Net als bij ER ondertitelen die gastenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:49 schreef milagro het volgende:
Nathalie gaat meâh en meâh Haagsch lulluh, en dat kom doâh Ralph
Zou het eindelijk gaan gebeuren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:50 schreef agRESSIV-e het volgende:
menno gaat naar bed toe MET INGRID
spiegelen hét bewijs van de vernieuwde liefdensgevoelens van nathaliequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:49 schreef milagro het volgende:
Nathalie gaat meâh en meâh Haagsch lulluh, en dat kom doâh Ralph
nei joh, ik kom auk uit De Haag, dus ken dat prima vestaan, hoâh.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:51 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Net als bij ER ondertitelen die gasten![]()
zau uit bed is egwel vaul vermoejenderquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:54 schreef milagro het volgende:
[..]
nei joh, ik kom auk uit De Haag, dus ken dat prima vestaan, hoâh.
zau, fietsuh![]()
Met maar 1 bikiniquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:03 schreef fantastrick het volgende:
Nathalie is echt een lichtpuntje...
Hij draagt ze nooit?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:06 schreef agRESSIV-e het volgende:
roel had geen onderbroeken voor hij het huis in ging....
dat is voor metromannen....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind dat mannen zich ook best mogen scheren onder de oksels
Inderdaad, mannen horen haar te hebben daar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:12 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
dat is voor metromannen....
oksel scheren is![]()
nee die samengeplakte plukken te stinken onder zijn arm is fijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:12 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
dat is voor metromannen....
oksel scheren is![]()
Rob zijn been slaapt nogquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:15 schreef agRESSIV-e het volgende:
joost en rob zijn wakker
wassen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee die samengeplakte plukken te stinken onder zijn arm is fijn
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:16 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Rob zijn been slaapt nog![]()
exuse voor deze slechte grap![]()
Roel, Chantal, Rikkert en Menno volgens mij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:18 schreef Darklight het volgende:
Wie hebben er vannacht gefietst?
Ik kan hem wel waarderen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:16 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Rob zijn been slaapt nog![]()
exuse voor deze slechte grap![]()
Ingrid ook dacht ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Roel, Chantal, Rikkert en Menno volgens mij.
kom op.. je kan het.. zeg het maar... niet bang zijn... gooi het eruit...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:10 schreef agRESSIV-e het volgende:
nathalie vind het wel een extra.... tjsa hoe moet je dat zeggen... gewoon tsja
Jeetje, zoiets zei hij gisteren ook alquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:03 schreef milagro het volgende:
Roel overschreeuwt zichzelf een beetje, met zijn "ik heb het zo naar me zin, blowen, feesten , nachten doorhalen, drugs, niets moeten, cool, geen gezag, blowen", hij loopt zich ietsje teveel tevaak te verdedigen, terwijl hij niet echt aangevallen wordt.
Goedemorgen overigens
Ja zit een 2 a 3 seconden tussen, wel handig als je het even niet hebt verstaan, kan je switchen naar de andere streamquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:29 schreef Puckzzz het volgende:
Er zit maar een kleine vertraging in de streams he? Op de ene cam leunt nathalie op haar stuur en op de andere zit ze rechtop
Na ja het seksleven van de bewoners staat al 6 dagen op 0 dus slechter kan het nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:45 schreef Blue Thunder het volgende:
Hmm.. slecht nieuwsbericht op nu.nl
http://www.nu.nl/news/582(...)or_seksleven%27.html
Het is maar goed dat dit nieuws de mannen in het huis niet zal bereiken, dan moeten de vrouwen het klusje afmaken en dat gaat ze echt niet lukken met die luie Linda en Lieske ertussen (of heeft Lieske al wel veel gefietst? )quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:45 schreef Blue Thunder het volgende:
Hmm.. slecht nieuwsbericht op nu.nl
http://www.nu.nl/news/582(...)or_seksleven%27.html
Dan mot je eins beteâh uìt je doppen kèkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:59 schreef fantastrick het volgende:
Er was toch een programma voor om Haags te vertalen naar NL en andersom? Kan 'm niet vinden...![]()
Lieske gisteren wel ff, maar denk idd dat het niet iemand is die iets lang volhoudt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:51 schreef J-net het volgende:
Linda heeft iig gisteravond denk wel een uur op de fiets gezeten. Lieske heb ik nog helemaal niet zien fietsen (maar ook niet full time zitten kijken)
DAT KOMT DOOR AL DAT GEPAF VAN DIE ONTAARDE MOEDERquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:56 schreef Blue Thunder het volgende:
Godver. kap eens met hoesten
Kèk... ut was nog vroeg vanmôhgen dus waâhrschènlèk hep ik daâhrom niet goed gekeken.. mâh ik hep ut weiâhr.. dankjewel! En nu snel weiâh teâhrug nâh Big Brotheâhr...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan mot je eins beteâh uìt je doppen kèken
shag is bijna opquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:57 schreef J-net het volgende:
Waar is die broedse kip? Ligt ze nog te slapen of zit ze alweer lekker aan de shag te hijsen buiten????
uhhhhhhhhhhhhhhh, brandweermannen????quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:59 schreef Blue Thunder het volgende:
Rob drinkt alleen thee.
Mietje... Thee is voor engelsen en [vul hier maar wat in]
Juist!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:02 schreef Darklight het volgende:
Waar is Dido?
Dido, stap eens op de fiets in je bikini![]()
Ik hoop echt dat Joost als eerste gaat, die lompe toneelstukjes van hemquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:04 schreef omegaproject het volgende:
ben ik de enige die Roel een kneus vindt? Hij vertrekt zeker wel als 1e (of Ralph ... stelletje zeikerts)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |