jij stelt je voor met je nickname?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:13 schreef Knoekie het volgende:
Gewoon:
Hoi. ik ben knoekie. Hoe heet jij?
Hoi. ik ben pallowminnoks iks ieh ieh ieh, van fok! forum, neuken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jij stelt je voor met je nickname?
![]()
how u doin'quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:40 schreef Catch22- het volgende:
how u doin' ?
op haar af lopen of het een bekende is
Hey, daar ben je
-zocht je mij?
Ja, mijn paard mocht niet mee naar binnen
Ik kom alleen op fok meetsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jij stelt je voor met je nickname?
![]()
Weet ik niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:14 schreef Catch22- het volgende:
daar valt toch niets te neuken
Knoeierd!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:25 schreef le_knightclub_soda het volgende:
"Wat till you see my dick, i'ma beat that pussy up"
gevolgd door het gebruikelijke glas cola over me heen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:47 schreef Maikuuul het volgende:
Gewoon vragen van : hoeveel posts per dag heb jij op Fok ?
Of zoiets van : own jij of ben je een beetje noob ?
Succes gegarandeerd !
Wil jij mijn Troll Firemage zijn?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:47 schreef Maikuuul het volgende:
Gewoon vragen van : hoeveel posts per dag heb jij op Fok ?
Of zoiets van : own jij of ben je een beetje noob ?
Succes gegarandeerd !
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:00 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wil jij mijn Troll Firemage zijn?
Dan gaan we samen questen![]()
Vind je eindelijk een wowerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]of gewoon vragen welk level ze is bij World of Warcraft, en vragen welk race ze is
![]()
Of knoeit ze perongeluk met haar drankje, schreeuw jij : Haha pwned like a noobquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:12 schreef Gabry het volgende:
[..]
Vind je eindelijk een wower
jij: Welk level ben jij
zij: lvl 4
jij: omfg!!!111oneoneoneeleven ik val niet op noobs![]()
Welke abilities heeft jou string?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Of knoeit ze perongeluk met haar drankje, schreeuw jij : Haha pwned like a noob![]()
Je defence is echt zwak
Of zo : ey dat is een mooie ring, dat is toch die ene met 1% critical strike en hoe heet die shit ook alweer dat je meer health krijgt ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Welke abilities hebben jou oorbellen?
Jou oorbellen voor mijn schoenen?
n00b nu gaat ze nooit met je uitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Of zo : ey dat is een mooie ring, dat is toch die ene met 1% critical strike en hoe heet die shit ook alweer dat je meer health krijgt ?
HAHAAHAquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Welke abilities heeft jou string?
Jou string voor mijn paarse schoenen?
Met je usernaam op fok!?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:13 schreef Knoekie het volgende:
Gewoon:
Hoi. ik ben knoekie. Hoe heet jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |