Vast niet om kwart over 9!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:32 schreef Zwansen het volgende:
Ja ok, ik moet er ook vrij vroeg uit.
Jij gaat iig op spinnenjacht dan. Ik wil echt niet slapen als er ook maar 1 spin in de buurt zit hoor! Muizen zijn nog tot daar aan toe, maar spinnen, gatver!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee. Maar donderdag kun je uitslapen. Met spinnen.
Gezellig. Altijd leuk. Die eerste trein naar Zwolle kan ik vast wel op wachtenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:38 schreef Zwansen het volgende:
Oh dat scheelt, muizen hebben we ook. Bulten.
Rot op!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
ow, en dat betekent dus dat ik vanmiddag naar het ziekenhuis ga, en dus niet op de meet zal zijn!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
ow, en dat betekent dus dat ik vanmiddag naar het ziekenhuis ga, en dus niet op de meet zal zijn!
Oh dan kom je dus na.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja zometeen, richting het ziekenhuis in Hardenberg.
oh ?? moet ik dan ook een trein later pakken ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:50 schreef Zwansen het volgende:
Oh en Nouk komt een half uur later aan...
nee dat hoeft niet. mag wel maar hoeft niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oh ?? moet ik dan ook een trein later pakken ?
Dat weet ik dus niet.Het lastige is dat ik en Nouk alleen elkaar kunnen bereiken. Ik heb verder geen nr. van jou en Sander. Maar goed, mochten we elkaar mislopen dan gaan we gewoon naar dat riool toe. Zien we elkaar daar wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:00 schreef Bosbeetle het volgende:
ik heb cynic nog niet gezien op het forum ga jij dan wel om 13:12 daar zijn dan kun je sander opvangen ... of gaat hij gelijk naar t riool ?
Ik bel sander wel ofzo als wij in de trein zitten ... en ik ga wel bij nouk in de trein zittenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.Het lastige is dat ik en Nouk alleen elkaar kunnen bereiken. Ik heb verder geen nr. van jou en Sander. Maar goed, mochten we elkaar mislopen dan gaan we gewoon naar dat riool toe. Zien we elkaar daar wel.
D'r haar zal wel niet meegewerkt hebben...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik bel sander wel ofzo als wij in de trein zitten ... en ik ga wel bij nouk in de trein zitten
waarom is ze nou weer een half uur later dan ??
trouwens sander heeft zeker een nieuw nummerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
D'r haar zal wel niet meegewerkt hebben...
quote:Op donderdag 1 september 2005 09:07 schreef Cynic het volgende:
Hoi!
Meet was wel leuk, beetje weinig mensen. Wel lekker weer overigens
Wanneer krijg je uitslag?
nee, waarschijnlijk vrijdag.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik krijg weleens uitslag van bepaalde planten... van die irritante rooie uitslag!
nou, als ik zo op internet de verhalen lees, komt het eig net iets te goed overeen wat lichamelijke klachten betreft en ook qua incubatietijd (30/50 dagen) en de tijd dat ik Mariska heb leren kennen ( bijna 2 maand geleden).quote:Op donderdag 1 september 2005 09:13 schreef Cynic het volgende:
Zou wel mooi waardeloos zijn als het Pfeiffer was, daar kan je lang last van hebben...
niet dat ze weet, maar;quote:Op donderdag 1 september 2005 09:36 schreef Cynic het volgende:
En die heeft het ook?
bronquote:De ziekte van Pfeiffer is een infectie met een virus, het zogenaamde Epstein-Barr virus. Dit virus komt heel veel voor. Als een kind met dit virus wordt geïnfecteerd, dan verloopt dat meestal zonder dat het kind er iets van merkt. Oudere kinderen (puberteit) en volwassenen krijgen in ongeveer de helft van de gevallen wel klachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |