Commentator kwam met het verhaal dat men in Rotterdam Zuid had overwogen om Excelsior te laten spelen. Omdat die gewend zijn om in een leeg stadion te spelen.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:49 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Vertel? Ik kom net binnen, ben wel benieuwd
Weet je het zeker? Komt ie dan...quote:Op donderdag 15 september 2005 21:49 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Vertel? Ik kom net binnen, ben wel benieuwd
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:59 schreef twi het volgende:
[..]
Onterecht hoor, 1-1. Eigenlijk had het gewoon 1-3 moeten zijn...
[..]
Ik moest ook lachenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Komt ie dan...
"Ze (Feijenoord) hadden betere het elftal van Excelsior in de basis kunnen zetten, die zijn gewend om voor een leeg stadion te spelen".
Wel grappig ja.
[..]
En ze zaten nog wel zo te huilen toen ik woensdag hoopte dat sparta praag zou winnen. Toen las ik opeens allemaal berichtjes over "blaat nederlands voetbal blaat uefa cooeficient blaat". En nu zelf wel lopen trollen, ik had het voorspelt.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:27 schreef Cart_man het volgende:
Ach ja, ajaxsupporters hebben ook weinig om over te juichen...
wat een domme hands bal zegquote:Op donderdag 15 september 2005 23:13 schreef speknek het volgende:
Kut-Greene, ik had hem die rode kaart best gegund.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
schuttingtaal
@Vaduzquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:23 schreef Kaap het volgende:
edit
Kan je ook mensen users aanwijzen die vonden dat jij voor Ajax moest zijn tegen tegen Praag die nu trollen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:26 schreef Kaap het volgende:
[..]
En ze zaten nog wel zo te huilen toen ik woensdag hoopte dat sparta praag zou winnen. Toen las ik opeens allemaal berichtjes over "blaat nederlands voetbal blaat uefa cooeficient blaat". En nu zelf wel lopen trollen, ik had het voorspelt.
Dat wisten we alquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
En die Owoeri is geen 18, met die kop.
Zie FB-topicquote:Op donderdag 29 september 2005 00:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vandaag zonder idiote cameraposities en met publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |