Als er nou geen mongolen zouden zijn die vuurwerk naar spelers gooien, dan was dit niet nodig geweest hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 19:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Tering zeg, dit slaat nergens op...
VOETBAL = VAN HET PUBLIEK!!!
KUT UEFA
Zeg dat tegen die imbecielen die al die troep op het veld gooiden bij Sporting...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:13 schreef TerroRobbie het volgende:
KUT UEFA
Basisschoolvoetballerquote:
Of Portugese toneelspelers, zo kan je het ook zienquote:Op donderdag 15 september 2005 19:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als er nou geen mongolen zouden zijn die vuurwerk naar spelers gooien, dan was dit niet nodig geweest hoor
Precies, dat fijne publiek heeft het zelf verkloot. jammer voor de goeien, maar die moeten dan maar ingrijpen ofzo.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als er nou geen mongolen zouden zijn die vuurwerk naar spelers gooien, dan was dit niet nodig geweest hoor
Inderdaad, ik dacht al, ligt het aan mij, maar het is idd een experiment. Nu al misluktquote:Op donderdag 15 september 2005 19:15 schreef Ricky_ het volgende:
Die nieuwe cameraposities zijn echt drie keer niks
Deze keer op rood, ziet er al mooier uit dan dat witte vlakquote:Op donderdag 15 september 2005 19:12 schreef twi het volgende:
En die prachtige plakkaten van gekleurde rugnummers zijn ook weer terug, zo te zien
Hahaquote:Op donderdag 15 september 2005 19:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, dat fijne publiek heeft het zelf verkloot. jammer voor de goeien, maar die moeten dan maar ingrijpen ofzo.
geen idee, maar bij Heerenveen hoef je het niet te wagen om iets op het veld te gooien hoor, dan word je gewoon aangepakt door de mensen die WEL echte clubliefde hebben.quote:
Er werd iets op het veld gegooid. Hoe die spelers reageren boeit niet, de fout is dan al gemaakt.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Of Portugese toneelspelers, zo kan je het ook zien
Heerenveenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, maar bij Heerenveen hoef je het niet te wagen om iets op het veld te gooien hoor, dan word je gewoon aangepakt door de mensen die WEL echte clubliefde hebben.
Dat je aangepakt wordt is iets anders, jij zegt dat ze moeten ingrijpen. Niemand kijkt de hele tijd om zich heen of iemand eventueel iets op het veld zal gaan gooien. Het kwaad is al geschied voordat je kunt ingrijpen, ook bij die friezen. Hoe kom je er trouwens bij dat ze dat daar doenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, maar bij Heerenveen hoef je het niet te wagen om iets op het veld te gooien hoor, dan word je gewoon aangepakt door de mensen die WEL echte clubliefde hebben.
Ik snap ook wel dat je als brave supporter niet tegen een groep hooligans ingaat.
Precies, nu zien die fijne hooligans met hun grote bek eens dat wat ze doen totaal ANTI f'noord is...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er werd iets op het veld gegooid. Hoe die spelers reageren boeit niet, de fout is dan al gemaakt.
Alhoewel er bij Heerenveen wel een lompe Fries zal zijn die het eerst gaat aankondingen "Ik goah een strijker naar die mongool gooien" op z'n Fries ofzo.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:21 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat je aangepakt wordt is iets anders, jij zegt dat ze moeten ingrijpen. Niemand kijkt de hele tijd om zich heen of iemand eventueel iets op het veld zal gaan gooien. Het kwaad is al geschied voordat je kunt ingrijpen, ook bij die friezen.
Optiefe met die Rotterdammer.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:24 schreef mordradead het volgende:
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat gerard cox voor ajax is
Wat had je dan verwacht.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:27 schreef HeatWave het volgende:
Kut wedstrijd trouwens...
Moeten we vaker doenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:30 schreef Zwansen het volgende:
Wel leuk dat zonder publiek, lijkt nu net of je er zelf bij bent. Je hoort nu het balcontact en het gescheeuw dat je in het stadion ook hoort maar op tv vaak niet meekrijgt.
Nou ik weet niet in welke stadion jij normaal zit maar dan hoor ik dat ook niet hoor...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:30 schreef Zwansen het volgende:
Wel leuk dat zonder publiek, lijkt nu net of je er zelf bij bent. Je hoort nu het balcontact en het gescheeuw dat je in het stadion ook hoort maar op tv vaak niet meekrijgt.
Vroeger bij Emmen.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou ik weet niet in welke stadion jij normaal zit maar dan hoor ik dat ook niet hoor...
Maargoed zal ook wel bij Heerenveen zijn dan
Die is dan weet te makkelijkquote:Op donderdag 15 september 2005 19:34 schreef mordradead het volgende:
feyenoord moet eens gaan voetballen
sjonge jonge wat simpel zegquote:Op donderdag 15 september 2005 19:13 schreef TerroRobbie het volgende:
KUT UEFA
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:38 schreef mordradead het volgende:
deze wedstrijd is gisteren al gespeeld en het is 2-0 geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |