ja, ik lig er wakker van 's nachtsquote:Op donderdag 22 september 2005 23:54 schreef Adelante het volgende:
nou dan moet het beleid zeker worden aangepast!!!!!!
da's dan een gunstige bijkomstigheid, maar ik was de pi vergetenquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:12 schreef Het_Biertje het volgende:
ja, ik lig er wakker van 's nachts![]()
![]()
lul.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
da's dan een gunstige bijkomstigheid, maar ik was de pi vergeten
ligt aan de user.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:17 schreef S1nn3rz het volgende:
Na het posten van een verzoek in een topic tot sluiting (mijn eigen topic) en een TR zie ik nog weinig verandering.dit terwijl de mods hier wel vrolijk de clown uithangen.
Heeft het plaatsen van een TR nog wel nut als men toch de tijd niet neemt om er even te kijken?
Ik kom net online hoor ...quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:17 schreef S1nn3rz het volgende:
Na het posten van een verzoek in een topic tot sluiting (mijn eigen topic) en een TR zie ik nog weinig verandering.dit terwijl de mods hier wel vrolijk de clown uithangen.
Heeft het plaatsen van een TR nog wel nut als men toch de tijd niet neemt om er even te kijken?
Dank je welquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:23 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik kom net online hoor ...
Maar goed je topic is nu dicht.
We hebben ook een privé leven hoor (ja echtquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Ik dacht dat er altijd een mod online was van V&A![]()
Elk een 8 uurs dienstje maakt de dag weer rond![]()
Waarom ratmen? Omdat ie er nooit is ckerquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:41 schreef Adelante het volgende:
van 10 tot 11... [GEZ]bijbaantje
en nu er drie mods zijn is een 8-uura ploegendienst best wel een puik plan sinnerz!!! jij mag dan alleen posten en vragen stellen in de 8 uur van ratmen natuurlijk
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:46 schreef S1nn3rz het volgende:
Waarom ratmen? Omdat ie er nooit is cker
Ik weet zeker dat als jij nu nog mod was geweest dat jij mijn plannen dusdanig zou waarderen dat ik je duo mod zou zijn geweest![]()
Gewoon zoquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:46 schreef Arnold_fan het volgende:
Het vriendelijke verzoek van TS om hier een bezem door te halen, hij weet niet hoe je zoiets meldt.
[TK] Laptop P III 750 Mhz
Ik weet hetquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:49 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Gewoon zoEn hij is weer schoon
ElisaB heeft er nog een klantvriendelijk tekstje bij getypt, maar was er eerder dan jijquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:49 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Gewoon zoEn hij is weer schoon
-edit- En ElisaB was te laat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |