Ik zou eerst maar eens wat lezen over bf2 op het net en op dit forum in oude delen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:35 schreef Drumpie het volgende:
ik wil ook die medailles winnen, en dan staat er ga naar klassementspel en daar kan je die medailles vinden.
Eerste kruising links...rechtdoor...3e rechts...direct links..4e links...eerste huis aan de linkerkant. trap op..3e deur rechts..en daar op tafel......daar ligt ie !!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:17 schreef Drumpie het volgende:
Waaar kan ik het klassementen spel vinden!!!
nee daar ligt de sleutel voor de 2e deur in mario 64 dsquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:49 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Eerste kruising links...rechtdoor...3e rechts...direct links..4e links...eerste huis aan de linkerkant. trap op..3e deur rechts..en daar op tafel......daar ligt ie !!!![]()
Ik wil in de OPquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja en??![]()
make your point..
@rudy:
1-5 10 euro erop![]()
goedplanquote:Op zondag 4 september 2005 00:48 schreef BMH het volgende:
Bubbelpapier!
Morgen war op onze clanserver. Kan iemand regelen dat de server op een password gaat?
fucking tank whore!quote:Op zondag 4 september 2005 00:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
DoMo Tours just got cancelled!
[[url=http://jm-postma.speedlinq.nl/03-09-2005/Small/03-09-2005%20Score%20List%20Small.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://jm-postma.speedlinq.nl/03-09-2005/Small/03-09-2005%20Top%20Players%20Small.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://jm-postma.speedlinq.nl/03-09-2005/Small/03-09-2005%20Top%20Scores%20Small.jpg]afbeelding][/url]
The only way to fight black hawk whores is with tank whores![]()
It's raining Black hawks halelua![]()
Ik ben ingame nog lastig gevallen door een paar gasten omdat die vonden dat ik aan het baserapen was, maar ik stond gewoon mijn eigen basis te verdedigen tegen de black hawk![]()
Volgende keer vlieg ik weer een keer mee, dan ownen we de hele map![]()
Ace was de commander dus ik kon van hem elke keer supplies krijgen zodat ik gerust kon wachten op een schot van di3ki3. Ik wist gewoon dat er iemand moest komen en dan verschijnt ineens dat kruisje in beeld gevolgd door een knal, snel kijken waar kwam het vandaan kanonskogel die kant op en boem.quote:Op zondag 4 september 2005 01:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
fucking tank whore!![]()
je opstelplaats was fenomenaal en respect voor je tankability![]()
We hadden dickie op je afgestuurd om je te pakken toe we wisten waar je stond...mocht niet baten![]()
Tis al een flop omdat er maar 5 mensen zich hebben aangemeld. Mij interreseert het niet meer, na maandag kan het spel de pot op.quote:Op zondag 4 september 2005 01:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
goedplan
maar eehh
voorbereiding??
kits?
taktiek?
etc etc?
deelnemers lijst hier ff publiceren enzo..
Anders wordt het weer een flop natuurlijk....
zeikerd....quote:Op zondag 4 september 2005 12:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis al een flop omdat er maar 5 mensen zich hebben aangemeld. Mij interreseert het niet meer, na maandag kan het spel de pot op.
Stuur effe een mailtje rond, met 27 graden kan ik me voorstellen dat niet iedereen meer zoquote:Op zondag 4 september 2005 12:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis al een flop omdat er maar 5 mensen zich hebben aangemeld. Mij interreseert het niet meer, na maandag kan het spel de pot op.
Zet mij maar ook op de lijst voor vanavond! ID = 4458559quote:Op zondag 4 september 2005 12:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |