Kinetic dacht ik. Anyway...¤ 50,- ? Is dan dus geen echte, dat lijkt me helder, of TS woont ergens in een grot of zo (maar wat moet je dan met een horloge)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk dat ie loopt doordat je met je arm beweegt is een mooie naam voor maar kan ik ff niet op komen.
Ik ga dadelijk in een deuk liggen als de FA's je een zwart gaan maken omdat pas 20 mensen je erop gewezen hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:38 schreef ElisaB het volgende:
Wederom offtopic verwijderd. Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan mijn posts?
De beslissing ligt bij de FA's / A's en zodra deze eruit zijn zal ik het hier melden.
Ja, jij snapt het tenminste. Dat gaat vást en zeker gebeurenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:54 schreef Basp1 het volgende:
Ik ga dadelijk in een deuk liggen als de FA's je een zwart gaan maken omdat pas 20 mensen je erop gewezen hebben.![]()
Mooi, verkocht; dicht; ook weer opgelost.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:23 schreef Limburgertje het volgende:
AlexBuitenwerf voor 40,- Incl. is hij voor jou... Mail mij even op limburgertje2@home.nl voor verdere afhandeling!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |