Uiteindelijk wel hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:46 schreef Prowl het volgende:
[TK] Scooter Kymco DJ Yes Y50
Gaat ie nog dicht
Ik heb zo ook niet opgevatquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:38 schreef Skv het volgende:
[TK] Panasonic X60 GSM met camera
Was niet bedoeld als zijnde boos.
Ik ben er inderdaad nooitquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Waarom ratmen? Omdat ie er nooit is cker
Ik weet zeker dat als jij nu nog mod was geweest dat jij mijn plannen dusdanig zou waarderen dat ik je duo mod zou zijn geweest![]()
Gedaanquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:04 schreef Gajescheren het volgende:
[TK] Grundig 55cm kleurentv met teletekst
Mijn laatste topic mag ook dicht
| 1 2 3 | Dit bericht is afkomstig van de mail-server. U stuurde het volgende bericht, maar dat kon niet aan iedereen worden bezorgd |
Hey Elisabeeb, die Morpheus and a little bit kan weer unbanned worden hoor. Hij heeft de dvd opgestuurd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:02 schreef ElisaB het volgende:
Heb ik gedaan; werkt wellicht beter.
Succes
Heeft ie een ban dan? Goh...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:02 schreef ShaoliN het volgende:
Hey Elisabeeb, die Morpheus and a little bit kan weer unbanned worden hoor. Hij heeft de dvd opgestuurd.
Sowee, die is sterk in prijs gedaaldquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:35 schreef RATMEN het volgende:
Betaling kan via mij verlopen a ¤500,-
De Zip wordt je dan doorgemaild.
ja hoho, ik wil eerst een teaser in m'n hotmail hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:09 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
beeb? hoe weet jij dat?
heb jij soms de ElisaB foto sessie?![]()
![]()
Jezelf quoten is zo 2004quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:47 schreef Het_Biertje het volgende:
ja hoho, ik wil eerst een teaser in m'n hotmail hebben.![]()
-nog een editquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:51 schreef RATMEN het volgende:
TT aangepast.
Je bent in de war met een MOD uit PUBquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:28 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
alsof foto's in zipjes nieuw is![]()
Nu hoop ik op de juiste wijze aangepastquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:24 schreef Arnold_fan het volgende:
Misschien deze TT veranderen?
[TK] Simkaart met 15 euro beltegoed
-edit- excusses, al gedaan door Ratmen
[..]
-nog een edit- Niet gedaan door Ratmen, ik zie nog steeds [TK] mobiele telefoon met 15 euro beltegoed boven staan
![]()
De laatste zip is van eergisteren. Dat is in elk geval geen 2004quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:28 schreef Het_Biertje het volgende:
alsof foto's in zipjes nieuw is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |