Nathalie hoopt natuurlijkdat ze verbrandt, kan Ralphie haar blussenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:34 schreef milagro het volgende:
Jezus, Nathalie, ga UIT de zon, dan , fucking hell, zeg
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:35 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Nathalie hoopt natuurlijkdat ze verbrandt, kan Ralphie haar blussen![]()
hier is het goed te doen hoor, net als op tvquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het slecht beeld eigenlijk. full screen is helemaal niette doen.
Same here, en die kleine previews zijn niet super ... maar goed zat om alles op te kunnen volgen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:37 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
hier is het goed te doen hoor, net als op tv
Vriendje Joost hangt al een paar dagen aan het plafond. Op de blog al gepleit voor een cam bij Joost thuis, Talpa hapte niet helaasquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:38 schreef Gert het volgende:
Uit de streamverslagen (Creno):
"Als Nathalie geen relatie had gehad dan had ze met Ralph weer wel willen proberen, ze zou er meer voor open staan."
Ha! Dat is een fijne, geruststellende opmerking voor de vriend van Nathalie. Ik denk dat hij vannacht eindelijk weer eens goed slaapt.
Inderdaad, met je Arelaxed ... klep dichtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:38 schreef agRESSIV-e het volgende:
die onsamenhangende studentikoze verhalen van lieske hangen mijn strot uit...
zo overrated!
Niet alleen Lieske... Naat ook... 2 omhooggevallen studentenmutsen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:38 schreef agRESSIV-e het volgende:
die onsamenhangende studentikoze verhalen van lieske hangen mijn strot uit...
zo overrated!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |