OOohhwwww jij kleine baggeraarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:46 schreef mordradead het volgende:
pagina 3
ik heb het aantal posts per pagina op 300 gezetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:46 schreef mordradead het volgende:
pagina 3
hoe duur zijn zulke beeldjes dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zit nu te twijfelen om deze te bestellen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uit, maar dat bloed is een beetje over the top. Bij een game maakt het mij niet zoveel uit, maar bij een beeld? Ben er nog niet helemaal over uit.![]()
Beeld zelf 165 euro maar daarbij komt ook verzendkosten en invoerkosten. Zeg maar gerust rond de 200 euro, maar dat is ook omdat het uit Canada komt en erg gelimiteerd is. Een beetje leuke Lara Croft van dezelfde grootte kan je al krijgen voor 75 euro in NL.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:43 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
hoe duur zijn zulke beeldjes dan?
maar jij bent dan ook bang voor spinnen en dus te homo voor dit soort beeldjesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:15 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zou dat ding dus echt niet kopen.
Ey nerd stfu, en gebruik leestekens zoals ze je op school hebben geleerd, achterlijke gladioolquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook bang voor spinnen en dus te homo voor dit soort beeldjes
Vrees mij!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ey nerd stfu, en gebruik leestekens zoals ze je op school hebben geleerd, achterlijke gladiool
En niet bang voor spinnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:32 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ben geen wannabe irritant kereltje, ik BEN irritant
als ik een spin op me kamer zie en ik zit te gamen dan laat ik ze vaak lopen omdat ik te druk ben, of ik laat ze in een glas lopen en pleur ze uit me raam.quote:
En dat zeg jij met je gay avatarquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:51 schreef mordradead het volgende:
jongens, ik heb een probleem... er liep hier net een spin rond en ik schrok me dood, ik spring dus zo van m'n stoel maar per ongeluk op m'n px200 die is nu dus kapot.... ben ik een homo?
dat zei je inderdaad jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zei toch nu kappen of niet dan?
neenquote:o is het wel weer leuk geweest hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef Gamedemon het volgende:
volledig je eigen schuld MMarSu wie opent er dan ook zon topic van : kijk mij stoer bang zijn voor een spin
Ik opende een topic dat ik me de tyfus schrok. En ja ik vind die grote spinnen idd eng. So what? Ik ga je wel een keer stalken ofzo, misschien dat je dat wel leuk vind!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef Gamedemon het volgende:
volledig je eigen schuld MMarSu wie opent er dan ook zon topic van : kijk mij bang zijn voor een spin
HAP, HAPquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik opende een topic dat ik me de tyfus schrok. En ja ik vind die grote spinnen idd eng. So what? Ik ga je wel een keer stalken ofzo, misschien dat je dat wel leuk vind!
Komop zeg, zielig figuur..
Of niet dan Gaymdemon
Whatever, doe maar gewoon normaal, laten we het over games hebben ofzo..quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:04 schreef Young_David het volgende:
Beetje erg puberaal gedrag voor een 16+ topic![]()
Als ik een spin zie, dan pak ik ze op en laat ik ze vrij in de open natuur (gooi ze de balkon op). Net als die zeehondje reclame op TV maar dan anders.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als ik een spin op me kamer zie en ik zit te gamen dan laat ik ze vaak lopen omdat ik te druk ben, of ik laat ze in een glas lopen en pleur ze uit me raam.
Of ik mep ze dood met een tijdschrift, of ik pak een flesje deo + een aansteker.
Toen ik nog jong was () trok ik steeds 1 poot eruit tot ze er geen meer hadden.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Whatever, doe maar gewoon normaal, laten we het over games hebben ofzo..
Ja, ja. Sommigen vergelijken mij met Snake Plissken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:14 schreef mordradead het volgende:
Je bent een nobel man sharkdoggie, een nobel man.
van escape from LA of die van metal gear 2?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ja, ja. Sommigen vergelijken mij met Snake Plissken.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
van escape from LA of die van metal gear 2?
klap op de poster geven, werkt ook prima.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:16 schreef peristilius het volgende:
Ik zie niet zo vaak spinnen, werd alleen laatst lastig gevallen door een spin die klemzat achter een poster. Maakte een irritant geluid, heb de spin maar het raam uitgegooid.
alles in de natuur is in balans, ieder insect/ beest heeft zijn functiequote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:40 schreef HomerJ het volgende:
Ik haat muggen. Welke kut mongool heeft die ooit bedacht?
Sorryquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:40 schreef HomerJ het volgende:
Ik haat muggen. Welke kut mongool heeft die ooit bedacht?
Hey man bijen zijn chill die moet je niet pletten, die beesten zweven alleen een beetje naar bloemetjes en dan gaan ze honing maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:36 schreef Gamedemon het volgende:
Pagina 4
Wespen probeer ik liever niet te slaan, gaat soms mis en dan word ie pissig enzo.
kheb wel is een dikke bei met een plakband automaat geplet, hij zat er naast en sliep ofzo dus toen zag ik me kans.
/care , Er zijn toch geen beren in nederland om het op te makenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey man bijen zijn chill die moet je niet pletten, die beesten zweven alleen een beetje naar bloemetjes en dan gaan ze honing maken.
¿quote:
Wel een peristilius.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
/care , Er zijn toch geen beren in nederland om het op te maken
Ik ga proberen er een te winnenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:50 schreef RaymanNL het volgende:
goedemorgen, julle zijn flink opgeschoten gisteravondFOK GAMES
Gaat er iemand vandaag nog een psp ophalen![]()
![]()
Ik ook, maar ik win nooit wat, dus vandaag ook nietquote:Op donderdag 1 september 2005 11:05 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik ga proberen er een te winnen
ik ookquote:Op donderdag 1 september 2005 11:05 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik ga proberen er een te winnen
iddquote:Op donderdag 1 september 2005 14:01 schreef Frankeinstein het volgende:
Hehe, best wel mooie grappen over MMaRsu![]()
[..]
ik ookgo games.fok.nl
![]()
Wat een mietje ben jij johquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:36 schreef Gamedemon het volgende:
Wespen probeer ik liever niet te slaan, gaat soms mis en dan word ie pissig enzo.
kheb wel is een dikke bei met een plakband automaat geplet, hij zat er naast en sliep ofzo dus toen zag ik me kans.
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:54 schreef mordradead het volgende:
o nee, toch niet
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:54 schreef mordradead het volgende:
o nee, toch niet
quote:Hoi,
Roi is weer vrij. We rekenen er wel op dat het gebagger stopt.
Groeten,
Lucille
FA FOK! forum
Sluit hem aan op je Xbox 360quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:04 schreef capibar het volgende:
IK HEB EEN IPOD WOOT WOOT WOOT!!!!!
kijk uit voor spinnen, straks spring je nog op je oordopjesquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:04 schreef capibar het volgende:
IK HEB EEN IPOD WOOT WOOT WOOT!!!!!
Gefixed !quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:25 schreef Gamedemon het volgende:
hoe kom je in godsnaam aan een permban? das mij zelfs nog niet gelukt...
linkje naar het topic waar je het verdient hebt?
JA WOOOT WOOT WOOOT dat ding is geweldig, het menuquote:
Ik weet het iPod is teh ownagequote:Op vrijdag 2 september 2005 11:08 schreef capibar het volgende:
[..]
JA WOOOT WOOT WOOOT dat ding is geweldig, het menuhet scollwheel
het uiterlijk
de muziekkwaliteit
HET FEIT DAT HET EEN IPOD IS
![]()
de ipod mini, groene 4GB versiequote:Op vrijdag 2 september 2005 13:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik weet het iPod is teh ownage. Wat voor heb je?
Ey die oordopjes zijn goed of niet dan. Ik heb wel weer eens andere oordopjes gehad, en toen ik weer iPod oordopjes kreeg was het alsof ik nieuwe oren had ofzo
Kijk wie het heeft over balans.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
alles in de natuur is in balans, ieder insect/ beest heeft zijn functie
De functie van de mug is dezelfde als die van mij : Bloed zuigen bij mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |