Geen idee, klassejustitie...quote:Op donderdag 15 september 2005 18:59 schreef Tamagotchi het volgende:
Waarom mag die lul van een Cox er wel bij zijn?
Feyenoord mocht toch incl. de selectie + staf 75 man mee naar binnen nemen. Cox zal wel een speciale uitnodiging gehad hebben dat ie daarbij zitquote:Op donderdag 15 september 2005 18:59 schreef Tamagotchi het volgende:
Waarom mag die lul van een Cox er wel bij zijn?
Schrijft Cox niet voor de Feyenoord-pravda?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:03 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Feyenoord mocht toch incl. de selectie + staf 75 man mee naar binnen nemen. Cox zal wel een speciale uitnodiging gehad hebben dat ie daarbij zit
Beetje raar ja, maar het zal wel even wennen moeten.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:05 schreef twi het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind er niet zo heel veel aan met die "rechte" camera's. Ik mis de diepte van 't veld een beetje.
Geen voetballer zeker?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:10 schreef Merkie het volgende:
Wat zeggen ze toch steeds allemaal. Je hoeft toch niet bij elke balbeweging je mond open te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |