En tuurlijk is het logisch dat je een keer iemand kickt
voor een plekje in een ander team. Maar dat doe je niet 3 keer,
naar mijn mening. En ook wij wel spawnkillen en zij niet, slaat
de plank mis.
Maarre vanavond weer knallen!!
Kicken voor een plekje in het andere team vind ik onzin. Hij heeft toen iets van 10 mensen gekicked. Goed jullie betalen ervoor, maar farmers hebben ook voor hun versie van BF2 betaald en ze doen niks wat niet wag het is immers EA/Dice die de fout hebben gemaakt om het toe te staan. Farmers verpesten het voor andere spelers. Nutteloos kicken is ook het speel plezier verpesten van andere spelers.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:02 schreef jpjedi het volgende:
FJD heeft hier ook al eens iets over gepost.. hij kickte mensen omdat hij overgezet was naar het ander team terwijl we lekker aan het knallen waren. Terecht volgens mij aangezien het onze server is waar we voor betalen en dus zelf uitmaken welk team je speelt. Server zit meestal vol en er zijn tig duizenden bf2 spelers dus als ze boos zijn dan 10000 anderen voor hen... kan me niet boeien. Dickie werd gisteren wel drie keer over gegooid dus ik hoop dat hier snel wat aan gedaan wordt met de nieuwe tools/patch...
Ik heb al eens gezien dat iemand met50 punten gekickt werd omdat ie 'lame'-speelde.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wie gaat er van uit dat die gekickte geen noobs waren? Zelfs iets grotere kans dat ze het wel zijn aangezien er altijd vanaf onder aan de lijst (of op ping) gekicked wordt..Denk niet dat we zoveel echte vaste bezoekers hebben buiten de BOF! mensen en dat de gekickte spelers statistisch gezien qua niveau niet veel verschillen..maar ja dat is mijn indruk...
zekers.. ben erbij vanavond !!
![]()
Moet je niet spelen voor je brigade..?
precies jedi en ik wilde diekie nieteens in ons team....quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:58 schreef Suikermais het volgende:
Klopt dat ik gister in één ronde 3 keer automatisch wisselde van team. Maar er is gister dus niemand gekickt omdat ik in 't andere team wou zitten. shit happens zeg ik dan maar. Volgende keer beter..
Kicken alleen wanneer...iemand van Bof! op de server wil...spelers met een hoge ping... en spelers die zich asociaal gedragen.
haha lolquote:
Mee eens!quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:58 schreef Suikermais het volgende:
Klopt dat ik gister in één ronde 3 keer automatisch wisselde van team. Maar er is gister dus niemand gekickt omdat ik in 't andere team wou zitten. shit happens zeg ik dan maar. Volgende keer beter..
Kicken alleen wanneer...iemand van Bof! op de server wil...spelers met een hoge ping... en spelers die zich asociaal gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |