He,... een pluisje !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahahahahaha.Er is weer flink herrie binnen UWV. Deze keer echter alleen binnen de Raad van Bestuur. Ze hebben blijkbaar geprobeerd een van de directeuren eruit te werken, maar deze is vol in de verdediging gegaan met een bezwaarschrift waarin hij de vuile was buiten hangt! Ik ben net dat bezwaarschrift aan het lezen. Hij schrijft echt goed, andere directeuren op een goed onderbouwde manier afzeiken.
ja lachenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahahahahaha.Er is weer flink herrie binnen UWV. Deze keer echter alleen binnen de Raad van Bestuur. Ze hebben blijkbaar geprobeerd een van de directeuren eruit te werken, maar deze is vol in de verdediging gegaan met een bezwaarschrift waarin hij de vuile was buiten hangt! Ik ben net dat bezwaarschrift aan het lezen. Hij schrijft echt goed, andere directeuren op een goed onderbouwde manier afzeiken.
Ohquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:39 schreef Chocobo het volgende:
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 17
Ik neuk Quinny
Ze hebben het niet over kwaliteit... dus technisch gezien zal het best kloppen ja...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:39 schreef Chocobo het volgende:
Ik neuk Quinny
serieus.... die lijst..... wat een sletjes zitten er tussenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:39 schreef Chocobo het volgende:
Ik neuk Quinny
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ow god, het is weer en Gijs-kliek-smiley-opening van dit topic. Ik kom over 50 posts wel weer eens kijken.
Huilie !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ow god, het is weer en Gijs-kliek-smiley-opening van dit topic. Ik kom over 50 posts wel weer eens kijken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Jullie staan er niet eens bij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus.... die lijst..... wat een sletjes zitten er tussen![]()
![]()
Choas is ook een slet hoor...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus.... die lijst..... wat een sletjes zitten er tussen![]()
![]()
Ik ben begonnen.....want hij begon met whahahahahaha, dus nu moet me er toch iets komen dacht ik ..... maarquote:
houden zoquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
maarach
wat een tijdverspilling
2 maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Choas is ook een slet hoor...![]()
Heb nog niets gedaan, maar je jeukt wel om het te gaan doen.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:36 schreef Dakota het volgende:
GODVERDOMME IK HEB NIET MET DAGGLA GENEUKT
DIE STEEKT ZIJN PENIS MAAR IN EEN NINTENDO
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heb nog niets gedaan, maar je jeukt wel om het te gaan doen.![]()
neequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:51 schreef Quinny het volgende:
Wil trouwens iedereen zondag 18 september vrij houden
quote:
Moet jij eens proberenquote:
huh?? ik snap je niet.... als je met de één niks meer hebt.... dan kan je toch doorgaan???quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Moet jij eens proberen... ik voorspel een sterf scene!!!
Zie het alvast als een huwelijks kadoquote:
komt ie straks weer dat het maar een geintje was en dat we het niet zo serieus moeten nemenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]Dat pushen
Het is wel een huilie hoor![]()
quote:
Is die nu serieus pissed omdat we om zijn bericht zitten te geinen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
komt ie straks weer dat het maar een geintje was en dat we het niet zo serieus moeten nemendat hij naar een meeting moest en daarom niet kon posten
ik hoop het nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is die nu serieus pissed omdat we om zijn bericht zitten te geinen?
Ik denk het wel. Maar hij zal wel het excuus hebben wat Brown al zei.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tis weer een fase...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon last van het warme weer. Je smeltquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben niet pissig maar af en toe kan ik dat afzeiken wat minder goed hebben.
En ik had geen meeting maar zit mijn e-mails door te hakkeren.
Gijs... je moet niet zo snel op je tenen getrapt zijn man..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
Hé!!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... je moet niet zo snel op je tenen getrapt zijn man..
Je weet toch dat hier klootzakken zitten...
Ik word elke dag gedissed... zolang als ik die tering neger en dat SS skelet al ken!!
Ohja,... jij kan niet zo goed tegen dat hardequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
En Sjo is geen skelet, want hij heeft een buikjequote:
Die kwam nog vrij snel.. denk een halve minuut ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:17 schreef Quinny het volgende:
He Surfer... hoe lang heb je zitten nadenken over die post in dat neuk topic?
quote:
Ook al weegt hij 150 kilo... nog noem ik hem skelet ...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
En Sjo is geen skelet, want hij heeft een buikje![]()
Tering neger en SS skelet..... nee... dit kan niet hoor. Denk dat ik dit ga melden Gijs... je scheldwoorden worden erger en erger met de dag. Houd er rekening mee dat heel veel mensen dit kunnen meelezen he. Beetje nadenken over dat soort dingen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik word elke dag gedissed... zolang als ik die tering neger en dat SS skelet al ken!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Z'n OP was ergerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:17 schreef Quinny het volgende:
He Surfer... hoe lang heb je zitten nadenken over die post in dat neuk topic?
Davidoff douchegel ruikt idd anders als de geur van zweet en bloed...quote:
Ja…maar Gijs…dat is toch logisch? Heb je al eens in de spiegel gekeken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:16 schreef silver-surfer het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tering neger en SS skelet..... nee... dit kan niet hoor. Denk dat ik dit ga melden Gijs... je scheldwoorden worden erger en erger met de dag. Houd er rekening mee dat heel veel mensen dit kunnen meelezen he. Beetje nadenken over dat soort dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
... dat harde
Gijs... de dag dat jij een moraalridder wordt is nog ver weg ...I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
Was het weer typen, delete, nadenken, typen, delete,nadenken, zuchten, nog een keer nadenken, typen ?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja…maar Gijs…dat is toch logisch? Heb je al eens in de spiegel gekeken?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tering neger en SS skelet..... nee... dit kan niet hoor. Denk dat ik dit ga melden Gijs... je scheldwoorden worden erger en erger met de dag. Houd er rekening mee dat heel veel mensen dit kunnen meelezen he. Beetje nadenken over dat soort dingen.mee eens.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo vond ik 1054 Gijsjes lynchen die neger
ook echt te erg gewoon.... sorry een geintje is leuk, maar krijg het gevoel dat het bij jou niet echt een geintje meer is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
En baard/kin wrijvenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
Was het weer typen, delete, nadenken, typen, delete,nadenken, zuchten, nog een keer nadenken, typen ?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mee eens.....
zo vond ik 1054 Gijsjes lynchen die neger
ook echt te erg gewoon.... sorry een geintje is leuk, maar krijg het gevoel dat het bij jou niet echt een geintje meer is....Ik zit er al een tijdje aan te denken om hem te melden bij FOK! redactie. Misschien dat ze hem een mailtje kunnen sturen met daarin uitleg over postgedrag en wat wel en niet kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
He lekker... hij is weer terugquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja…maar Gijs…dat is toch logisch? Heb je al eens in de spiegel gekeken?
ik davidoff douchegelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Davidoff douchegel ruikt idd anders als de geur van zweet en bloed...
Tis maar wat je gewend bent he
schuin omhoog kijken??quote:
Met die kin was die zeker wel even mee bezigquote:
Lik me!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
Was het weer typen, delete, nadenken, typen, delete,nadenken, zuchten, nog een keer nadenken, typen ?
Zo'n slechte comebackquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik davidoff douchegelen jij dus......
"een rilling over mijn rug krijg nu"quote:
Kijk ... die is leuk!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
Met die kin was die zeker wel even mee bezig
Ik wil em wel mede ondertekenen pikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zit er al een tijdje aan te denken om hem te melden bij FOK! redactie. Misschien dat ze hem een mailtje kunnen sturen met daarin uitleg over postgedrag en wat wel en niet kan.
Post jij nog eens een jodenster?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zit er al een tijdje aan te denken om hem te melden bij FOK! redactie. Misschien dat ze hem een mailtje kunnen sturen met daarin uitleg over postgedrag en wat wel en niet kan.
Ik ben gewoon een lijst aan het maken van alle foute plaatjes die brown heeft gepost. Als je ze elke keer apart meld krijgt hij alleen maar notes. Maar een hele waslijst aan overtredingen moet opzekers een perm-ban opleveren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:24 schreef Chocobo het volgende:
whahahahahahahahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
Met die kin was die zeker wel even mee bezig
Gijs... mensen moesten dat dragen in de WWII... denk na !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Post jij nog eens een jodenster?
nee hoor.... die post van jou kon gewoon makkelijk omver geblazen worden....quote:
Over hard gesprokenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een lijst aan het maken van alle foute plaatjes die brown heeft gepost. Als je ze elke keer apart meld krijgt hij alleen maar notes. Maar een hele waslijst aan overtredingen moet opzekers een perm-ban opleveren.
NAJAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Post jij nog eens een jodenster?
Gaat verkeerd dit hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
NAJAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
wat is dit nu weer voor opmerking!!!!!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een lijst aan het maken van alle foute plaatjes die brown heeft gepost. Als je ze elke keer apart meld krijgt hij alleen maar notes. Maar een hele waslijst aan overtredingen moet opzekers een perm-ban opleveren.
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:31 schreef Chocobo het volgende:
Helpdesk Japan
vrijdag 26 augustus 2005 8:48:13 PascalB
Is there an update on this issue?
maandag 29 augustus 2005 9:48:31 Pascal
Hello? Please can you tell us if there is an update?
dinsdag 30 augustus 2005 9:30:59 Pascal
No? Is there no update?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:31 schreef Chocobo het volgende:
Helpdesk Japan
No? Is there no update?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ok,..... genoeg Surfer dis nu....
Whahahahahahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:31 schreef Chocobo het volgende:
Helpdesk Japan
No? Is there no update?
quote:
Das waar...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]nu al.... was net zo lekker op dreef man....
Hoezo is Surfer huillie dan ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
whahahahahahahaha
Ok,..... genoeg Surfer dis nu....
Pak de SS'er... KOOOMMM MMAAARRRR
Over triest gesproken... winnen ze nog steeds steenkool uit je neusgaten?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Over triest gesproken... winnen ze nog steeds steenkool uit je neusgaten?
Altijd... blonde pitspoes van me!quote:
[..]
[..]
die namen....quote:
Shemale neukt buitenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
die namen....
2 sletten rijden lul
Anita slikt nectar
WTF !!!!
2 palen 1 sponsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:21 schreef Chocobo het volgende:
WHAHAHAHAHA
04 - Best Wel Lekker Zo Diep
15 - Flesje Happen
18 - Kadang! in haar Kont
Gijiijijijijijijijssss Klootzak!!quote:
Jaaa,.. daar moest ik echt om proesten... nog steedsquote:
Rustig aan he, ben klaar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijiijijijijijijijssss Klootzak!!... hoe is het?
Lekker aan het chillen thuis... of ben je druk bezig?
Ik zal je eens laten klaarkomen !quote:
4. Neuk je eigen SCHOONMOEDER!!quote:
quote:
Is goed Gijs.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal je eens laten klaarkomen !
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
4. Neuk je eigen SCHOONMOEDER!!![]()
![]()
![]()
Ze stond vanacht over te geven, vroeg aan mij een glas water en ik schijn iets gezegd te hebben van "het gaat wel over" en ben verder gaan slapen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Een column over Gijsjes? Spel waar je op wacht of gespeeld hebt? Vrouw die mol aan het raken is vanwege de zwangerschap? Politiek? Sex?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze stond vanacht over te geven, vroeg aan mij een glas water en ik schijn iets gezegd te hebben van "het gaat wel over" en ben verder gaan slapen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze stond vanacht over te geven, vroeg aan mij een glas water en ik schijn iets gezegd te hebben van "het gaat wel over" en ben verder gaan slapen.
Ik heb al in mn meel gezien dat weer een goeie weg gaat.. lekker bedrijfquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
https://my-tie.net ... werken dan met je hoofd!!
Kamertje helemaal af gijs...
Lekker man!!
En dan vragen om een Moolax... waarbij ik haar verbeter naar "Maalox"quote:
quote:
Bijna klaar.... alleen mijn WC nog tegelenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:45 schreef Bastard het volgende:
Hoest met jullie allemaal dan?
Surfer badkamer af?
Cho .. huis in elkaar?
Brown.. tering nog een maand.. en dan is het over.. Harly al verkocht?
WHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:49 schreef Bastard het volgende:
Een neger op een Harley ook... als iets voor Ariers bedoeld is, dan is het wel een HD.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:49 schreef Magneet het volgende:
Ik kan nergens een fatsoenlijk geprijsje halo 2 vinden, helaasch
Davidson was een joodquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:49 schreef Bastard het volgende:
Een neger op een Harley ook... als iets voor Ariers bedoeld is, dan is het wel een HD.
Ja das jammer jong, ik ga als een dolle in dat spelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik had hem in januari verkocht maar B. zit het nu weer flink te gamen, kan dus niet meedoen
Oh dat gaat vlot allemaal dan Gijs.. lekker hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bijna klaar.... alleen mijn WC nog tegelenen hier en daar een lamp ophangen. Oh,... en ik verwacht nog een 1.5 zitter !
Hij is klaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:45 schreef Bastard het volgende:
Hoest met jullie allemaal dan?
Surfer badkamer af?
Cho .. huis in elkaar?
Brown.. tering nog een maand.. en dan is het over.. Harly al verkocht?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hij is klaar![]()
![]()
Tis niet te geloven... maar het is echt zo!!
dat komt er hier ook niet in heb ik besloten, verwacht toch meer van BF en financieel moet ik op het moment gewoon kiezen tussen die 2 gamesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja das jammer jong, ik ga als een dolle in dat spel
Ach nog paar weekjes, komt RS
Wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hij is klaar![]()
![]()
Ja das ook een cool spel hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat komt er hier ook niet in heb ik besloten, verwacht toch meer van BF en financieel moet ik op het moment gewoon kiezen tussen die 2 games
jong ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja das jammer jong, ik ga als een dolle in dat spel
Ach nog paar weekjes, komt RS
Het moment is stilletjes voorbij gegaan afgelopen zaterdag...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat?
Is dat bijzondere moment, waarbij een zonne eclips nog verbleekt, zo voorbij gegaan?
Hij is klaar???
Holy mother of bathrooms
Ha, het was afgelopen zaterdag dus Sint Juttemis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:53 schreef silver-surfer het volgende:
Hij is klaar![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:54 schreef Magneet het volgende:
dat komt er hier ook niet in heb ik besloten, verwacht toch meer van BF en financieel moet ik op het moment gewoon kiezen tussen die 2 games
Whehehehequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ha, het is vandaag dus Sint Juttemis.
Net als de Sint langs jouw huis in december !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het moment is stilletjes voorbij gegaan
Bestaat je telefoonnummer alweer trouwensquote:
Ik zal die bleke billen missenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net als de Sint langs jouw huis in december !
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik zal die bleke billen missen![]()
Gijs... bij Telfort hebben ze geen ideequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bestaat je telefoonnummer alweer trouwens![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... bij Telfort hebben ze geen idee
Nummer werkt wel maar er is iets met m'n voicemail... die zegt dat mijn nummer niet bestaat..
Sjo rent altijd heel hard weg als die de baby ziet bewegen in mijn buik. Ik denk dat hij teveel films kijkt, want hij vergelijkt het met de Aliensquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb al in mn meel gezien dat weer een goeie weg gaat.. lekker bedrijf
Kamertje is af inderdaad.. enige nog zijn gordijnen en een stroomdraad naar een lamp.
En een kleine om er gebruik van te makenGroeit hard allemaal nu, kan duidelijk in de buik een hoofdje voelen en in mijn hand leggen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Sjo rent altijd heel hard weg als die de baby ziet bewegen in mijn buik. Ik denk dat hij teveel films kijkt, want hij vergelijkt het met de Aliens![]()
Jij krijgt elk jaar een schandknaap van de Sint?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan vragen om een Moolax... waarbij ik haar verbeter naar "Maalox"![]()
![]()
Ik hoop dat ik wakkerder ben als ze begint over weeen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:08 schreef Quinny het volgende:
[..]![]()
Ik weet nog dat mijn vliezen waren gebroken.
ik (6:oou) : Pas mijn vliezen zijn al 2 uur gebroken
hij: Oh (glimlacht en draait zich weer om verder te gaan slapen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bestaat je telefoonnummer alweer trouwens![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:08 schreef Quinny het volgende:
[..]![]()
hij: Oh (glimlacht en draait zich weer om verder te gaan slapen)
Was zo blij toen..... mijn mannetje werd geborenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:08 schreef Quinny het volgende:
[..]![]()
hij: Oh (glimlacht en draait zich weer om verder te gaan slapen)
Ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:04 schreef Bastard het volgende:
Ik zit te denken om weer te stoppen met roken trouwens.. straks als die kleine er is moet ik buiten staan.
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ik krijg dus hetzelfde op zijn huistelefoon
Tis verschrikkelijk, het smaakt niet, eten smaakt daardoor niet, doorlopend verkouden.. maar ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ookWie niet ! Vreselijk dat roken !
Ja hoor Gijs.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
Stoppen met roken stelt toch niks voor! Gewoon een kwestie van ruggengraat, gezond verstand en wilskracht.
Je beste post van 2005quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
Stoppen met roken stelt toch niks voor! Gewoon een kwestie van ruggengraat, gezond verstand en wilskracht.
Gijs denk na. Je stopt een stafje vol teer, blaadjes en chemische troep in je mond en steekt het aan. Daarna laat je de rook ook nog even door je longen gaan waardoor deze een mooi laagje asfalt krijgen? Je riskeert allerlei ziektes, een vroegtijdige uiterst pijnlijke dood en een slechte adem!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:24 schreef Bastard het volgende:
Ja hoor Gijs.
Gijs je moet er verslaafd aan zijn (geweest) om te begrijpen hoe moeilijk dat is !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs denk na. Je stopt een stafje vol teer, blaadjes en chemische troep in je mond en steekt het aan. Daarna laat je de rook ook nog even door je longen gaan waardoor deze een mooi laagje asfalt krijgen? Je riskeert allerlei ziektes, een vroegtijdige uiterst pijnlijke dood en een slechte adem!
Over een ruggegraad gesproken. Was jij niet een beetje huilie vanmorgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik begrijp dat het verslavend is. Maar de wens om je kinderen te zien opgroeien, trouwen, zelf kinderen krijgen, etc lijkt me toch sterker dan de dwang om zo’n kankerstok in je gezicht te steken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:29 schreef Chocobo het volgende:
Gijs je moet er verslaafd aan zijn (geweest) om te begrijpen hoe moeilijk dat is !
Gijs denk na, Je stopt eerst zaadjes in de grond, schoffelt onkruid, water geven, wachten. Eindelijk de wortels van het veld halen, uur in de keuken staan om een heerlijke maaltijd te maken. Je eet 10 minuten en dan poep je het de volgende dag gewoon weer uit. Hoe zinloos is dat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs denk na. Je stopt een stafje vol teer, blaadjes en chemische troep in je mond en steekt het aan. Daarna laat je de rook ook nog even door je longen gaan waardoor deze een mooi laagje asfalt krijgen? Je riskeert allerlei ziektes, een vroegtijdige uiterst pijnlijke dood en een slechte adem!
Roken stinktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ookWie niet ! Vreselijk dat roken !
ik ben niet verslaafdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs je moet er verslaafd aan zijn (geweest) om te begrijpen hoe moeilijk dat is !
het ligt in de planning dat ik dan ga bungee-jumpenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:32 schreef Quinny het volgende:
Houd trouwens niemand 18 sept vrij?
Das mooi dan
Dat is waar Gijs... die enge gedachten spoken vaak door een rokers hoofd !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het verslavend is. Maar de wens om je kinderen te zien opgroeien, trouwen, zelf kinderen krijgen, etc lijkt me toch sterker dan de dwang om zo’n kankerstok in je gezicht te steken.
Mooi !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:32 schreef kepler het volgende:
[..]
het ligt in de planning dat ik dan ga bungee-jumpen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ben niet verslaafden ik rook ook niet
![]()
Je hebt geen idee wat een verslaving is.. Denk je eens voor dat je vanaf dit moment, nooit meer wijn zal gaan drinken. Geen enkel slokje meer.. en dat is dan alleen het missen nog maar van de smaak, of het gevoel. Daar komt voor een roker nog de verslaing bij .. je lichaam MOET roken gevoel verslaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het verslavend is. Maar de wens om je kinderen te zien opgroeien, trouwen, zelf kinderen krijgen, etc lijkt me toch sterker dan de dwang om zo’n kankerstok in je gezicht te steken.
Oke!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Ze maken wel eens grappen over mij maar ik vraag me af of dat touw wel meeviert..... Jij komt niet meer omhoog Gijs... het is gewoon een enkeltje naar benedenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Kan je die halve slof nog herinneren die je hebt opgerookt in Noorwegen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
dood ga je tochquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Whahahahaha die vergelijkingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs denk na, Je stopt eerst zaadjes in de grond, schoffelt onkruid, water geven, wachten. Eindelijk de wortels van het veld halen, uur in de keuken staan om een heerlijke maaltijd te maken. Je eet 10 minuten en dan poep je het de volgende dag gewoon weer uit. Hoe zinloos is dat?
Jij vanmiddag nog als je zo bijdehand blijft !quote:
Was niet mijn slofquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kan je die halve slof nog herinneren die je hebt opgerookt in Noorwegen?
misschien.... je weet het niet.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij vanmiddag nog als je zo bijdehand blijft !
Stap in dan
ikke wel hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:32 schreef Quinny het volgende:
Houd trouwens niemand 18 sept vrij?
Das mooi dan
dat vraag ik me dus ook afquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze maken wel eens grappen over mij maar ik vraag me af of dat touw wel meeviert..... Jij komt niet meer omhoog Gijs... het is gewoon een enkeltje naar beneden
Ik denk dat ik wel zonder alcohol zou kunnen, althans, dat mag ik hopen. Anders koop je gewoon een grote pleister en plak je die op je mond! Meteen handig tegen overgewicht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:34 schreef Bastard het volgende:
Je hebt geen idee wat een verslaving is.. Denk je eens voor dat je vanaf dit moment, nooit meer wijn zal gaan drinken. Geen enkel slokje meer.. en dat is dan alleen het missen nog maar van de smaak, of het gevoel. Daar komt voor een roker nog de verslaing bij .. je lichaam MOET roken gevoel verslaan.
Tis niet onmogelijk, tis alleen moeilijk..
Ik ga gewoon weer pleisters doen, dat hielp mij de vorige keer uitstekend.
Maar wij blanken gaan liever voor een natuurlijke dood op hoge leeftijd.quote:
Er hangt wel een voorwaarde aan.quote:
wat gaan jullie eigenlijk doen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Er hangt wel een voorwaarde aan.
Maar dat krijgen jullie nog te horen
Noot?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:38 schreef kepler het volgende:
[..]
heb je die burgers weleens van dichtbij geroken
AAAAAAAAAMMMMEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:40 schreef Quinny het volgende:
Ik word er altijd een beetje moe van als mensen gaan lopen zeiken over het rook beleid van anderen. Het lijkt wel een hype om andere mensen te gaan bekritiseren over iets wat niet goed voor ze is.
Laten we gewoon eerst eens een spiegel voor ons zelf houden. Hoe is je eigen levensstijl. Beweeg ik wel voldoende, eet ik wel gezond, maak ik me niet te druk voor dingen.
En 1 ding je leeft maar een keer, dus geniet ervan.
okquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar wij blanken gaan liever voor een natuurlijke dood op hoge leeftijd.
Wel als we je ophangen en in de fik steken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:32 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
100 euro toch?quote:
Ik heb een donker bruin vermoeden ....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
een glaasje kraanwater natuurlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
100 euro toch?
En dan krijg je een drankje gratis
whahahahahahahahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]gaat je niet lukken gijs..... aangezien de meeste misdrijven in westerse werelden door niet "blanken" worden gepleegd
is de kans groot dat je door een "zwarte" wordt omgebracht
![]()
wat ik je ook wel gun trouwens
Is dat het grote nieuwsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:47 schreef kepler het volgende:
hey Strol: http://www.nu.nl/news/582(...)groot%27_nieuws.html
Ook postersquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:49 schreef Quinny het volgende:
Oh Sjo ik heb een site gevonden waar je leuke Brum autootjes kan kopen
bedoel je dit soort autotjes??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:49 schreef Quinny het volgende:
Oh Sjo ik heb een site gevonden waar je leuke Brum autootjes kan kopen
Brumquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
bedoel je dit soort autotjes??
[afbeelding]![]()
$289,-
het is onwijs gaafquote:
geen ideequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is dat het grote nieuws![]()
Op internet speculeren diverse sites over het nieuwe product. Zo schrijft de Amerikaanse technologiesite Cnet dat het mogelijk gaat om een iPod met video-mogelijkheden. Apple zou zijn iTunes Music Store uitbreiden met een videodienst.
Dat zuigt toch
quote:
Heeft het te maken met Cho's aars?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:46 schreef silver-surfer het volgende:
Ik heb een donker bruin vermoeden ....
Nee... het is niet Brown
Er gaan geruchten dat ze ook wel eens met een GSM zouden kunnen komen. Een iPhone.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is dat het grote nieuws![]()
Op internet speculeren diverse sites over het nieuwe product. Zo schrijft de Amerikaanse technologiesite Cnet dat het mogelijk gaat om een iPod met video-mogelijkheden. Apple zou zijn iTunes Music Store uitbreiden met een videodienst.
Dat zuigt toch
Gijs... Dat is gewoon ziek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat ze ook wel eens met een GSM zouden kunnen komen. Een iPhone.
Nee.quote:
Misschien gaan ze wel samenwerken met Nintendo!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs... Dat is gewoon ziek.
serieus, gaat alles goed met je?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien gaan ze wel samenwerken met Nintendo!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:00 schreef kepler het volgende:
serieus, gaat alles goed met je?
Gijs. Als Apple gaat samenwerken met Nintendo wordt ik Playstation fanboyquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien gaan ze wel samenwerken met Nintendo!![]()
![]()
Hij is wel gaaf. Heb wel een loopauto gezien voor 100 euro. Maar nee het moet een klein autootje zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
bedoel je dit soort autotjes??
[afbeelding]![]()
$289,-
Nee. Nou kom je zeker ook niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heeft het te maken met Cho's aars?
na de lunchquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Post jij eens wat foto's van die Apple Store in NYC
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs. Als Apple gaat samenwerken met Nintendo wordt ik Playstation fanboy
Ik verkracht hem gewoon.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:02 schreef Quinny het volgende:
Nee. Nou kom je zeker ook niet?
Ja zulke had ik ook gezienquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:03 schreef Magneet het volgende:
http://www.boohbahtoys.co(...)ys_UK-Brum_Toys.html daar hebben ze toch wel wat?
Nee geen mail?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja zulke had ik ook gezien
http://www.selintoys.nl/m(...)0%20%20%20%20%20BRUM
Ben het ook niet gewend van je dat je mail stuurd naar mequote:
Het is geen porn !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ben het ook niet gewend van je dat je mail stuurd naar me
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik ben naar de fietsenmaker3 kwartier een beetje buiten lopen
![]()
quote:
eehhhh ik stop met spinnenquote:
'Fietsen is slecht voor seksleven'
LONDEN - Fietsen is gezond. Maar het kan wel een slechte invloed hebben op het seksleven van mannen. Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat mannen die veel fietsen, vaker last hebben van erectiestoornissen. Dat berichtte de Britse krant The Independent dinsdag.
De wetenschappers deden onder anderen onderzoek bij Amerikaanse politiemannen die op de fiets patrouilleren. Ze ontdekten dat deze 'helden van het smalle zadel' minder vaak een erectie krijgen en dat die ook nog eens van kortere duur is dan bij mannen die zelden of nooit op de fiets stappen.
Volgens de onderzoekers komt dat omdat het zadel, dat bij herenfietsen meestal smal en langwerpig is, de bloedtoevoer naar de 'edele delen' tegenhoudt. Zij publiceren hun bevindingen volgende maand in het Amerikaanse vakblad Journal of Sexual Medicine.
ga je van het weekend nog wat doen penis...quote:
Nee....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ga je van het weekend nog wat doen penis...
quote:
zondag wilde ik eigenlijke naar Delfzijl .... http://www.harleydag.com/quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hartelijk bedankt voor uw bestelling bij 2Call.nl met de onderstaande gegevens:
ordernummer: xxx
emailadres: xxx
abonnement: Vernieuwing T-Mobile xxx - 24 maanden
toestel: Nokia 6610i + Sony PlayStation Portable
prijs: EUR 0
besteldatum: 30-08-2005 14:03
Dan had je dus ook die dag 500 km geredenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zondag wilde ik eigenlijke naar Delfzijl .... http://www.harleydag.com/
maar ik zie net dat dat helemaal boven Groningen ligt![]()
![]()
![]()
Ik heb nu 2 jaar de 6610 gehad, zonder i, en die werkt nog steeds primaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Wel een kuttelefoon voor 2 jaar
Lulquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 jaar de 6610 gehad, zonder i, en die werkt nog steeds prima6610i is dus meer dan genoeg voor mij. Bovendien, een gratis PSP
Wacht maar tot ik je Final Fantasy VII: Crisis Core laat zienquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
LulMaar ik gun het je wel
![]()
Ik schijt echter op handhelds !!
Nee,..... die kijk ik wel op mijn 107 cm plasma... scheelt maar 1 meter aan beeldbuis vergeleken met jouw PSPquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik je Final Fantasy VII: Crisis Core laat zien
Ik heb het niet over Advent Children Gijs... Die haal ik ook gewoon op DVD natuurlijk. Ik heb het over de FFVII game voor de PSP, de enige FFVII spin off die ook daadwerkelijk RPG is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,..... die kijk ik wel op mijn 107 cm plasma... scheelt maar 1 meter aan beeldbuis vergeleken met jouw PSP
Gijs ik kan geen screenshot vinden van dat spelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Advent Children Gijs... Die haal ik ook gewoon op DVD natuurlijk. Ik heb het over de FFVII game voor de PSP, de enige FFVII spin off die ook daadwerkelijk RPG is.
(Jij patser jij met je Plasma TV![]()
)
Een action RPG voor de PSP..... klinkt cool Gijsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er ook nog niet
Dit is het enige:
[afbeelding]
Check je mail eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er ook nog niet
Dit is het enige:
[afbeelding]
Hier staat tie gratis voor 1 jaar, aangezien je mobiel nog goed isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hartelijk bedankt voor uw bestelling bij 2Call.nl met de onderstaande gegevens:
ordernummer: xxx
emailadres: xxx
abonnement: Vernieuwing T-Mobile xxx - 24 maanden
toestel: Nokia 6610i + Sony PlayStation Portable
prijs: EUR 0
besteldatum: 30-08-2005 14:03
Heb het al gedownloadquote:
Ooohhhh, gewoon nog een keer mailen ookquote:
Morgen bij B.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:58 schreef kepler het volgende:
[..]
wanneer kan ik foto's komen kijken/laten zien?
Ik wilde een nieuwe gsm met camera en ik blijf toch voor eeuwig bij T-Mobilequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hier staat tie gratis voor 1 jaar, aangezien je mobiel nog goed is
Gratis ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb het al gedownload550 MB, gratis dus
Nu nog ff een manier vinden om het bij jou te krijgen (is in DMG formaat
)
Hoeveel abonnement betaal je dan per maand? Gratis PSP is natuurlijk wel een goede deal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wilde een nieuwe gsm met camera en ik blijf toch voor eeuwig bij T-Mobile
25,50, 150 min en 25 smsjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoeveel abonnement betaal je dan per maand? Gratis PSP is natuurlijk wel een goede deal.
Ik heb geen idee GIjsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gratis ookZit er dan wel een key bij? Microsoft en gratis
Op CD branden en opsturen is geen optie? Of morgenavond aan Kepler meegeven. Die kwam geloof ik ook een biertje bij B. doen.
morgen moet ik werken...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op CD branden en opsturen is geen optie? Of morgenavond aan Kepler meegeven. Die kwam geloof ik ook een biertje bij B. doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |