Ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:00 schreef Rikoko het volgende:
WAAAAAAAT heb je em op de PC al gespeeld?
In de meeste reviews die ik gelezen of gezien heb, zeggen ze allemaal dat de PC versie al die verwachtingen die de X-box versie niet waar maakte, wel waar maakt. Alle minpuntjes van de X-box versie schijnen weg gewerkt te zijn. Dus ik ben heel benieuwd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:11 schreef fluffyaddict het volgende:
hmmm, heb de orginele Fable op de (Ni)X-Box gespeeld en ik had behoorlijke verwachtingen. Maar het viel me *zwaar* tegen. Ik heb de hoofdverhaal lijn misschien in 10 - 15 uur uitgespeeld. Dan zijn er nog wel een paar side-quests, kun je zoeken naar alle kistjes of het nogmaals spelen met een ander type character. Maar het bleef al met al toch een zeer korte ervaring. ook de mogelijkheden die je binnen het spel had vond ik vrij beperkt. Erg leuk om huis eigenaar te zijn maar voegde weinig toe. Ook had het geloof ik niet heel veel effect op het spel wanneer je een heel dorp uit moorde. Je verlaat het dorp, komt 5 minuten later weer terug en je wordt hartelijk begroet door de dorpelingen.. Wat je in het ene dorp deed had ook geen gevolgen op hoe je in een ander dorp werd ontvangen.
Iets dat ik trouwens wel heel positief vond was de gameplay, manier waarop je spreuken cast en hoe je kunt vechten enz.
Dus: Ik hoop dat de PC versie (veel) uitgebreider is en dat het Evil/Good zijn misschien iets meer gevolgen heeft op het verhaal. Ik verwacht niet dat ik Fable op de PC ga aanschaffen, tenzij de reviews heel er lovend zijn. Maar ik ben bang dat Fable PC eigelijk een iets uitgebreidere versie is van Fable X-Box
Neeej okay, maar ik heb begrepen dat daar meer bugs in zitten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:59 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja.![]()
En niet vragen hoe want dat mag hier niet. Ik geef alleen mn mening
Geen problemen hier. Kan prima vechten/praten. Heel soms valt het geluid van het praten weg, dat hoor je dan heel vaag, maar dat heb ik met andere spellen ook. Dat is dus iets van mijn kantquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:24 schreef Rikoko het volgende:
[..]
Neeej okay, maar ik heb begrepen dat daar meer bugs in zitten?
BTW: LIONHEAD OWNS!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het alleen met dit spelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:29 schreef DaFan het volgende:
[..]
Geen problemen hier. Kan prima vechten/praten. Heel soms valt het geluid van het praten weg, dat hoor je dan heel vaag, maar dat heb ik met andere spellen ook. Dat is dus iets van mijn kant
Maar storend is het niet, ondertiteling toch aan omdat veel van die apen niet te verstaan zijn, zelfs als je ze WEL hoortquote:
Tijdens gevechten stoor ik me er wel aan.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:31 schreef DaFan het volgende:
[..]
Maar storend is het niet, ondertiteling toch aan omdat veel van die apen niet te verstaan zijn, zelfs als je ze WEL hoort
ik heb nu al 2x game over gehadquote:Op donderdag 1 september 2005 23:04 schreef HAL9000S het volgende:
Ik hoop dat het spel wat moeilijker is dan op de Xbox, ik ging niet een keer af tijdens het spelen van dit spel.
Lukt mij ook niet met de pro, dus zal daar wel aan liggen.. erg jammer iddquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:22 schreef Blinker het volgende:
Ik kan alleen niet mijn schaduwen op het allerhoogst zetten best vreemd.
Moet lukken opzich met Ati Radeon 9800 Pro lijkt mij
Een vriend van mij heeft het spel ook en hij heeft exact dezelfde kaart ( zelfde merk e.d.) en bij hem doet ie het gewoon goedquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:15 schreef neggix het volgende:
[..]
Lukt mij ook niet met de pro, dus zal daar wel aan liggen.. erg jammer idd
Je kan trouwens ook zelf de knoppen instellen, dat bolletjes zuigen en spreuken casten niet meer dezelfde knop is. Of heb je hem op de xbox gespeeld?quote:Op zondag 4 september 2005 01:12 schreef Norjee het volgende:
l, maar af en toe komt er dan weer uit het niets een spell uit mijn handen flitsen omdat ik de groene bolletjes wilde pakken..), de inventory en je "paper-doll" via subsubmenus aankleden is ook niet alles..
ik kon die hele gast niet meer aanspreken, hij bleef achter de bar staan, ook minder, dus kheb zootje shit moeten verkopen en heb toen een pass gekocht van die kneus naast de barquote:Op maandag 5 september 2005 12:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Pfffff, ik ben mijn eerste bug tegengekomen:
op een gegeven moment kom je in een bandietenkamp terecht waarbij je een Pass nodig hebt. Deze kan je krijgen door een spelletje te winnen in de inn. Hiervoor moet je met een staande man praten. Spreek je deze aan, dan geeft hij je aan dat je via hem die pass kan winnen. Wil je spelen, dan kan je hem aanspreken op het moment dat hij aan de tafel zit. In andere woorden: hij sluit eerst het gesprek af (je kan hem niet meer aanspreken), loopt naar de tafel en gaat zitten. Nu is hij pas weer aanspreekbaar.
Maar ik was natuurlijk weer veel te ongeduldig en drukte te snel op die man na het afsluiten van het eerste gesprek; ik word direct naar de speeltafel geworpen en mijn portomonnee begint als een gek te rinkelen en bleef maar doorrinkelen; er viel niks te odnerbreken.
Dus ik save mijn spel en start maar opnieuw op; blijk ik nu 9999999 gold bij me te hebben.....
Met dit bedrag is het absoluut niet leuk om het uit te spelen, maar om het even te misbruiken door de compelte stad af te slachten en vervolgens keurig de boete te betalen: super!
je kan alleen niet saven tijdens een quest, voorderest anytime you wantquote:Op maandag 5 september 2005 15:37 schreef Crudus het volgende:
Iemand enig idee waarom ik constant slaag krijg? (missie waar ik die drie handelaren door het twinblade camp moet leiden). Ik kan maar moeilijk winnen van die bandits enzo (ook die hobbe cave misshie sucks) en heb al genoeg xp ingewisseld. Ik speel eigenlijk nooit dit soort spellen en ik denk dat ik het daar ook maar bij ga laten. Soms ben ik 20 min, bezig met knokken, ga ik af en kan ik weer helemaal opnieuw beginnen. Wat een flauwekul. Laat me gewoon kunnen saven wanneer ik dat wil verdomme. Suf.
Ik doe dus exact wat jij beschrijft: op die linkerknop rammen en af en toe op de rechter. Ik kon me niet voorstellen dat dit de bedoeling van het spel was. Blijkbaar wel dus. Ik had gedacht dat er een mooie tactiek aan te pas zou moeten komen. Anyhow, andere problemen zijn het in leven houden van mensen die je meezeult. Tips anyone?quote:Op maandag 5 september 2005 16:51 schreef DrDentz het volgende:
bij gevechten moet je gewoon button bashen op je linkermuisknop, nooit blokken en af en toe een beetje healen en zo'n onblockbare slag er tussen door, dan kom je er wel door heen
Dat gevoel wat hij probeert uit te dragen, inderdaad de keuze tussen plezier beleven aan de mieren suiker geven en kijken wat ze er mee doen, of de mieren met je vergrootglas verbranden en het gevoel van macht wat daarbij komt kijken, is iets wat mij wel aanspreekt in games.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:25 schreef Rikoko het volgende:
Ik vond de vroegere spellen waar hij 'leiding' (BULLFROG) over had, ook zeeeeer mooi!
Denk aan spellen als:
Dungeon keeper 1&2
THeme hospital
Syndicate (wars)
Magic carpet
Ze hadden allemaal iets, waarmee je je eigen vrijheid enzo had, ik vind dat echt heerlijk als ik weet dat ik niet een stom liniear verhaaltje hoef af te spelen
Jaaaa jaaa okay okay, daar geef ik je wel gelijk in (ook al vond ik populous 3 wél leukquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:47 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Dat gevoel wat hij probeert uit te dragen, inderdaad de keuze tussen plezier beleven aan de mieren suiker geven en kijken wat ze er mee doen, of de mieren met je vergrootglas verbranden en het gevoel van macht wat daarbij komt kijken, is iets wat mij wel aanspreekt in games.
Dungeon keeper vind ik het leukste spel ooit gemaakt, maar hij heeft volgens mij bij DK2 al laten zien dat het een toevalstreffer was. En Theme Hospital vond ik inderdaad ook wel leuk, maar na een level of 8 werd die voor mij ook al saai. Populus is ook erg populair geweest, maar ook dat is gewoon allemaal niks geweldigs.
Kortom, ik blijf juist in het licht van zijn oude games, van mening dat hij leuke spellen kan maken, maar dat het geen godheid van de industrie is.
Het zou al héél veel schelen, als je voor spells en items zou moeten werken. Het is belachelijk dat het sterkste zwaard in het spel, gewoon te koop is en dat je alle spreuken gewoon uit mag kiezen, zelfs als je eigenlijk als fighter door het leven wilde gaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:28 schreef Jonks het volgende:
Helemaal eens met YourMaster.
Als je eenmaal enflame op lvl 2 hebt is het spel eigenlijk gedaan. Ik weet ook niet zo snel een oplossing voor de spells, minder krachtig maken van xp verzamelen en spells is misschien ook niet de oplossing.
Ik kan misschien wel een hele hoop minpunten opnoemen, maar ik zal je zeker niet afraden om het spel te spelen. Het is wel een leuk spel, alleen niet het spel van het jaar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:52 schreef Rikoko het volgende:Het is inderdaad wel leuk ja al die vrijheid, en daar ga ik dan ook maar voor, ook al weet ik nu dat het een beetje makkelijk gaat worden
Ben blij dat je het leuk vind.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:08 schreef clowncloon het volgende:
mmmm ik ben het spel nu 2 dagen aan het spelen en ik geniet er met volle teugen van!
Geweldige omgevingen en spannende subquests alleen is geld nog erg moeilijk om aan te komen, en soms weet je van gekkigheid niet welke kan je op moet...Maar toen kwam ik er eindelijk achter dat ik bij de guild een quest kon doen (terwijl ik dik 4 uur had rondgelopen en heftige wapens hadf gekocht e.d.)...een boerderij beschermen tegen bandietjes....jezus dat is dan echt te fucking makkelijk maar je krijgt er wel een smak geld voor.
Klopt niet. Als je niet met een missie bezig bent, kan je een world save doen en wordt dus alles opgeslagen. Ben je wel met een missie bezig, kan je alleen een Hero save doen, dan slaat ie dus alleen de verkregen xp's en je nieuwe items en leeftijd enzo op. Je begint dan gewoon weer op het punt vlak voordat je de missie begon.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:36 schreef Fillipe het volgende:
Klopt het dat je niet tussentijds kan saven? Als ik m'n quicksave wil laden dan laadt die gewoon m'n laatste behaalde autosave.
Ik weet niet waarom ik die sub-quests zo leuk vind, misschien omdat je het niet MOET doen..gewoon lekker rondlopen en zelf de boel ontdekken in plaats van alles voorgekauwd krijgen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:17 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Ben blij dat je het leuk vind.
Hoe komt het dat je de subquests zo spannend vind? Die boerderij-quest had ik inderdaad ook gedaan. Nou niet echt spannend, er komen gewoon wat mensen op je af lopen, die je dan zonder problemen dood maakt, niet echt spannend.
Je weet trouwens dat je een kaart hebt hè, en dat je altijd op je minimap kan zien welke kant je hoofdquest is? Op je kaart kan je bij elk gebied zien welke subquests er zijn, en dan kan je er met G gelijk op, of naast teleporteren.
Geen idee.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:46 schreef clowncloon het volgende:Weet jij trouwens ook waar ik die laatste mushroom kan vinden?
shiiiiiitquote:Op woensdag 14 september 2005 15:24 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik vind die subquests juist niet leuk omdat ze absoluut niet moeten, en je er nog niks aan hebt ook. Heb er wel een aantal gedaan uit nieuwsgierigheid, maar was elke keer teleurgesteld wat ik er voor terug kreeg.
Nou vertel dan, heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:47 schreef clowncloon het volgende:nou ja, niks aan hebt, je krijgt er XP voor en af en toe wel een nuttige prijs (vaak ook een wapen die je al lang en breed overtroeft maar goed...die kan je dan weer slijten)
Veel goud? Zorg dat je een beetje kan traden, trek je mooie kleren aan en zorg dat je handelaar niet bang van je is(serieus), zoek dan een handelaar uit die van 1 product erg veel heeft en het dus goedkoop aanbied. Koop zijn hele voorraad, en verkoop dan diezelfde voorraad gelijk weer voor het dubbele terug. Dan kan je het opnieuw voor een prikkie kopen. Voor extra winst, zorg dat je al erg veel van dat bepaalde product hebt door het bij andere handelaars ook op te kopen.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:42 schreef Dacide het volgende:
Hoe kom ik het makkelijkst aan dikke wapens of tenminste veel goud?
Ik had bij deze quest zo'n bluff ofzo, zo'n weddeschap afgesloten, dat ik de quest zou halen zonder geraakt te worden, maar zette per ongeluk zelf mijn schild uit door op de verkeerde knop te drukken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:12 schreef magic_dreamer het volgende:
ben je voor de 2de x in de arena???
want ik vond het wel heel makkelijk vind alles tot nu toe wel makkelijk.
Moet je aan je moeder vragenquote:Op maandag 26 september 2005 20:54 schreef Rikoko het volgende:
Kan ik ook met bananen gooien?
Ja grappig, je bent echt mager zeg!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:15 schreef Shedfire het volgende:
Nope, als je met klein kind die van 18 bedoelt is dat namelijk niet zo. Ik ben wel een spellwarrior zag ik net, misschien dat dat uitmaakt?
Hier tjek maar:
http://members.home.nl/mloon/Fable/9-26-2005%201.23.19%20PM.jpg
http://members.home.nl/mloon/Fable/9-27-2005%2012.08.44%20AM.jpg
Fuck ik bedenk me net dat ik mijn mullets heb afgestaan voor een lange baar. En die mullets waren cool...
Niemand?quote:Op maandag 26 september 2005 21:07 schreef MaximumRush het volgende:
Waar staan trouwens de savegames??
Bij mij staat het onder Mijn Documenten/My Games/Fable/savesquote:Op woensdag 28 september 2005 14:53 schreef MaximumRush het volgende:
Kijk, Fable zelf had ik op D staan. Ik heb C geformatteerd. Maar eerst had ik even alles wat bij Application Data in de Fable map van Documents and Settings stond gekopieerd. Nu vraag ik me af waar ik me savegame kan vinden.
Hij autosaved als je een quest begint of afrond, tussendoor kan je ook worldsaves maken (de normale save optie, zegmaar)quote:Op donderdag 29 september 2005 13:29 schreef McDBigMac het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het saven in het begin (tijdens de tutorial) nogal verwarrend vind. Ik hoop dat nu ik "afgestudeerd" hero ben, dat allemaal wat doorzichtelijker wordt. Dan is t tenminste duidelijk wanneer je in een quest zit en wanneer niet (hoop ik?).
Dat begrijp ik inmiddels, maar in het begin is het nogal onduidelijk of je in een quest zit of niet. Ik geloof dat de tutorial gezien wordt als een paar direct elkaar opvolgende quests. Vanaf nu zal t verder wel logisch zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:40 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Hij autosaved als je een quest begint of afrond, tussendoor kan je ook worldsaves maken (de normale save optie, zegmaar)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll keep on whispering our mantras.
In het begin (training enzo) is het niet zo boeiend.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:13 schreef Morthill het volgende:
Sorry, maar zelfs als Die Hard RPG fan zie ik de lol niet in van Fable. De game gaat vervelen vrij snel, moet ik door een zure appel heenbijten of zo? Of blijft de game eeuwig saai,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll keep on whispering our mantras.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een beetje oefenen red je het zo zonder geraakt te worden.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:32 schreef evil_cupido het volgende:
ik ben getrouwd en ik krijg nooit seks hoe kan dat??? HOE KRIJG IK SEKS
Haar weer heel veel cadeautjes geven en met haar flirten. Dan wil ze na een tijdje met je naar bed.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:32 schreef evil_cupido het volgende:
Wat ik trouwens belachelijk vind! Ik vind dat je ze ook mee naar bed moet krijgen door je als badboy te gedragen. Hoe vunzig ik ook praat, ze gaan niet mee. En er is geen manier om ze te dwingen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:38 schreef peristilius het volgende:
[..]Gefrustreerd?
Je moet met je vrouwtje naast je bed gaan staan en een beetje patsen/flirten, als het goed is krijg je na een tijdje de optie om met haar naar bed te gaan.
Ja het is op zich redelijk beperkt helaas, maar kom op zeg, we hebben het over seks in een game.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:22 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Wat ik trouwens belachelijk vind! Ik vind dat je ze ook mee naar bed moet krijgen door je als badboy te gedragen. Hoe vunzig ik ook praat, ze gaan niet mee. En er is geen manier om ze te dwingen.
Uhm, heavy -> zwaar. En als je niet sterk genoeg bent om die te dragen, ja, dan worden het trage wapens jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:07 schreef Sloggi het volgende:
Heavy Weapons zijn kut
Veel te langzaam
ik ga altijd naar de hoerenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:32 schreef evil_cupido het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben voor de informatie een warrior achtig type, met een paar spells maar hoofdzakelijk heb ik alles in health/strenght/toughness gestopt>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
Het verslaan van Jack of Blades:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:49 schreef Rikoko het volgende:
Kan iemand mij even iets uitleggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:47 schreef DaFan het volgende:En gebeurt er verder nog iets ofzo, of gaat het verhaal precies hetzelfde verder dan als je dat níet had gedaan? Blijf je hem houden rest van het spel, of verdwijnt ie meteen weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je trouwens nadat je het spel uitgespeeld hebt niet gewoon verder gaan met de Optional Quests? Ik zie dat namelijk nergens, wel jammer want ik heb bijna geen Optional Quests gedaan en was van plan die allemaal te gaan doen nadat ik het spel had uitgespeeld. Ook een beetje rondlopen en ouwehoeren in de stadjes kan nu dus niet meer. Vreemd.
[ Bericht 5% gewijzigd door Avalanche.. op 10-10-2005 16:43:39 ]Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:30 schreef Avalanche.. het volgende:Gebruik eens de spoiler tags...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll keep on whispering our mantras.
Oja? Hoe dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:36 schreef YourMaster het volgende:
Je kan als je het spel uitgespeeld hebt nog gewoon verder spelen en rondlopen en ouwehoeren.
Als je nou gewoon wacht gaat die boete ook wel weg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:14 schreef YourMaster het volgende:
Ik heb heel even nog wat dingen uitgeprobeerd. Had een hele stad uitgemoord, en alle gebouwen gekocht. Maar dat stomme boete alarm bleef maar af gaan hoeveel bewakers ik ook dode. Ik kon op geen enkele manier de stad echt overnemen terwijl iedereen dood was. Toen de stad uit en weer in, en toen toch maar de boete betaald voor al die moorden en inbraak enzo, en toen vonden ze me allemaal weer leuk en aardig.
De PC versie heeft er een stukje aan vastgeplaktquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:56 schreef Sloggi het volgende:
Het einde van de PC-versie is wel een stuk anders dan de Xbox-versie, of niet?
Ik vind het stuk ná het xbox stuk het slechtste stuk van het spel. Hier wordt het verhaal slecht, en ben je al een tijdje uitgeleveld.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:45 schreef Sloggi het volgende:
Wordt 'ie daar beter op of niet? Ik ben namelijk voorbij het Xbox-einde, maar heb het PC-einde nog niet gehaald.
Fuck Lady Grey, heb je niets aan imhoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:36 schreef Avalanche.. het volgende:
Nu ben ik bij die quest dat je die necklace moet zoeken voor Lady Grey. Ze zegt dat ik met de villagers moet praten maar ik snap er geen fuck van. Ik kan met bijna niemand praten (groen oplichten). Alleen met zo'n guard. Moet je met mensen praten in Bowerstone South of North? (heb beide al geprobeerd).
Je hebt nergens wat aan, gaat om de lol.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:18 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Fuck Lady Grey, heb je niets aan imho.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:55 schreef Dacide het volgende:
Wat betreft die gesloten poorten (met t gezicht erin:)
-Perform an act of great evil.... (hoe doe ik dat?)
-Get your multiplyer higher (hoe hoog in godsnaam, want 16 is niet voldoende? :S )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:55 schreef Dacide het volgende:
Wat betreft die demongates
-Get your multiplyer higher (hoe hoog in godsnaam, want 16 is niet voldoende? :S )
Subtiliteit is niet jouw sterkste kant hequote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:08 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik ben inmiddels met die bitch getrouwd en heb haar keihard gepaald.
Zo.
Traden!quote:
das waarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:47 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Traden!
Maar wees gerust, er zijn betere zwaarden voor minder te koop.
Ook deze kan je hier krijgen voor minder goud.
Je bent dan ook al bijna klaar hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:27 schreef Dacide het volgende:
Lol,
Dacht ik dat ik best ver met de game was... (zat een beetje vast bij dat archeolist gedeelte), kom ik tot de ontdekking dat naast die gevangenis van die archeolist een grote poort is.
[verhaal inkorten]
Anyhows.... sinds dat punt gister een dikke drie uur liggen spelen vanuit bed (IBM THinkpad T42 rocks)
vet spelletje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the future
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als slechte.
En ik moet nu echt concluderen dat het spel echt veels te veel laat liggen. Er zit bijna geen verschil in het verhaal tussen goed en kwaad.
En het is gewoon veel te makkelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
googlen is echt heel ingewikkeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:20 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Weet iemand de systeemvereisten van Fable?
Dat is iets wat ik graag zou willen weten VOOR ik het doosje in huis haal hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:46 schreef kaspermols282 het volgende:
dat is gewoon een kwestie van op het doosje kijken hoor:{
ooh ja als je het zo bekijkt maar dat kan je tog in de winkel bekijken of bestel je em?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:30 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik graag zou willen weten VOOR ik het doosje in huis haal hoor.
Welk linker eiland?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:02 schreef magic_dreamer het volgende:
het is op het linker eiland
Niet uitgespeeld, maar ben een beetje uitgekeken op het spel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:21 schreef kaspermols282 het volgende:
wordt er niet meer gepost in deze topic???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik redelijk ver in het einde ben![]()
Dat gebruikte ik op het eind om haar af te maken zonder evil pointsquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:50 schreef DaFan het volgende:
In de arena moet je zorgen dat Whisper achter die palen met die ronddraaiende messen komt. Dan telkens zorgen dat die messen tussen haar en jou staan. Dan loopt ze elke keer daarin
Je moet wachten tot ie het verhaal gaat vertellen.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:23 schreef niksweerd het volgende:
Wie kan mij helpen met het volgende probleem. Ik zit nu in de gevangenis en ik moet zien ontsnappen. maar als ik bij de gevangenisbewaarder ben dan zijn er drie boeken en een paar andere dingen, maar hoe kom ik hier weg??? Ik snap er echt helemaal niks van.
Aantal hits, zie maar bij lightning spell, daar kan je ook een hoge multiplier halen bij een ventjequote:Op donderdag 3 november 2005 19:34 schreef Dacide het volgende:
waar is die combat multiplier eigenliuj afhankelijk van?
-aantal vijanden die je dood?
-aantal rake slagen met je zwaard?
???
mail je laatste savegame maar , dan speel ik ff en mail hem terugquote:Op dinsdag 8 november 2005 08:53 schreef GJay het volgende:
Iemand??? Anders probeer ik eens om um opnieuw te downloaden. Maar kzout wel fijn vinden als iemand mij ff hielp evt.
Al die dingen zeggen me helemaal niks. Wel kom je na het verslaan van de eindbaas nu op een eiland waar je eerst nog niet bent geweest. Je bent volgens mij zo'n 2 uur extra zoet met het extra deel.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:05 schreef Vulkan het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd allemaal, de nieuwe Fabel zou toch de vermiste dingen bevatten...
Er zou toch een sandgoose zijn..waar is ie dan?
Singing sword...waar?
Nog niet ontdenkte eilanden etc.... waar?
Een kapotte brug met een pad er achter...kan je daar wat mee nu?
Zo'n wezen in Fable 1zei iets over de Blue Grunch ofzo dat het tussen een bepaalde tijd verschijnt...kom je dat nu tegen op Fable TLC
De schat van de trollen die in een grot wonen...?
Nou? Anders vind ik het kopen niet waard...
Ja, als je Fable al hebt, moet je hem zeker niet opnieuw kopen.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:14 schreef Vulkan het volgende:
Aha een eiland dus. Daar had ik al over gehoord, daar moet je ook een draak verslaan dacht ik.
Er zullen nog wat extra monsters toegevoegd zijn waarschijnlijk.
Voor de Fable freaks is het nieuwe versie wel gaaf natuurlijk. Ik had er zelf meer van verwacht...
is geen gerucht maar een feitquote:Op zondag 13 november 2005 20:58 schreef kaspermols282 het volgende:
Hey, ik heb geruchten gehoord over fable 2 voor xbox 360.
Weet iemand hier meer over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |