abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 september 2005 @ 14:22:17 #201
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30229226
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:25 schreef BMH het volgende:
Zondag 19:00 clanwar! Mensen die willen spelen kunnen zich op clanbase opgeven.
Kan je mij toevoegen? Mijn ID is: 3197136
Ik kan morgen denk ik meedoen aan de war.

Trouwens I-Spy had ook een clanaccount aangemaakt van BoF op clanbase? Klopt dat?
pi_30229440
Morgen weer spelen
pi_30229919
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:09 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

T lukt me maar niet om me aan te melden voor morgen ...
ID = 4458559
jij mag ook niet meedoen
Narf!
pi_30231873
ben nu sergeant en heb de sniper unlocked,
Mijn volgende doel is van alle medals 100 x, dat duurt niet lang meer
91 x goud
90 x zilver
48 x brons

Doelstelling 2 is de 250 uur totale tijd, schiet ook op, zit nu aan de 230 ongeveer.
En bij die tijd zijn weer meer ribbons te verdienen.

Maar goed, ik heb nog 1 week vakantie maar daarna wordt het flink minder, heb gelukkig ook nog een sociaal leven.

Verder heb ik nog wat opmerkingen op het admin beleid.
Het kicken gaat een beetje te ruig volgens mij.
Afgelopen week werd ik er in het duits gevraagd op de server waarom er een bepaald persoon gekicked was. Er worden dus zomaar mensen gekicked zonder enige reden. Dat is dus niet de oplossing denk ik. Met het rcon programma kunnen mensen eerst een warning krijgen met een reden. Daarna kunnen ze gekicked worden

Verder nog een opmerking op de mappen van de server.
Afgelopen week heb ik eerst op het forum een bericht geplaatst dat ik de mappen wilde aanpassen, daarop kreeg ik geen gehoor dus dat heb ik gedaan.
Gisteravond was er blijkbaar iemand die de mappen te lang vond en heeft het zo veranderd zonder te overleggen. Dat is niet de bedoeling lijkt me, eerst over leggen.
Maar goed de persoon om wie het gaat weet wel wat ik bedoel, ik ga geen namen noemen, wie de schoen past trekt hem aan.

Tot straks aan het front
pi_30232984
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:10 schreef escape_nl het volgende:

Verder heb ik nog wat opmerkingen op het admin beleid.
Het kicken gaat een beetje te ruig volgens mij.
Afgelopen week werd ik er in het duits gevraagd op de server waarom er een bepaald persoon gekicked was. Er worden dus zomaar mensen gekicked zonder enige reden. Dat is dus niet de oplossing denk ik. Met het rcon programma kunnen mensen eerst een warning krijgen met een reden. Daarna kunnen ze gekicked worden
als mij gevraagd wordt om iemand te kicken, kijk ik eerst naar de hoogste ping... die is de lul en ik kick max 3 mensen voor een member login moet kunnen
pi_30233278
Kick beleid is in orde mijns inziens

Admins maken alleen ruimte als het nodig is...

Gisteren heeft Sickert ook highpingers gekicked en daarna liep het weer als een treintje bij mij.. Hij heeft ook voor mij iemand gekicked die mij doodschoot omdat hij in de AA opstelling wilde....
Ik verzoek nooit om kicks wanneer deze niet rechtmatig is.

FJD heeft hier ook al eens iets over gepost.. hij kickte mensen omdat hij overgezet was naar het ander team terwijl we lekker aan het knallen waren. Terecht volgens mij aangezien het onze server is waar we voor betalen en dus zelf uitmaken welk team je speelt. Server zit meestal vol en er zijn tig duizenden bf2 spelers dus als ze boos zijn dan 10000 anderen voor hen... kan me niet boeien. Dickie werd gisteren wel drie keer over gegooid dus ik hoop dat hier snel wat aan gedaan wordt met de nieuwe tools/patch...

Ik speel redelijk vaak op onze server al wordt het nu minder vanwege de tijd maar merk weinig van overmatig kicken hoor.

Tja en Duitsers...mag je altijd kicken van mij geintje...

Is het kick beleid op de BoF! server OK?
» JA
» NEE

Made by JEDI!

[ Bericht 9% gewijzigd door jpjedi op 03-09-2005 17:49:02 ]
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:11:50 #207
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30233506
Ik moet BF2 toch maar weer eens opstarten. Ik al 2 weken ofzo niet gespeeld.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_30233820
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:02 schreef jpjedi het volgende:

Terecht volgens mij aangezien het onze server is waar we voor betalen en dus zelf uitmaken welk team je speelt. Server zit meestal vol en er zijn tig duizenden bf2 spelers dus als ze boos zijn dan 10000 anderen voor hen... kan me niet boeien. Dickie werd gisteren wel drie keer over gegooid dus ik hoop dat hier snel wat aan gedaan wordt met de nieuwe tools/patch...
Daar krijjg je dus wel 10000 noobs voor terug.
En tuurlijk is het logisch dat je een keer iemand kickt
voor een plekje in een ander team. Maar dat doe je niet 3 keer,
naar mijn mening. En ook wij wel spawnkillen en zij niet, slaat
de plank mis.

Maarre vanavond weer knallen!!
Hell To The Liars
pi_30233923
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:24 schreef Droopie het volgende:

[..]

Daar krijjg je dus wel 10000 noobs voor terug.
En tuurlijk is het logisch dat je een keer iemand kickt
voor een plekje in een ander team. Maar dat doe je niet 3 keer,
naar mijn mening. En ook wij wel spawnkillen en zij niet, slaat
de plank mis.

Maarre vanavond weer knallen!!
Wie gaat er van uit dat die gekickte geen noobs waren? Zelfs iets grotere kans dat ze het wel zijn aangezien er altijd vanaf onder aan de lijst (of op ping) gekicked wordt..Denk niet dat we zoveel echte vaste bezoekers hebben buiten de BOF! mensen en dat de gekickte spelers statistisch gezien qua niveau niet veel verschillen..maar ja dat is mijn indruk...

zekers.. ben erbij vanavond !!

Moet je niet spelen voor je brigade..?
pi_30233970
en nu dan waar is iedereen
pi_30234391
hier
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:53:54 #212
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30234799
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:02 schreef jpjedi het volgende:
FJD heeft hier ook al eens iets over gepost.. hij kickte mensen omdat hij overgezet was naar het ander team terwijl we lekker aan het knallen waren. Terecht volgens mij aangezien het onze server is waar we voor betalen en dus zelf uitmaken welk team je speelt. Server zit meestal vol en er zijn tig duizenden bf2 spelers dus als ze boos zijn dan 10000 anderen voor hen... kan me niet boeien. Dickie werd gisteren wel drie keer over gegooid dus ik hoop dat hier snel wat aan gedaan wordt met de nieuwe tools/patch...
Kicken voor een plekje in het andere team vind ik onzin. Hij heeft toen iets van 10 mensen gekicked. Goed jullie betalen ervoor, maar farmers hebben ook voor hun versie van BF2 betaald en ze doen niks wat niet wag het is immers EA/Dice die de fout hebben gemaakt om het toe te staan. Farmers verpesten het voor andere spelers. Nutteloos kicken is ook het speel plezier verpesten van andere spelers.

Switchen van team kan gewoon door ff de teambalance uit te zetten en dan te switchen vervolgens zet je hem weer aan en er is niks aan de hand.

Verder heb ik geen problemen met jullie kick beleid. Het is jullie server en jullie mogen doen wat jullie willen. Ik hoop alleen wel dat het geen noob server gaat worden. De laatste 2 keer ben ik gefrustreerd vertrokken van jullie server, dit hoeft niks te betekenen natuurlijk maar het moet geen trend worden.
Ik heb vaak leuke battle gevochten met jullie en ik hoop dat er nog meer komen
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_30234951
Klopt dat ik gister in één ronde 3 keer automatisch wisselde van team. Maar er is gister dus niemand gekickt omdat ik in 't andere team wou zitten. shit happens zeg ik dan maar. Volgende keer beter..
Kicken alleen wanneer...iemand van Bof! op de server wil...spelers met een hoge ping... en spelers die zich asociaal gedragen.
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_30235059
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:28 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Wie gaat er van uit dat die gekickte geen noobs waren? Zelfs iets grotere kans dat ze het wel zijn aangezien er altijd vanaf onder aan de lijst (of op ping) gekicked wordt..Denk niet dat we zoveel echte vaste bezoekers hebben buiten de BOF! mensen en dat de gekickte spelers statistisch gezien qua niveau niet veel verschillen..maar ja dat is mijn indruk...

zekers.. ben erbij vanavond !!

Moet je niet spelen voor je brigade..?
Ik heb al eens gezien dat iemand met50 punten gekickt werd omdat ie 'lame'-speelde.
Dus dat was geen noob. Maar ik laat het maar rusten, niet mijn pakkie aan.

Verder de brigade is morgen avond/nacht, maar als je nog iemand nodig hebt voor de clanwar, zeg het maar.

Voor wie er morgen naar Rotterdam gaan let op, het zijn wereldhavendagen, dus volgens mij is de erasmusbrug afgesloten, maar het in ieder geval loeidruk.
Hell To The Liars
pi_30235266
wat een gezeik weer.... gister stond er iemand op 1 en had een ping van ruim 200

sorry maar de hele server liep vast door die gast dan ga je er gewoon uit

en die duitsers hadden ook een hoge ping trouwens...
en ik ga niet voor elke pannelap die gekicked word een hele message ticken..
dat moeten ze zelf maar begrijpen

en als iemand om een kick vraagt ga ik niet eerst bf2 aanzwengelen om te kijken wie de hoogste ping heeft en onderaan staat om een member er in te laten.. ik kick dan gewoon

en ja we er is zo'n stat site alleen die werkt ook niet altijd

admins moeten de koppen een keer bij elkaar steken en duidelijk afspreken wat we moeten doen in dergelijke situaties en die vast zetten...
zelfde als ineens de maps naar 64 zetten en dan pissed vragen waarom je ze terug zet....

we hebben een 32 slot server ... het is best leuk om op een 64 map te lopen met 32 man maar niet op dalain plant....

we moeten vaste avonden maken

een urban night 32/64 3 rounds
all maps night 32 (exept kubra kots) 2 rounds
all maps night 64 (exept kubra kots) 2 rounds
Mixed night 64/32 2 rounds

etc...

dat is mijn id
Narf!
pi_30235398
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:58 schreef Suikermais het volgende:
Klopt dat ik gister in één ronde 3 keer automatisch wisselde van team. Maar er is gister dus niemand gekickt omdat ik in 't andere team wou zitten. shit happens zeg ik dan maar. Volgende keer beter..
Kicken alleen wanneer...iemand van Bof! op de server wil...spelers met een hoge ping... en spelers die zich asociaal gedragen.
precies jedi en ik wilde diekie nieteens in ons team.... dus dan ga ik zeker niet kicken

wel heb ik veel tk'r gekicked

bv een gast die het leuk vond om mij als commander tot 2 x toe dood schoot
en iemand die het leuk vond om op heli's te gaan liggen (hij vloog daarna zo de server uit)
Narf!
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:15:06 #217
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30235485
Hey ik speel ook battlefield 2 hoor
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:23:32 #218
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_30235754
waar kan ik het klassementenspel vinden?
pi_30236170
wat denken we btw van de wedstrijd? ik denk 1-4
pi_30236221
ze zeggen nu dat het slecht beeld wordt problemen in armenie met de cameraploegen ze hebben nu een geimproviseerd kamp
pi_30236307
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:48 schreef Sickert het volgende:

[..]

jij mag ook niet meedoen
Want ... ??
Before all else, be armed.
pi_30236495
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:45 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Want ... ??
haha lol

c u morgen @ battlefield dude

ikga nu voetbal kijken en daarna lekker naar beatclub

mzzl dudes
Narf!
pi_30236590
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:58 schreef Suikermais het volgende:
Mee eens!
pi_30236653
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
Hey ik speel ook battlefield 2 hoor
ja en??

make your point..

@rudy:
1-5 10 euro erop
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:17:35 #225
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_30237086
Waaar kan ik het klassementen spel vinden!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')