Gooi hem anders in een enveloppe. Mijn adres heb je toch? Geld voor de postzegel krijg je wel van me terug.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb geen idee GIjsAls Kep morgen overdag langskomt kan ie de cd ophalen.
We zijn niks anders van je gewend Gijs.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We zijn niks anders van je gewend Gijs.
Postzegel, enveloppe, manuren, cd, deel van internetabo en stroomrekening.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gooi hem anders in een enveloppe. Mijn adres heb je toch? Geld voor de postzegel krijg je wel van me terug.
jah ok das waarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
wil ik langer leven of wil ik sex???quote:Sporters leven langer
ROTTERDAM - Mensen die intensief hardlopen of wielrennen leven een stuk langer dan mensen die hun luie stoel niet uitkomen. Sportieve mannen winnen 3,8 jaar, bewegende vrouwen leven 3,5 jaar langer.
Dat is een van de conclusies van het onderzoek waarop O. Franco Durán woensdag promoveert aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Mensen die het liever houden bij wandelen, fietsen of tuinieren, verlengen hun leven met ongeveer anderhalf jaar.
Beweging vermindert de kans op hart- en vaatziekten, de belangrijkste doodsoorzaak ter wereld. Jaarlijks gaan hieraan ongeveer zeventien miljoen mensen dood. Medicijnen om het cholesterolgehalte in het bloed omlaag te brengen, zijn met het oog op de kosten niet de eerst aangewezen middelen om hart- en vaatziekten te voorkomen. Hulp bij het stoppen met roken is effectiever. Mensen die een verhoogd risico lopen op hartproblemen, kunnen het best aspirine slikken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Postzegel, enveloppe, manuren, cd, deel van internetabo en stroomrekening.
Een euro of 68 een mooie deal?
quote:Favorite publisher: Nintendo
Ga sex als sport zienquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:12 schreef mr_Brown het volgende:
Nou weet ik niet meer wat ik moet doen...
[..]
wil ik langer leven of wil ik sex???
Jij wel toch? Zie ik je bij B. Als ik tenminste nog weet waar hij woont! Of zit hij inmiddels in Almere?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Die luie aars komt dus morgen niet
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ik ben keihard aan het werk als jullie al aan het bier zittenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Die luie aars komt dus morgen niet
heb je nou echt nooit wat te doen, of lijkt het maar zo? er komt nooit iemand binnen, he wat een interessant filmpje.. ja vakantiefilmpjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:33 schreef mr_Brown het volgende:
wat doe je als alle koeien op stal staan??
http://www.steakandcheese.com/content/detail.asp?ID=576&type=1&page=99
stoor me niet...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:10 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
heb je nou echt nooit wat te doen, of lijkt het maar zo? er komt nooit iemand binnen, he wat een interessant filmpje.. ja vakantiefilmpje![]()
Gijsssssssss
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...echt?!?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:36 schreef Quinny het volgende:
Zo net terug van de EHBO. Sjo gaat verder met een hand het kastje inelkaar zetten .
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...echt?!?![]()
en dat is zonder dat er mensen voor je zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
De gemiddelde wachttijd bij een ehbo is 2 uur. Dus.... geintje
Dat lijkt me nog best lekker ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:33 schreef mr_Brown het volgende:
wat doe je als alle koeien op stal staan??
http://www.steakandcheese.com/content/detail.asp?ID=576&type=1&page=99
ziet erg soepeltjes uit allemaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:09 schreef gijsje79 het volgende:
Far cry instincts in game.
http://www.gametrailers.com/player.php?id=7389&type=mov
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:43 schreef Strolie75 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeee...Fahrenheit, wat een gameNet half uurtje gespeeld maar de eerste indrukken zijn erg goed! Erg mooi en sfeervol spel!
Ja,... in het Xbox topic staat ook een RB6 filmpje maar die vond ik zwaaaaar tegenvallenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:44 schreef kepler het volgende:
[..]
ziet erg soepeltjes uit allemaalen grafisch gezien ook erg mooi volgens mij
Rest van mijn indrukken kun je over een tijdje in mijn review lezen. Ik werd blij verrast door fok.games met een review-exemplaar.quote:
Wie heb je gepijpt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Rest van mijn indrukken kun je over een tijdje in mijn review lezen. Ik werd blij verrast door fok.games met een review-exemplaar.
http://www.gametrailers.com/player.php?id=7385&type=movquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... in het Xbox topic staat ook een RB6 filmpje maar die vond ik zwaaaaar tegenvallenDeze was cooler
Wie ?quote:
Ja denk ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:43 schreef Strolie75 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeee...Fahrenheit, wat een gameNet half uurtje gespeeld maar de eerste indrukken zijn erg goed! Erg mooi en sfeervol spel!
ik denk dat ik voor Far Cry en BF gaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... in het Xbox topic staat ook een RB6 filmpje maar die vond ik zwaaaaar tegenvallenDeze was cooler
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:10 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk dat ik voor Far Cry en BF ga
Ja ik weet het ook allemaal nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:34 schreef gijsje79 het volgende:
Wie gaan er trouwens allemaal voor RBS4?
Dat is dus een Nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook allemaal niet
Komt zoveel leuks uit in zon korte tijd weer.. das altijd verneukeratief.
Moet ook nog cursus half sept doen, kost ook centjes
Ik had het over Nootquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ben keihard aan het werk als jullie al aan het bier zitten
Ja maar die wil ik naar boven doen als het met de 360 ook kanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:29 schreef gijsje79 het volgende:
Je hebt toch wel een DVD speler?
Je zou er voor betaald hebbenquote:Moest je voor de extra levels in Halo 2 een tijdje lang nog een paar euro's extra betalen, vanaf vandaag zijn ze helemaal gratis te downloaden....
was allang bekend dat het gratis zou wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je zou er voor betaald hebben
ja dat kanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Niemand antwoord om m`n 360 dvd vraag?
nee, zonder AB kan het niet ben ik bangquote:
Die verkoop ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:59 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, zonder AB kan het niet ben ik bang
tegen die tijd kan je ws wel mijn AB hebben van de huidige Xbox (kan je die naar boven gooien)
ik denk dat je er niet meer dan 50 euro voor kan krijgen op dat moment. Dan kun je hem beter nu verkopen... nu komen er nog goede games uit en zijn mensen denk ik nog wel bereid om meer geld neer te leggen. Tegen de tijd van de 360 zal dat iets minder zijn ben ik bangquote:
quote:...voor vloeiende textures, volledige surround sound geluidsweergave en DVD-playback..............Digitaal entertainment. ...... Je kunt direct naar dvd-films met Progressieve Scan kijken zonder dat daar enige extra's voor nodig zijn.
Ik ken er 1quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je zou er voor betaald hebben
dat je DVD's kunt kijken met progressive scan, maar je hoeft daar geen extra's voor te kopenquote:
Nogmaals, wat betekend dat ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:42 schreef kepler het volgende:
[..]
dat je DVD's kunt kijken met progressive scan, maar je hoeft daar geen extra's voor te kopen
jah uuh, meer kan ik er ook niet van makenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nogmaals, wat betekend dat ?![]()
Nee, ik heb ze van een dvd af hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahahahahhaaha![]()
Zie je morgen gijs
Piiiizzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaa
Ik word ook te oud voor die shit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nogmaals, wat betekend dat ?![]()
Je kent het ?!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik word ook te oud voor die shit.
Gevondenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:45 schreef kepler het volgende:
[..]
jah uuh, meer kan ik er ook niet van maken
quote:Bij progressive scan worden de beelden niet volgens het standaard televisie principe opgebouwd (eerst worden dan de even beeldlijnen geschreven en vervolgens de oneven), maar gewoon beeldlijn voor beeldlijn, zoals bij computers het geval is. Het resultaat is kortweg gezegd een hogere beeldkwaliteit
heej keppie!quote:
prima, heb nu een weekje vrij, dus beetje opruimen, klaar maken voor een nieuw en druk college-jaar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:18 schreef Toadette het volgende:
[..]
heej keppie!
Het gaat wel aardig.
Beetje moe van het verhuizen van mijn klas en van de saaie vergadering die ik net heb gehad.
En hoe is het met jou?
Neem ontslagquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:27 schreef O-Ren het volgende:
Hallo gijsjes
Mag ik vandaag effies de huilie zijn![]()
Ik heb in 2 dagen al 25 uur gewerkt
Dat is toch niet normaal
![]()
![]()
Daar is het te leuk voor en ik hoop op betere tijden zeg maarquote:
Moet je volgende week weer van start?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:27 schreef kepler het volgende:
[..]
prima, heb nu een weekje vrij, dus beetje opruimen, klaar maken voor een nieuw en druk college-jaar.
hoorde dat jullie een prima vakantie hebben gehad
volgende week weer beginnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:49 schreef Toadette het volgende:
[..]
Moet je volgende week weer van start?
De vakantie was prachtig. (We hebben echt heel veel gezien in die dagen. Zonder foto's en dagboek zou ik het niet allemaal meer weten.)
Op de sanitaire voorzieningen en het volksziekenhuis nummer 2 na.
ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:03 schreef kepler het volgende:
[..]
volgende week weer beginnen
ik moet ook een fotoboek gaan maken
kben bezig met een digitaal fotoboek, kan je bij Dixons laten maken. Best grappigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:13 schreef Toadette het volgende:
[..]
ik ook![]()
echt een klusje voor de weekenden of de herfstvakantie (die jij niet hebt)
Ik koop 'm blindquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik koop 'm blind
Ze geloven het ws ook nog
Hoe laat wil je ons hebben? En woon je nog steeds in Alphen? Mail me anders je adres + telefoonnummer nog even voor de zekerheid.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:30 schreef Bastard het volgende:
Zeg janssen&janssen, hoe laat zijn jullie hier?
Ik zie wel waar dat topic naar toe gaatquote:
Verwijderd in een woeste bui?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mail me anders je adres + telefoonnummer nog even voor de zekerheid.
ik zie hem nu gewoon een half uur lang woedend op delete rammen om alle adressen te verwijderenquote:
Nee, ooit op een papiertje opgeschreven maar kwijtgeraakt.quote:
Ik ben vrij Gijs..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe laat wil je ons hebben? En woon je nog steeds in Alphen? Mail me anders je adres + telefoonnummer nog even voor de zekerheid.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:48 schreef mr_Brown het volgende:
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:48 schreef mr_Brown het volgende:
Dat is wel een goed plan. Ik ben rond 19:00 uur bij je Gijs.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:50 schreef Bastard het volgende:
Ik ben vrij Gijs..
Neem je geld mee zodat we pizza kunnen bestellen?
Biaaaaaatcchhhhhquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:48 schreef mr_Brown het volgende:
Ik niet.... geen handhelds meer voor mijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
Welke Gijsjes (op Noot na) gaan er eigenlijk een PSP halen?
Jijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
Welke Gijsjes (behalve Noot) gaan er eigenlijk een PSP halen?
Khad gemeeld naar strol@homer.nl maar die doet het niet meerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is wel een goed plan. Ik ben rond 19:00 uur bij je Gijs.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:06 schreef silver-surfer het volgende:
Haal jij hem wel?
Neej.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jij
Ik speel geen handheld meer vanaf mn basisschool, zie ook geen rede om dat te gaan veranderen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
Welke Gijsjes (behalve Noot) gaan er eigenlijk een PSP halen?
Ik heb je net een mail gestuurd vanaf mij werk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:07 schreef Bastard het volgende:
Khad gemeeld naar strol@homer.nl maar die doet het niet meer
Wedden dat je voor Kerst 2006 een PSP hebt?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Neej.Ik zie het nut er niet van in. Ik zit niet lang genoeg in de trein, dat soort games kan ik (mooier) op mijn PS2 spelen en hij is te fragiel en duur.
Nja, ik vind die strategische 2D games op de GBA wel erg tof. Ook die oude SNES games zijn leuk om te spelen (heb nooit zo’n ding gehad). Chantal heeft een DS, daar kun je die ook op spelen. Maar ik ga in November zo’n kleine GBA halen. Ideaal apparaat om die eenvoudige games op te spelen en superklein zodat hij echt draagbaar is.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:08 schreef Bastard het volgende:
Ik speel geen handheld meer vanaf mn basisschool, zie ook geen rede om dat te gaan veranderen.
Enige wat me zou kunnen overtuigen zijn opgepoetste versies van FFVII en Xenogears. Of wanneer hij via een emulator oude PC games kan spelen. Voor de rest vind ik de PSP een te hoog bling bling gehalte hebben. Trouwens, voor de prijs van de PSP+wat accessoires als een memorystick heb je al bijna een Xbox360.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wedden dat je voor Kerst 2006 een PSP hebt?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:46 schreef Bastard het volgende:
Kheb al bier koud gezet jongens..
Maar Gijs, hou is het nu met je zoektocht naar een huis in almere?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:50 schreef Bastard het volgende:
En we kunnen de kachel buiten nog aansteken als het koud word
ik kom niet gijsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
En we kunnen de kachel buiten nog aansteken als het koud word
sorry dat ik niks van me heb laten horen zondag !quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:50 schreef Chocobo het volgende:
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om een PSP of GBA dinges te halen
Maak er 1800 van, ik sprak struik net, die komt ook zo laat en anders eten we ook zo laat.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is wel een goed plan. Ik ben rond 19:00 uur bij je Gijs.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:57 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
sorry dat ik niks van me heb laten horen zondag !![]()
ja gaat echt lekker. zit momenteel wel op me werk dus dat is mooi kut met dit weer!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]gijssssss,... dat geeft niks...
Hoe is het reus !?
Ik ben om 18:00 uur pas thuis van het werk Gijs, maar bestellen jullie maar gewoon alvast wat te eten. Dan mag die vent gewoon 2x rijden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:02 schreef Bastard het volgende:
Maak er 1800 van, ik sprak struik net, die komt ook zo laat en anders eten we ook zo laat.
wat liefquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:54 schreef QueenR het volgende:
hey allemaal, hier even een lijstje van al mijn kleintjes van het moment, vanmiddag komt er nog eentje bij die ik ook snel online zal zetten. Ze zijn allemaal op zoek naar een nieuw huisje, dus mocht iemand een fijn huisje kunnen bieden. Ik mag ze van de stichting voor 25 eur wegdoen zonder entingen op eigen risico, maar liever over 1,5-2 weken voor 50 eur en dan zijn ze geent en gechipped.
ze zijn 5-6 weken oud:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor deze 2 duurt het nog wat langer, die zijn momenteel 2,5 week ongeveer:
[afbeelding]
[afbeelding]
verder alles goed?Wordt er onderhand nog een keer gesprongen of gaat dat gewoon nooit meer gebeuren?
![]()
![]()
Dank je Kep! het zijn allemaal poezen op gijs en de kleintjes na (gijs is degene die in mijn zoontjes schoenen ligt)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:08 schreef kepler het volgende:
[..]
wat lief![]()
ik zal eens kijken of ik mensen ken die nog een kat/poes willen
Euh?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:13 schreef Zeus-Nexium het volgende:
wat een zooitje in Bagdad zeg![]()
700 doden !
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:13 schreef Zeus-Nexium het volgende:
wat een zooitje in Bagdad zeg![]()
700 doden !
NOS TT heeft het over 600.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:17 schreef QueenR het volgende:
volgens nu.nl pas 186 geborgen, hoe kom je bij 700?
quote:
de reden is het gerucht van een zelfmoordterrorist in de mensenmenigte...quote:
ja lees het nu ook. doet me wel een klein beetje aan dit nieuwsbericht van twee weken terug denken, ok ik geef toe geen aardige vergelijking, maar dat schoot er door mijn hoofd toen ik las dat ze van een brug af vielen:quote:
Ik zou ze allemaal wel willenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:54 schreef QueenR het volgende:
hey allemaal, hier even een lijstje van al mijn kleintjes van het moment, vanmiddag komt er nog eentje bij die ik ook snel online zal zetten. Ze zijn allemaal op zoek naar een nieuw huisje, dus mocht iemand een fijn huisje kunnen bieden. Ik mag ze van de stichting voor 25 eur wegdoen zonder entingen op eigen risico, maar liever over 1,5-2 weken voor 50 eur en dan zijn ze geent en gechipped.
ze zijn 5-6 weken oud:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor deze 2 duurt het nog wat langer, die zijn momenteel 2,5 week ongeveer:
[afbeelding]
[afbeelding]
verder alles goed?Wordt er onderhand nog een keer gesprongen of gaat dat gewoon nooit meer gebeuren?
![]()
![]()
Zijn toch maar Amerikanen, hebben we er genoeg van.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:17 schreef kepler het volgende:
[..]
in New Orleans en omgeving schijnt het toch ook best erg geweest te zijn. Ze spreken daar nu van honderden doden... in de stad New Orleans zijn mensen aan het plunderen en komen er meldingen van schietpartijen. Ook schijnt er ergens een vloedgolf van 9 meter geweest te zijn die veel slachtoffers heeft geeist
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zijn toch maar Amerikanen, hebben we er genoeg van.
En in Bagdad zijn het moslims, daar hebben we er teveel van.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:27 schreef Bastard het volgende:
Zijn toch maar Amerikanen, hebben we er genoeg van.
cnnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:17 schreef QueenR het volgende:
volgens nu.nl pas 186 geborgen, hoe kom je bij 700?
ja lekker gijs. je zal wel in de buurt zijn....het is hier zo warmquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
Gijssssssssssss
alles lekker penis
![]()
Say hello to my little friend !!!!!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:17 schreef kepler het volgende:
[..]
in New Orleans en omgeving schijnt het toch ook best erg geweest te zijn. Ze spreken daar nu van honderden doden... in de stad New Orleans zijn mensen aan het plunderen en komen er meldingen van schietpartijen. Ook schijnt er ergens een vloedgolf van 9 meter geweest te zijn die veel slachtoffers heeft geeist
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Say hello to my little friend !!!!!!!
[afbeelding]
plunderaars zijn ze niet echt blij meequote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Anders kom je vanavond ook ff een bakkie doen Gijsje?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[afbeelding]
had jij bij mij iets anders verwacht dan?quote:
Dat komt omdat het vroeger slaven zijn geweest jongen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:15 schreef kepler het volgende:
[..]
plunderaars zijn ze niet echt blij mee
zijn wel allemaal negers die plunderen, toevallig![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Frontpage CNN,... kijk die blik van die cop.... niet rellen mister want andersquote:
die zijn slimquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:15 schreef kepler het volgende:
[..]
plunderaars zijn ze niet echt blij mee
zijn wel allemaal negers die plunderen, toevallig![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:15 schreef QueenR het volgende:
[..]
had jij bij mij iets anders verwacht dan?![]()
Ja ik ook... maar er komt al een kleine dit jaar, dus laten we het maar niet doen danquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:29 schreef QueenR het volgende:
[..]met een ben ik al heel blij hoor
![]()
![]()
Komende jaren zal je het alleen maar meer en meer zien Gijs.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar wel erg hoor... je zal als gezin je huis kwijt zijn manDe man gisteren die zijn vrouw niet kon vinden.... erg....
Dat geldt ook voor Baghdad.... je houd het niet tegen !
Yepquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Komende jaren zal je het alleen maar meer en meer zien Gijs.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
NTSC converter is binnenGod of War
tja zit wat in, al is deze wel al zindelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik ook... maar er komt al een kleine dit jaar, dus laten we het maar niet doen dan
Ik ben zo blijquote:
Ik sla een poesje nooit afquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
tja zit wat in, al is deze wel al zindelijk![]()
gezellig druk hier nu iig.
Dope, jij wilde toch ook nog poezen?
2@ cho![]()
Je gaat genieten klootzak... GoW heerstquote:
Die ander was een RF switch Gijsquote:
ow jahquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die ander was een RF switch Gijs
Dat domme van die gastenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die ander was een RF switch Gijs
ik trek ze ook nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik sla een poesje nooit af![]()
Echter moet ik er niet aan deeeenken om er een te hebben thuis hoor.... die van mijn schoonouders is al verschrikkelijk. Ben een hondenman.... ik trek katten niet.
Sorry
Ja precies,.. een kat bij iemand anders vind ik prima. Nero, Bastard etc. etc... schatten, maar we liggen elkaar niet zo... heb meer met honden en miereneters !quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:28 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik trek ze ook nietmaar ben gewoon gek op ale dieren. (behalve met meer dan 4 poten) hond, kat, konijn, paard.. alles heeft wel iets moois en unieks.
Dat ga ik ook zeker nog doen, maar ik heb het ff te druk nogquote:
Gijs ik k.a.n. niet wachten !!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Morgen een preview op FOK!games en we doen wat speciaals morgen...
I knowquote:
Niet op een gewone tv. Alleen als je zo'n pimp tv als Cho hebt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:54 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft een van jullie trouwens verstand van digitale TV, scheelt dat nu echt zoveel?
Ook niet op een pimp TV van Loewe?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet op een gewone tv. Alleen als je zo'n pimp tv als Cho hebt.
alleen daarom zou ik het al doenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ook niet op een pimp TV van Loewe?Ze hebben gewoon 3 discovery channel zenders
![]()
![]()
![]()
En Cartoon Network weerquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meer zenders is inderdaad wel tof! Je weet eigenlijk al dat je het wilt he Strol? Je hebt alleen nog ff bevestiging nodig.
In dat geval:
Ga voor digitale tv![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb een “24” ringtone op mijn telefoon. Ik voel me nu best wel stoer als hij overgaat!
Dat zijn ze inderdaadquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:48 schreef Strolie75 het volgende:
Plasma TV wil ik over een jaartje of 4 voor kijken. Dan wil ik voor een ander huis gaan kijken en is mijn huidige TV ook wat ouder.
Decoder? Scheelt dat veel? Multikabel biedt deze aan: http://www.multikabel.nl/consument.php?sp=digtaal_pakket&l=3&m2=1&pp=rtv&page=dtv_decoders
Hoeveel porno-kanalen heb je?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:51 schreef Magneet het volgende:
strol sommige van die digi tv kastjes izjn heel klein ( @slomo ) maar die van mij bv is gewoon even groot als een flinke DVD speler, een motorola om precies te zijn. Ik heb idd 3 extra discovery kanalen, animal planet ( crocodile hunter) reality channel en voor Toadette club : een echt vrouwenkanaal
Graag gedaan klootzakquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zijn ze inderdaadNogmaals... de samsung en de panasonic zijn prima maar de meeste mensen raden samsung aan....
Ik moet hem echter terugbrengen vanwege een productie foutGroene streep door het beeld !
Gijssssssssssssssssssssss...heb het allemaal in mijn geheugen opgeslagen.quote:
Weet ik pikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssss...heb het allemaal in mijn geheugen opgeslagen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:03 schreef Strolie75 het volgende:
Een man van middelbare leeftijd staat in de rij voor de kassa bij AH
wachten. Plotseling ziet hij een ordinair maar bloedmooi blondje achter hem
staan. Het blondje lacht en zwaait ter herkenning naar hem.
Verwonderd dat zo'n stoot naar hem zou zwaaien, hoewel hij wel denkt
haar ergens eerder te hebben gezien, zegt hij: "Sorry, ken ik u ergens van?"
Ze antwoordt: "Misschien heb ik het fout hoor, maar ik denk dat u de
vader van één van mijn kinderen bent."
Zijn gedachten gaan terug naar de enige keer dat hij ooit vreemd is
gegaan. "Oh mijn god" zucht hij in paniek.....
Hij vraagt haar: "Bent u die striptease van mijn vrijgezellenavond die
ik genomen heb op de eettafel, terwijl al mijn maten stonden te joelen
en uw vriendin een komkommer in mijn achterste duwde?"
"Nee", zegt ze, "ik ben de lerares Engels van uw zoon.......!"
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:03 schreef Strolie75 het volgende:
Een man van middelbare leeftijd staat in de rij voor de kassa bij AH
wachten. Plotseling ziet hij een ordinair maar bloedmooi blondje achter hem
staan. Het blondje lacht en zwaait ter herkenning naar hem.
Verwonderd dat zo'n stoot naar hem zou zwaaien, hoewel hij wel denkt
haar ergens eerder te hebben gezien, zegt hij: "Sorry, ken ik u ergens van?"
Ze antwoordt: "Misschien heb ik het fout hoor, maar ik denk dat u de
vader van één van mijn kinderen bent."
Zijn gedachten gaan terug naar de enige keer dat hij ooit vreemd is
gegaan. "Oh mijn god" zucht hij in paniek.....
Hij vraagt haar: "Bent u die striptease van mijn vrijgezellenavond die
ik genomen heb op de eettafel, terwijl al mijn maten stonden te joelen
en uw vriendin een komkommer in mijn achterste duwde?"
"Nee", zegt ze, "ik ben de lerares Engels van uw zoon.......!"
quote:
Nog één keer die smilie en ik ram een gewei in je aarsch.quote:
Deze is ook zooooooooooooooo geil.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:13 schreef Chocobo het volgende:
Lekkere yup van me !
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog één keer die smilie en ik ram een gewei in je aarsch.
![]()
haal ffquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deze is ook zooooooooooooooo geil.
[afbeelding]
KOOOMMMM DANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog één keer die smilie en ik ram een gewei in je aarsch.
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
KOOOMMMM DANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Staaaappp iinnnnnnnnnnn dannnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!
![]()
*koopt*quote:
Deze is rond de ¤ 700.quote:
Dat is dus 600 euro meer dan ik er voorover heb.quote:
quote:
Wahahahahahahahahahahaquote:
QHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHWHWHWHAHAHSquote:
heb em ff aangepastquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
QHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHWHWHWHAHAHS![]()
![]()
![]()
quote:
OMGquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb em ff aangepast
betere foto gevonden
Klaar?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:26 schreef Chocobo het volgende:
WHAHAHAHAHHA
echt fantastisch !!!!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Quinnyyyyyyyyyyyyy!! Sjo pest mequote:
Quinnyquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Quinnyyyyyyyyyyyyy!! Sjo pest me
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Quinnyyyyyyyyyyyyy!! Sjo pest me
quote:
Dubbelfris over mn buro heenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:33 schreef Chocobo het volgende:
Serieus Brown... wat een FANTASTISCHE SHOP..... erg gelachen![]()
Ohw pleasequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:35 schreef silver-surfer het volgende:
WHOEHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
[afbeelding]
WHAHAHHAHAAHAHHAAquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dubbelfris over mn buro heen![]()
Kunnen we er niet een mal van laten maken? Schaal 1:1? En dan allemaal eentje thuis aan de muur hangen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:38 schreef Chocobo het volgende:
Serieus.... ik print deze uit en hang hem aan de muur in mijn computerkamer![]()
![]()
Brown.... kan je een grotere maken !!! Ik MOET deze ophangen !
groter dan dit kan niet...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:38 schreef Chocobo het volgende:
Serieus.... ik print deze uit en hang hem aan de muur in mijn computerkamer![]()
![]()
Brown.... kan je een grotere maken !!! Ik MOET deze ophangen !
WHahahahahahahaha ...gijs... dit is briljant... dat kijken van jouquote:
Zijn dat photoshops?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:47 schreef silver-surfer het volgende:
Weet je hoeveel shops er van mij zijn..
zo groot is mijn muur nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kunnen we er niet een mal van laten maken? Schaal 1:1? En dan allemaal eentje thuis aan de muur hangen.
Ja joh, ik kan er ook om lachenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHahahahahahahaha ...gijs... dit is briljant... dat kijken van jou
Shopsquote:Weet je hoeveel shops er van mij zijn..
het uploaden duurde langer dan het maken maarquote:
FANTASTISCH !!!!!!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
groter dan dit kan niet...
want dan zie je zijn onderkin te goed de pixels....
[afbeelding]
had ook wel voorpret hierquote:
lasagna oooooooooooooookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:43 schreef Strolie75 het volgende:
Gijssssssssssssssssssss...was gezellig vanavond
Koud bier & heerlijke lasagna
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:53 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
>>>>>>> Xbox360 topic
Indien waar
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:53 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
>>>>>>> Xbox360 topic
Indien waar
Forum Opties | |
---|---|