Buik is helemaal niet boeiendquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:04 schreef Kokstra het volgende:
Kut, en ik zit maar te luisteren naar hoe Tanja voelt dat de baby zich verplaatst. Gloeiende gloeiende!
Yes!quote:Het roddelen begint! Roel tegen lieske over Robs dominantie...
Big brother kennende zal er wel een special guest in die buik zitten.quote:
Wees blij dat je wat kan zien... ik kan en niets zien en niets horen hier.. ben afhankelijk van iedereen hier (en ook zeer dankbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:05 schreef omegaproject het volgende:
SCHIJJJJT ... waarom heb ik nou geen geluid hier
*spuugt thee uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:07 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Big brother kennende zal er wel een special guest in die buik zitten.![]()
Zien is een groot woord ... 't is alsof ik naar een slideshow van slechte foto's zit te kijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:08 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Wees blij dat je wat kan zien... ik kan en niets zien en niets horen hier.. ben afhankelijk van iedereen hier (en ook zeer dankbaar![]()
)
Nee, was een grapje omdat Dido er net aan kwam lopenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:09 schreef Maurisico het volgende:
Vindt Lieske Dido nou een kutwijf??
offtopic: leuke motor of op de fiets?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:09 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Zien is een groot woord ... 't is alsof ik naar een slideshow van slechte foto's zit te kijken
Zometeen snel naar huis, 50 Km op 1 wiel om BB te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |