En door mama´s censuur geraakte info.quote:
quote:[..]
ivm vaderschap bedoel je ?
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:53 schreef coz het volgende:
[..], zal het niet meer doen , daar heeft ie nu toch leraren zat voor
![]()
tis nog steeds leuk hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 12:40 schreef coz het volgende:
@ E-WSchool al zat
![]()
.. is flauw hoor ; school is best leuk ... behalve alles wat geen tussenuur en pauze is
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:29 schreef coz het volgende:daar houden we voorlopig aan
je bent modder-etter vergeten in je sig
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Z´n vorige was veeeeeel leuker
dat vond ik ook....quote:Op donderdag 1 september 2005 17:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Z´n vorige was veeeeeel leuker
Toen waren we nog het subject van zijn vereringquote:
ik ben wel diep gevallen.... verering naar modder eter.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Toen waren we nog het subject van zijn verering![]()
quote:
nee hoor , waar staat dat dan .. ik zie alleen staanquote:Op donderdag 1 september 2005 17:28 schreef Mirage het volgende:
ik ben wel diep gevallen.... verering naar modder eter.
..quote:Modder-eter , of was het nou Moderater
Ik heb idd wel mazzel.... Hier in huis ben ik nog wel de koningin.... WAT????? de Godin!!quote:Op donderdag 1 september 2005 17:28 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ben wel diep gevallen.... verering naar modder eter.
jij bent de dans nog ontsprongen...
jij bent gewoon verdwenen![]()
Ach gut.... groeit er nieuw leven? Tis maar net welk huisdier je kiestquote:Op donderdag 1 september 2005 18:00 schreef Erasmo het volgende:
Ik moet het onderhand wel is doen... De kabouters onder mijn bed beginnen nu toch wel erg irritant te worden![]()
Vreetwolf.... het komt eraanquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:17 schreef UncleScorp het volgende:
Grappig wel ... moeder en zoon online
Zitten jullie bij elkaar btw ?
Of heeft meneer internet op zijn kamer ?
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:20 schreef coz het volgende:gelukkig kan ik nog wel online over me moeder klagen
![]()
je moeder was hier eerder dan jij !quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
je moeder was hier eerder dan jij !![]()
![]()
Arme nokwanda.. ze kan hier nu haar ei niet meer kwijt over haar puberende zoon....
ah .. voorbeeldquote:Op donderdag 1 september 2005 18:20 schreef coz het volgende:gelukkig kan ik nog wel online over me moeder klagen
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:10 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
![]()
ik zit mam ALTIJD in de weg
![]()
.... Bevalt me wel
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:18 schreef coz het volgende:
[..]
ah .. voorbeeld
ik was gister mijn tas vergeten in de trein .. dom , kut en dom
(inhoud , copies van muziek cd's (zooo slim ben ik dan wel , geen orig cd's meenemen) oplader mobiel , volgens mij ook een audioverlengsnoer ..ook een zakelijke cd .. maar goed .. 2 uur kosste het me om na te zoeken bij de ns plus aangeven , plus extra wachten en checken . plus een stad terugrijden , zakelijke cd opnieuw maken en terug .. oh en brood zat ook in de tas
![]()
dit alles had ik niet gezegd thuis .. ik snapte wel welke preek er zou komen en ik had het mezelf al lang vergeven .. beetje jammer van die paar tientjes voor nieuwe spullen maar verder boeiend .. neuh .. er zijn wel betere dingen om je druk over te maken
net bij het eten .. mijn ma ..sorry voor de caps , maar anders klopt het niet
JA EN IK HAD JE ZUS AAN DE LIJN , DIE VROEG HOE HET MET DE TAS WAS AFGELOPEN.. WAAROM ZEG JE NIET DAT JE DIE VERLOREN BENTDAT KUN JE TOCH WEL VERTELLEN
HET KOMT TOCH WEL UIT , EERLIJK DUURT
stop ..ja ik weet dat het stom is , daar was ik zelf ook achter .. het heeft me geld en tijd gekost en ik heb me er al lang overheen gezet ,hou op , doe normaal
, MAAR HOE KUN JE NOU ZO STOM ZIJNEN JE TAS VERLIEZEN JE BENT 24 BIJNA 25 JAAR EN …
stop ..hou op .. maakt niet uit ik vond het ook stom maar kan gebeuren doe normaal
JA MAAR VERTEL DAT GEWOON.. en die preek krijgen zekers die ik al een eeuw geleden had bedacht .. dacht het niet he
ik vond het ook stom maar ik kan me wel over betere dingen druk maken
BLABLABLABLABLABLABLABLA (ik heb ff niet geluisterd , keek me pa aan .. zo van, mijn pa tegen me ma.. zeg hou eens op .. ik kan wel begrijpen waarom die het niet zegt )
BLABLABLA .. (exact weer hetzelfde verhaal van voor af aan)
mijn pa: jaha .. DAT ZEI JE NET OOK .. vandaag was ik ... *insert ander verhaal*
....tnx dad
Kan ik volledig inkomenquote:Op donderdag 1 september 2005 18:55 schreef nokwanda het volgende:Hij zit gewoon naast me. Als ik hem internet op zijn kamer zou laten hebben (zoals eigenlijk de bedoeling was) zou ik hem gewoon niet meer zien. En hij is nou juist zo leuk.
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
HOE KUN JE DAN OOK ZO´N IDIOOT ZIJN OM DIE TAS MET AL DIE DURE SPULLEN TE VERLIEZEN. WEES DAN ZUINIG OP DIE DINGEN. HET GELD GROEIT JE NIET OP JE RUG.
Aye..... dat spijt me echt heel erg voor je.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:47 schreef Erasmo het volgende:
Gvd... Heb net te horen gekregen dat een vriendin van me overleden is aan leukemie![]()
Oook wel qua inhoud. Alleen niet perse met de bedoeling om controle te hebben. Het is gewoon wel zo dat we dingen van elkaar zien die discussies triggeren en dat is soms best interessant.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Kan ik volledig inkomen
En tegelijk heb je nog enige vorm van controle, niet zozeer direct qua inhoud maar eerder tijdsduur ... in mijn geval dan toch, mijn kids zouden gewoon het nachtje door doen denk ik![]()
geen slecht idee. Maar die is toch nog niet klaar?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:56 schreef Erasmo het volgende:
Moontemple in lochem:P
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:10 schreef Erasmo het volgende:
Er is al een stenencirkel...
Ze zijn wel leuk.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:26 schreef Erasmo het volgende:
HeheHet zijn er 23 in totaal, en je laadt ze random
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:26 schreef Erasmo het volgende:
HeheHet zijn er 23 in totaal, en je laadt ze random
En daarmee de layout verneukenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:41 schreef coz het volgende:
[..]! kunnen we misschien toch nog truth spellen in de OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |