Zwaar aan de lijm zitten snuiven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:53 schreef ChantalC het volgende:
Hebben die twee allebei paddo's gegeten ofzo?
Ik heb het idee dat Dido het derde been van mannen erg kan aansporen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:52 schreef BB-King het volgende:
Trouwens, heb het idee dat Dido mannen erg op het verkeerde been kan brengen (ook Rob).
Echt? Als ik Joost alleen al 1 woord hoor zeggen zap ik al weg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Mwah. Ik vind de gesprekken tussen Joost en Dido leuker.
Ms had ze gewoon interesse in dat litteken, en lezen wij haar helemaal verkeerdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien omdat zij naar hem toegedraaid ligt met haar trillende bilspier aan de andere kant. Lichaamstaal zegt in dit geval niet alles![]()
Is dat het sportbeen van Rob?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Dido het derde been van mannen erg kan aansporen.![]()
Ja. Das het sportbeen van Rob.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:55 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Is dat het sportbeen van Rob?
Of dat denken wijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:53 schreef ioko het volgende:
Grappig, hij lult in de ruimte, en ze is toch onder de indruk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |