Best leuk liedje, hoeveel van die onbekende liedjes hebben ze wel niet gemaakt haha.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:11 schreef Rewimo het volgende:
Nog zo'n mooi maar onbekend nummer: It's a crazy world
Even kijken of die op youtube staat...
Ja
Hee, die kende ik nog niet!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:11 schreef Rewimo het volgende:
Nog zo'n mooi maar onbekend nummer: It's a crazy world
Hoi ABBA fan.quote:Op maandag 1 september 2008 13:43 schreef mirrorball het volgende:
Te gek dat er een ABBA topic is!
Ben 25 en megafan, wat een goeie liedjes! Heb de nummers ook vaker gespeeld, niet normaal, zo doordacht. Is echt niet zomaar de eerste de beste slappe muziek. Echt geniaal!
Heb ook de LPs een keer bij de kringloop vandaan geplukt, ik kan me echt voorstellen hoe mijn ouders daar lekker naar luisterden en meezongen...
Lalala
Hi Helgi,quote:Op maandag 1 september 2008 14:12 schreef Helgi het volgende:
[..]
Hoi ABBA fan.Zelf gespeeld? zit je in een band?
Btw ik heb die nieuwe live LP al heel vaak geluisterd echt gave LP.
Ja ik ben ABBA fan maar nog niet zo lang hoor ik ken ze pas sinds een paar maanden.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:16 schreef mirrorball het volgende:
[..]
Hi Helgi,
Ook abba fan dus? Super! mmm, die Live Lp ken ik niet, hoe heet tie? Ik ben vooral een "de hits van de radio" fan, maar heb ze nooit live kunnen gezien. Heb trouwens laatst nog in de studio gezet met de arrangeur van de muziek van de ABBA musical in Zweden (ken je nagaan!). Supercoole vent.
Greetz,
M
quote:Op maandag 1 september 2008 09:11 schreef verita het volgende:
Wie van jullie is al naar Mamma Mia - the Movie geweest?
Ondergetekende is samen met Dinooo, en één van mijn zussen en zwager afgelopen zaterdag geweest. Ik wil nog een keer![]()
Zelfs de mannen (niet uitgesproken ABBA fans) vonden het erg de moeite waard. We hadden met allen moeite om niet mee te bleren en te gaan staan ofzo. Geweldig ook, die Cameo's van Benny en Bjorn
![]()
Benny had veel bewondering gekregen voor Meryl Streep, hij vond haar een mirakel: "Ze kwam naar de studio en moest 'The winner takes it all' inzingen. Dat ging dus in one take!"
Aanrader![]()
![]()
Is dat een musical?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:11 schreef FedExtra het volgende:
haha ABBA...jeugdherinneringen
gaat er nog iemand naar deze show?
http://www.vovert.nl/2010(...)aartverkoop-gestart/http://www.vovert.nl/2010(...)aartverkoop-gestart/
super-cheese, maar stiekum lijkt het me wel leuk om weer es van die hits de genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |