He,... een pluisje !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahahahahaha.Er is weer flink herrie binnen UWV. Deze keer echter alleen binnen de Raad van Bestuur. Ze hebben blijkbaar geprobeerd een van de directeuren eruit te werken, maar deze is vol in de verdediging gegaan met een bezwaarschrift waarin hij de vuile was buiten hangt! Ik ben net dat bezwaarschrift aan het lezen. Hij schrijft echt goed, andere directeuren op een goed onderbouwde manier afzeiken.
ja lachenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahahahahaha.Er is weer flink herrie binnen UWV. Deze keer echter alleen binnen de Raad van Bestuur. Ze hebben blijkbaar geprobeerd een van de directeuren eruit te werken, maar deze is vol in de verdediging gegaan met een bezwaarschrift waarin hij de vuile was buiten hangt! Ik ben net dat bezwaarschrift aan het lezen. Hij schrijft echt goed, andere directeuren op een goed onderbouwde manier afzeiken.
Ohquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:39 schreef Chocobo het volgende:
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 17
Ik neuk Quinny
Ze hebben het niet over kwaliteit... dus technisch gezien zal het best kloppen ja...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:39 schreef Chocobo het volgende:
Ik neuk Quinny
serieus.... die lijst..... wat een sletjes zitten er tussenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:39 schreef Chocobo het volgende:
Ik neuk Quinny
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ow god, het is weer en Gijs-kliek-smiley-opening van dit topic. Ik kom over 50 posts wel weer eens kijken.
Huilie !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ow god, het is weer en Gijs-kliek-smiley-opening van dit topic. Ik kom over 50 posts wel weer eens kijken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Jullie staan er niet eens bij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus.... die lijst..... wat een sletjes zitten er tussen![]()
![]()
Choas is ook een slet hoor...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus.... die lijst..... wat een sletjes zitten er tussen![]()
![]()
Ik ben begonnen.....want hij begon met whahahahahaha, dus nu moet me er toch iets komen dacht ik ..... maarquote:
houden zoquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
maarach
wat een tijdverspilling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |