Confict, vrind, ik ben het helemaal met je eens, daarom ben ik ook zo blij dat die Christaan en Jaco90 geband zijn, kutventjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:12 schreef Conflict het volgende:
Jaguarized, zou jij ook de editknop willen gebruiken? Twee posts achter elkaar is niet nodig, deze slowchatreeks gaat zo veel te hard.
Sorry hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:12 schreef Conflict het volgende:
Jaguarized, zou jij ook de editknop willen gebruiken? Twee posts achter elkaar is niet nodig, deze slowchatreeks gaat zo veel te hard.
Chanandler, jij ook aub.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:13 schreef spenky het volgende:
[..]
goedzo beetje indikken die jaguarrized!
waar? ik wilt ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:12 schreef Sventastic het volgende:
[..]
Ik ga zo'n Lowlands de Powlands shirt bestellen
Het geldt voor iedereen in PUB en niet alleen in het SC topic. Gewoon overal en vanaf nu zit ik er bovenop. Gewoon normaal meeposten. Alleen slowchat is trouwens toch niet de bedoeling, slowchatten doen we erbij...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:13 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Confict, vrind, ik ben het helemaal met je eens, daarom ben ik ook zo blij dat die Christaan en Jaco90 geband zijn, kutventjes
www.lowlandsdepowlands.nlquote:
oejquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:21 schreef Sventastic het volgende:
[..]
www.lowlandsdepowlands.nl
Maar er is nog niks bekend qua prijs/maten, ze kijken eerst hoeveel mensen geinteresseerd zijn.
Dit word nu al het 6e jaar dat ik bij nerds in de klas zitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:25 schreef Imberr het volgende:dit word het 4e jaar dat ik dezelfde leraar voor geschiedenis heb..
das niet leuk
die vent kent me nu al veels te goed
![]()
![]()
komt me bekend voorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:26 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dit word nu al het 6e jaar dat ik bij nerds in de klas zit
Danku, * brainster geeft Xenwolfie een biertjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:28 schreef Xenwolfie het volgende:
* Xenwolfie geeft brainster een kommetje tomatensoep.
merci, koffie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:29 schreef Xenwolfie het volgende:
* Xenwolfie geeft W8ezel een kommetje tomatensoep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |