eerstequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:11 schreef fantastrick het volgende:
[..]
offtopic: leuke motor of op de fiets?
Was een grapje van Lieskequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:09 schreef Maurisico het volgende:
Vindt Lieske Dido nou een kutwijf??
Roel stemt op Joost.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:10 schreef Darklight het volgende:
Roel/Lieske zullen wel op Rob/Joost gaan stemmen
Jammer dat Dido er bij kwam en duidelijk werd dat ze hier niet echt aan mee doet (nog nietquote:ah, ze gaan de overige bewoners ff af
Denk het wel, Roel/Lieske hebben ergeren zich volgens mij steeds meer aan Rob/Joostquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Roel stemt op Joost.
Lieske denkt dat Rob haar niet mag, maar of ze hem bedoelt?
zij heeft van de dames het meest gefietst, hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:15 schreef omegaproject het volgende:
Valt me op dat mvr Hilton ook niet erg haar best doet op de fiets ....
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:16 schreef Darklight het volgende:
[..]
Denk het wel, Roel/Lieske hebben ergeren zich volgens mij steeds meer aan Rob/Joost
dat komt omdat ze een heel laag vetpercentage heeft, dan krijg je dat, kan ze niets aan doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:17 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Lieske echt het minst interessant van alle bewoners. Ik heb haar nog niet een zinvolle bijdrage aan gesprekken zien toevoegen en daarnaast zie ik haar altijd alleen maar over zichzelf spreken. Ze weet alles op zichzelf te betrekken, hele nare eigenschap.
Dat zegt meer iets over de inzet van de damesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:17 schreef milagro het volgende:
[..]
zij heeft van de dames het meest gefietst, hoor
nee, serieus, ze heeft echt lang gefietst.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:19 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dat zegt meer iets over de inzet van de dames
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:19 schreef milagro het volgende:
[..]
dat komt omdat ze een heel laag vetpercentage heeft, dan krijg je dat, kan ze niets aan doen![]()
Ok .. dan zoek ik wel een ander puntje om dr af te zeiken ....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:20 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, serieus, niet, ze heeft echt lang gefietst.
die Ralph zie je met de minuut bruiner worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |