Dat niet maar hij had wel een moment waarop zijn handjes weer erg los zatenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:30 schreef golfer het volgende:
Ik heb de eerste helft gemist, maar heeft Van Galen eigenlijk al zijn traditionele gele kaart te pakken?
Ik twijfel nog, maar ik wil natuurlijk niet teveel Louis van Gaal napraten. Maar de ArenA bijvoorbeeld heeft er geregeld slechter bij gelegen, dus zo erg is het in elk geval ook weer niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Afgaande op de beelden zou ik zelfs zeggen dat dit veld er gewoon normaal bij ligt hoor
Ach, tegenwoordig is men in de eredivisie natuurlijk oververwend met biljart-matten met kunststof-implantaten enzo natuurlijk, maar dit is voor mij toch een normaal grasveldje hoor. Hier valt perfect op te spelen. Het is geen supermat , maar het is toch ook geen zandveldje hé ...quote:Op donderdag 15 september 2005 17:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, maar ik wil natuurlijk niet teveel Louis van Gaal napraten. Maar de ArenA bijvoorbeeld heeft er geregeld slechter bij gelegen, dus zo erg is het in elk geval ook weer niet.
Ja nu ze met 4-0 achterstaan wordt het nog moeilijk in de thuiswedstrijd.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:34 schreef Ludacriss het volgende:
Pfff... Az had nu al 2x moeten scoren.
Dat kunstgebeuren zouden ze ook af moeten schaffen, maar dat even terzijde.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ach, tegenwoordig is men in de eredivisie natuurlijk oververwend met biljart-matten met kunststof-implantaten enzo natuurlijk, maar dit is voor mij toch een normaal grasveldje hoor. Hier valt perfect op te spelen. Het is geen supermat , maar het is toch ook geen zandveldje hé ...
Ze moeten er eerst thuis wel nog 2 inleggen !quote:Op donderdag 15 september 2005 17:35 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed ze hebben 2 uitdoelpunten
Denk eerlijk gezegd dat AZ van deze voetbalfaciliteit voorlopig alleen maar kan dromen, zo naar De Hout kijkend. Verder hebben wij natuurlijk in Nederland met de velden van 't Polman Stadion en die van het Omniworld Plaza Superfun Amusementpark with Free Movie Coupon of hoe dat ding ook mag heten te maken hequote:Op donderdag 15 september 2005 17:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig is men in de eredivisie natuurlijk oververwend met biljart-matten met kunststof-implantaten enzo natuurlijk, maar dit is voor mij toch een normaal grasveldje hoor. Hier valt perfect op te spelen. Het is geen supermat , maar het is toch ook geen zandveldje hé ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |