Wat jij zegtquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:58 schreef Tobbes het volgende:
Ajax voetbalt ook niet; Glorie onser Amstelstad bedrijft kunst.
Been there, done thatquote:Op woensdag 7 september 2005 13:58 schreef SKa_BoSS het volgende:
[TK] Zalman FB123 92mm fan + mounting bracket
[TK] Lowlandskaartje!
mogen dicht...
Yeps donequote:Op woensdag 7 september 2005 21:55 schreef Tuutje het volgende:
[TK] DVD's + Battlefield 2
Zou dit kunnen worden: [TK] DVD's + Battlefield 2
Bedankt!![]()
Check againquote:Op woensdag 7 september 2005 23:18 schreef Het_Biertje het volgende:
zeg
waarom wordt er hier niet stevig op los gemodereerd?
[TK] Opel Kadett E 1.4i uitgebouwd
TS wordt voor vanalles en nog wat uitgemaakt![]()
Zoveel offtopic heb ik nog nooit gezien
fijn![]()
wordt het niet eens tijd de notoire flamers eens te laten genieten van een ban? Ik zie telkens de zelfde personen reageren in zulke topicsquote:
Zodra een gebruiker storend wordt in mijn ogen, zal ik (we) daar actie op ondernemen.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:14 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wordt het niet eens tijd de notoire flamers eens te laten genieten van een ban? Ik zie telkens de zelfde personen reageren in zulke topics![]()
hans anders heeft kortingen naar leeftijd tegenwoordig.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:17 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Zodra een gebruiker storend wordt in mijn ogen, zal ik (we) daar actie op ondernemen.
We willen namen Biertje, namen willen wequote:Op donderdag 8 september 2005 00:14 schreef Het_Biertje het volgende:
Ik zie telkens de zelfde personen reageren in zulke topics![]()
...je hebt net 2 kersverse mods erbij. Breng ze eens wat V&A kennis bijquote:Op donderdag 8 september 2005 09:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We willen namen Biertje, namen willen we![]()
Het zou ergens zijn als ze een écht auto zouden uitkiezenquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zou ergens zijn als ze een écht auto zouden uitkiezen![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:06 schreef SolidasRock het volgende:
topic van mij met GRATIS kan dicht...
wie het doet krijgt een zoentje
Yepsquote:Op donderdag 8 september 2005 19:38 schreef kutvent het volgende:
[TK] Sagem Mr Zap ontvanger
Kan deze kaper weggehaald worden?
Die laat ik even aan ElisaB, gezien het feit dat ik niet weet wat er weg geedit isquote:Op maandag 12 september 2005 07:14 schreef 3rno het volgende:
In deze thread (http://forum.fok.nl/topic/749812) is om 20:46 woensdag een reply van mij weg-ge-edit door ElisaB. Ik weet zogauw niet dat ik iets onbehoorlijks heb gezegd heb gedaan en omdat er een paar mensen zijn die twijfels hebben bij mijn acties vind ik het wel fijn om te weten wat ik al dan niet gezegd zou hebben.Dus mag ik op z'n minst een samenvatting van wat ik daar zei of wat ik verkeerd heb gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |