Met maar 1 bikiniquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:03 schreef fantastrick het volgende:
Nathalie is echt een lichtpuntje...
Hij draagt ze nooit?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:06 schreef agRESSIV-e het volgende:
roel had geen onderbroeken voor hij het huis in ging....
dat is voor metromannen....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind dat mannen zich ook best mogen scheren onder de oksels
Inderdaad, mannen horen haar te hebben daar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:12 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
dat is voor metromannen....
oksel scheren is![]()
nee die samengeplakte plukken te stinken onder zijn arm is fijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:12 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
dat is voor metromannen....
oksel scheren is![]()
Rob zijn been slaapt nogquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:15 schreef agRESSIV-e het volgende:
joost en rob zijn wakker
wassen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee die samengeplakte plukken te stinken onder zijn arm is fijn
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:16 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Rob zijn been slaapt nog![]()
exuse voor deze slechte grap![]()
Roel, Chantal, Rikkert en Menno volgens mij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:18 schreef Darklight het volgende:
Wie hebben er vannacht gefietst?
Ik kan hem wel waarderen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:16 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Rob zijn been slaapt nog![]()
exuse voor deze slechte grap![]()
Ingrid ook dacht ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Roel, Chantal, Rikkert en Menno volgens mij.
kom op.. je kan het.. zeg het maar... niet bang zijn... gooi het eruit...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:10 schreef agRESSIV-e het volgende:
nathalie vind het wel een extra.... tjsa hoe moet je dat zeggen... gewoon tsja
Jeetje, zoiets zei hij gisteren ook alquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:03 schreef milagro het volgende:
Roel overschreeuwt zichzelf een beetje, met zijn "ik heb het zo naar me zin, blowen, feesten , nachten doorhalen, drugs, niets moeten, cool, geen gezag, blowen", hij loopt zich ietsje teveel tevaak te verdedigen, terwijl hij niet echt aangevallen wordt.
Goedemorgen overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |