Nee, volgens mij is dit een Zuid-Afrikaanquote:Op donderdag 15 september 2005 17:14 schreef Sjakie01 het volgende:
Die Booth van de Russen, is dat Scott Booth ex-Fc Twente?
Waarschijnlijk is de cursus tellen nog niet afgelopen.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:15 schreef twi het volgende:
Ik wist dat veel mensen moeite hadden met rekenen, maar een commentator moet toch op z'n minst wel tot 3 kunnen tellen?
Oh, da's inderdaad vrij eenvoudig doorgaan naar de 2e rondequote:Op donderdag 15 september 2005 17:18 schreef trepper het volgende:
Niks aan de hand verder. Willem II verloor paar jaar terug ook van deze ploeg. Met 3-1. Thuis werd met 2-0 gewonnen toen.
Koel...wanneer moet Willem II eigenlijk??quote:Op donderdag 15 september 2005 17:18 schreef trepper het volgende:
Niks aan de hand verder. Willem II verloor paar jaar terug ook van deze ploeg. Met 3-1. Thuis werd met 2-0 gewonnen toen.
Kat in het bakkie zondagquote:Op donderdag 15 september 2005 17:19 schreef twi het volgende:
Toch maar goed dat we Vlaar nog niet hebben gehaald
Sinds wanneer scoort Ajax meer dan 2 keer in een wedstrijd dan?quote:
Dan moet Markus zijn goals zondag maar meepikken he HWquote:Op donderdag 15 september 2005 17:20 schreef HeatWave het volgende:
4 goals tegen zeg...
yeah rightquote:Op donderdag 15 september 2005 17:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan moet Markus zijn goals zondag maar meepikken he HW
Ik onderschat ze echt niet hoor, vandaar mijn knipoog smiley.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij onderschat ze..
Nooit doen dan gaat het net mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |