owh.. dan lachte ik dus terecht.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in dat geval denk ik dat het een grap was
Waarvan 1 onofficieel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:37 schreef Svensational het volgende:
Oh ja, Conflict is hier nu ook modDas al drie fora.
!
Het is nog maar het beginquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:37 schreef Svensational het volgende:
!
Als je maar van TRV afblijft.quote:
straks is ie alleenheerser, kan ie ook de stats naar zijn hand zettenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:37 schreef Svensational het volgende:
!
PUBquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:39 schreef Conflict het volgende:
[..]
DHZ en GC officieel, in PUB kijk ik mee als daarom gevraagd wordt
Het was toch FHZquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:39 schreef Conflict het volgende:
[..]
DHZ en GC officieel, in PUB kijk ik mee als daarom gevraagd wordt
Ja, als ze iedereen daar bannen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
PUBer komen wel steeds minder users geloof ik
![]()
Je post er toch alweer onder je kloontje ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, als ze iedereen daar bannen.. Ik wil weer unbanned worden
wowquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:42 schreef Svensational het volgende:
Zojuist mjn 25.000e post gemaakt trouwens
Ik heb gisteren mijn 40.000e foto gemaaktquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:42 schreef Svensational het volgende:
Zojuist mjn 25.000e post gemaakt trouwens
Goed man!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn 40.000e foto gemaakt
liwegflihaeflibhnadlikbsda dwpoj qwih oiwj pow jquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Je zij eens een ijspriem in je getalen moetn krijgen!
zo, dat lucht op
Geen ideequote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
liwegflihaeflibhnadlikbsda dwpoj qwih oiwj pow j
zo, dat lucht op
Wat bedoelde je nou?
Priemgetallen zijn okeequote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, ik weet het weer!
iets met priemgetallen geloof ik
Jaja, ik weet dat jij bijna 4 keer zoveel hebt jaquote:
Heeel af en toe maar hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je post er toch alweer onder je kloontje ja.![]()
Je mag alleen met een kloon posten als je geen permban hebt. Als je na de permban wel doorpost met een kloon, heb je een probleem.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heeel af en toe maar hoorWant straks krijg ik een algehele ban omdat posten met kloon tijdens ban natuurlijk niet mag
Maar als ik een PUB ban heb, lijkt het me niet dat ik in PUB met een kloon mag posten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je mag alleen met een kloon posten als je geen permban hebt. Als je na de permban wel doorpost met een kloon, heb je een probleem.![]()
Het ligt zo voor de hand he.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar als ik een PUB ban heb, lijkt het me niet dat ik in PUB met een kloon mag posten.
Waar kun je je maandrecord terugzien danquote:
Dat kun je niet gewoone een kwestie van onthoudenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar kun je je maandrecord terugzien dan???
Oh ja dat was nu hequote:
Je telt al je dagscores bij elkaar opquote:Op donderdag 1 september 2005 00:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat kun je niet gewoone een kwestie van onthouden
nee gewoon van 1 dagquote:Op donderdag 1 september 2005 00:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je telt al je dagscores bij elkaar op?
Ken je Microsoft?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je telt al je dagscores bij elkaar op?
Ik neem vast een voorschotjequote:Op donderdag 1 september 2005 00:03 schreef Svensational het volgende:
Ik was de 3e die in september postte..
Drie keer raden wie me weer voor was..
Je dacht toch niet dat ik het zelf ging bijhouden hequote:Op donderdag 1 september 2005 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ken je Microsoft?
Die nitwits brengen een soort prutswerk op de markt, het heet Excel, daar gaat een boel in mis, maar voor dit soort dingen is het prima
Ja, jij weer jaquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, jij weer ja!. Altijd maar weer die stomme rot-fles
![]()
Alhoewel, net niet denk ikquote:Op donderdag 1 september 2005 00:20 schreef Svensational het volgende:
Maar vandaag heb ik je misschien wel verslagen!!!!!
Kanquote:Op donderdag 1 september 2005 00:20 schreef Svensational het volgende:
Maar vandaag heb ik je misschien wel verslagen!!!!!
Ah, dan had ik toch meerquote:
Zoveel heb ik er niet hoor..quote:Op donderdag 1 september 2005 00:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah, dan had ik toch meer
Ik zit nu op 311, waarvan ongeveer 20 na twaalven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |