hhet forum lijkt zowaar aardig vlot deze ochtend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 06:42 schreef eL. het volgende:
Mogguh, doet het forum het weer ?
Awwwwquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb het gewoon ff gehad. Met alles.
ook goedemorgen...quote:
Altijd positief denkenquote:
Mogguh Flesquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Altijd positief denken
* Gutteguttegut geniet gewoon van het maken van foto's en kijkt nu alweer uit naar de lunch pauze
Heerlijk, gister ook al tijdens mn lunch wat fotos gemaakt..maar toen kreeg ik een fles water over me heen van een vrouwelijke collega....quote:
Ik heb nu werkoverleg op de 22ste...toch maar even mn cam mee ...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
foto's maken is gewoon cool
Ik ga ookmaar eens wat knallen tijdens de verhuizing van de IT-afdeling naar een andere verdieping, vanmiddag
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:58 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik heb nu werkoverleg op de 22ste...toch maar even mn cam mee ...
Geen nagels bijten hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:47 schreef Toeps het volgende:
Vandaag mijn laatste reguliere werkdag!
Morgen weer school.
*Zenuwachtig is*
*camera inpaktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:40 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
* PdeHoog is weer op kantoor beland
Ik had toch die D30 mee moeten nemenIk sta hier geparkeerd onder de erasmus-brug (Rotterdam dus
) en die is wel erg vet tegen zo'n mooi blauw luchtje aan
ipv te helpen mee verhuizen of werken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
foto's maken is gewoon cool
Ik ga ookmaar eens wat knallen tijdens de verhuizing van de IT-afdeling naar een andere verdieping, vanmiddag
Nee ik ga wel mee verhuizen hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:11 schreef Shark.Bait het volgende:
ipv te helpen mee verhuizen of werken?goed idee
Een idee voor a.s. weekendquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:11 schreef Shark.Bait het volgende:
*camera inpakt
*auto induikt
*aan komt rijden
En ik zit alweer op m'n nieuwe plekkiequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ga wel mee verhuizen hoorMaar ook ff platies kiek'n
Word dat niet een beetje veel? erasmus-naarden-amersfoort?quote:
Morgen word het warm weer.. wat heb je dan aan een kapstok?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik zit alweer op m'n nieuwe plekkie9 hoog ipv 5, geen meespiekende buurman meer, koffie dichterbij, kapstok in de buurt...
ik ga het bijna jammer vinden dat morgen mijn laatste dag is
hmmmm ja nu geen zak meer iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Morgen word het warm weer.. wat heb je dan aan een kapstok?
Alleen Erasmus doen dan maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Word dat niet een beetje veel? erasmus-naarden-amersfoort?
Voor je zwembroek?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Morgen word het warm weer.. wat heb je dan aan een kapstok?
Duhquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey PdeHoog. Het zijn echt gave foto's geworden zeg die jij plaatste op mijn site![]()
ehmmm ZO ver gaat de striptease niet hoorquote:
quote:
ja lekker zonnetjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
Moogguh Sunshine!!
* Puckzzz is lekker de hele dag de BB streams aan het volgen
Ik ga er zo lekker inzitten...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:29 schreef Re het volgende:
[..]
ja lekker zonnetjeweer verder werken
Heb je wel iets hygiënisch met het lijk gedaan achteraf??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:28 schreef Re het volgende:
ja godver, werd godver uit mijn nest gebeld omdat er zo'n leip 2 minuten aan de deurbel hing omdat de benedenbuurman niet thuis was, nou hij heb het geweten graftuig
![]()
Ongebluste kalk doet het goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je wel iets hygiënisch met het lijk gedaan achteraf??
Ervaring?quote:
Reken maarquote:
Hier is het toch anders, ik werd net aangesproken door een collega over gister tijdens de lunch...het wordt door de dames serieus niuet gewaardeerd dat ik foto's maak...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa Gut, tijdens de verhuizing waren mensen ook niet heel blij ermee geloof ik, maar het werd wel oogluikend toegelaten geloof ik. Morgen zet ik alles op Intranet en dan vindt iedereen het ineens hartstikke leukRaar toch
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
mja, dan niet. Kan me er wel wat bij voorstellen op zich, maar zeg dat dan gewoon
Da's gemeen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:56 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
nou....dat deden ze ook...ik deed het in de gein stiekem toch...
(je kent het wel..scherp stellen...en dan je camera laten zakken...dan dachten ze dat je niet meer zou klikken..maar de lens bleef ongemerkt op ze gericht...en ja..als ze dan keken.....*klik...)
![]()
Ik moet toch oefenenquote:
als sniper ben je dus gewoon een prutserquote:
Whehehe...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als sniper ben je dus gewoon een prutserJa, dan krijg je een fles water over je heen
Je moet het ook ZO doen dat het ECHT niet opvalt
Oei..leuk idee voor een meetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:02 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dan liever op een willig iemand lijkt me. Of oefen je voor paparazzi??
Paparazzimeet? Hoe zie je dat voor je?? Alle fotografen in de bosjes??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Oei..leuk idee voor een meet
Ik denk eerder een groepje modellen ergens in de omgeving neer zetten en de fotografen die een zo mooi mogelijk schot proberen te maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:12 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Paparazzimeet? Hoe zie je dat voor je?? Alle fotografen in de bosjes??
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Oei..leuk idee voor een meet
Wat een prettige opmerking, maar niet heus...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:14 schreef Auticia het volgende:
Wat is "of is je kop echt goed gebeukt !" voor een opmerking?!.
in welke context?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:14 schreef Auticia het volgende:
Iemand heeft dat in mijn fotoboek gepostquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:16 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Wat een prettige opmerking, maar niet heus...
Ah! De modellen op een terrasje en de fotografen in de bosjes...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk eerder een groepje modellen ergens in de omgeving neer zetten en de fotografen die een zo mooi mogelijk schot proberen te maken.![]()
In de volgendequote:
quote:Hoe is het met de schouwse fokker ? Alles goed, of is je kop echt goed gebeukt !![]()
Ja bij Gerard Joling in de tuin oid...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:12 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Paparazzimeet? Hoe zie je dat voor je?? Alle fotografen in de bosjes??
Die gaan we even flink op zijn kop beuken!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:17 schreef Auticia het volgende:
[..]
Iemand heeft dat in mijn fotoboek gepost.
Ik vind het aardig sneu klinken.
zeker zo'n stoere bAc0-bOy met beginnend dons op de balletjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:17 schreef Auticia het volgende:
[..]
Iemand heeft dat in mijn fotoboek gepost.
Ik vind het aardig sneu klinken.
3.8quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeker zo'n stoere bAc0-bOy met beginnend dons op de balletjes
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeker zo'n stoere bAc0-bOy met beginnend dons op de balletjes
Wat een saai onderwerp...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:18 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja bij Gerard Joling in de tuin oid...
ik denk eigenlijk, serieus, dat het verband houdt metquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:14 schreef Auticia het volgende:
quote:Ik ben Auticia. Sinds ik een week of wat geleden een lichte hersenschudding had opgelopen, omdat ik binnen een half uur 2 keer op ongenadige wijze mijn kop stootte,
Maxima dan?quote:
Oh zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk, serieus, dat het verband houdt met
[..]
ah joh boejjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:23 schreef Auticia het volgende:
[..]
Oh zo.
Dan nog vind ik het een lichtelijke huilie-opmerking.
Gewoon negeren...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:23 schreef Auticia het volgende:
[..]
Oh zo.
Dan nog vind ik het een lichtelijke huilie-opmerking.
Ja..noem jij eens wat danquote:
Dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah joh boejje
(zoveel punt nog wat)
trek het u niet aan
En dan zeker stiekem foto's onder haar rok maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja..noem jij eens wat dan
* Gutteguttegut heeft een lunch date met een schone slanke rooie dame![]()
totzo...
Ehhhm ja...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja..noem jij eens wat dan
* Gutteguttegut heeft een lunch date met een schone slanke rooie dame![]()
totzo...
Paraplu meequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:25 schreef Auticia het volgende:
[..]
En dan zeker stiekem foto's onder haar rok maken.
en dat met Gutje z'n sniper talentquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:25 schreef Auticia het volgende:
[..]
En dan zeker stiekem foto's onder haar rok maken.
Rectaal inbrengen en uitklappen.quote:
Ik heb een hekel aan dat soort mensenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dat met Gutje z'n sniper talentDat wordt lachen
Oeh, die zijn leuk ja...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:27 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik bekijk nu de DVD's van Friends
Te leuk om mee te stoppen
mja, was het gezeur van dr.dunno een beetje zatquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:28 schreef Auticia het volgende:
[..]
Rectaal inbrengen en uitklappen..
Weer eens wat anders dan een plens water op je kop.
Ow, we kunnen massaal spammen???quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja, was het gezeur van dr.dunno een beetje zat
maar slotje is er af hoor
Cultuur barbaar!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:29 schreef Auticia het volgende:
Ik heb Friends nog nooit gezien.
Ik heb sinds gisteren mijn eerste serie gekocht (serie 5)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:28 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Oeh, die zijn leuk ja...
Ik mis de laatste serie nog...
Ja, dat kan natuurlijk ook. Maar Friends is een geweldige serie. Seinfeld ook trouwens...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:31 schreef Auticia het volgende:
[..]
. Waarom?!
Ik kijk liever naar documentaires enzo.
Friends is cool!! die opmerkingen van sommigenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:29 schreef Auticia het volgende:
Ik heb Friends nog nooit gezien.
Het lijkt me zo'n serie waarin van die lach-bandjes worden afgedraaid. Misschien is dat wel helemaal niet zo, maar dat denk ik zomaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:32 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk ook. Maar Friends is een geweldige serie. Seinfeld ook trouwens...
'Hey, I am invicible. Shall I use my powers foor good or evil?"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Friends is cool!! die opmerkingen van sommigen
volgende minimeet.... met zijn alle naar de EO jongerendagquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:32 schreef Auticia het volgende:
En volgens mijn vriend kijk ik belachelijk vaak naar de EO..
Ja diequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:34 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
'Hey, I am invicible. Shall I use my powers foor good or evil?"
Yep, alleen serie 10 heb ik nog niet op dvd...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja die!
Ik neem aan dat je serie 5 ook hebt?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:34 schreef Re het volgende:
[..]
volgende minimeet.... met zijn alle naar de EO jongerendag![]()
Haleluja!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:34 schreef Re het volgende:
[..]
volgende minimeet.... met zijn alle naar de EO jongerendag![]()
Ik kijk graag naar Rail Away hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:32 schreef Auticia het volgende:
En volgens mijn vriend kijk ik belachelijk vaak naar de EO..
Dat geeft niet hoor. De EO had eerder altijd de beste docu's. Keek ik ook altijd naar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:35 schreef Auticia het volgende:
[..]!
Maar ik ben helemaal niet in de Heere!!
Dan wordt het hoog tijd dat de Heere in jou komtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:35 schreef Auticia het volgende:
[..]!
Whehehe...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd dat de Heere in jou komt
14.6
Kleedt u zich maar even uit
Ik naar Schatjes, Willem en Ielynke, Zij gelooft, zij niet, Tot de dood ons scheidtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar Rail Away hoor
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd dat de Heere in jou komt
14.6
Kleedt u zich maar even uit
Ik kan ook stomverbaasd kijken naar mensen op tv die echt zo sterk geloven...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor. De EO had eerder altijd de beste docu's. Keek ik ook altijd naar.![]()
Heb hem gisteren bij de FRS gezienquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:35 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Yep, alleen serie 10 heb ik nog niet op dvd...
Mja, ik wacht op een uitverkoopje...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb hem gisteren bij de FRS gezien
Dat ze helemaal lyrisch gaan doen en in een trance raken en zo? Ja dat vind ik ook heel erg engquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:42 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik kan ook stomverbaasd kijken naar mensen op tv die echt zo sterk geloven...
Hehe. Ik vond de prijs ook best hoog. 30,-quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:45 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Mja, ik wacht op een uitverkoopje...
En dat is vast zo'n 3-in-1 box. Ik wil drie losse doosjes, staat mooier bij de rest...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik vond de prijs ook best hoog. 30,-
Ik heb een 3-in-1 doos idd. Best wel mooi gedaan. 3 DLDVD'squote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:47 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En dat is vast zo'n 3-in-1 box. Ik wil drie losse doosjes, staat mooier bij de rest...
Ja, het is inderdaad vrij eng om te zien hoever mensen door kunnen slaan. Ooit was er op tv een documentaire over het verhaal van 2 mensen, die zwanger waren van een niet-levensvatbaar kindje (trisomie 18 ofzo?). Die mensen werkten allebei in de zorg. Anyway, je kan dat programma vanaf deze pagina eens bekijken. Daar staat het ook allemaal wat beter uitgelegd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ze helemaal lyrisch gaan doen en in een trance raken en zo? Ja dat vind ik ook heel erg engZo is het met de nazi's ook begonnen... pure demagogie, massahysterie. LE-VENS-gevaarlijk
is juist tof joh, al die kinders van hun stuk brengen met moeilijke vragen hi-hiquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:35 schreef Auticia het volgende:
[..]!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:50 schreef Re het volgende:
[..]
is juist tof joh, al die kinders van hun stuk brengen met moeilijke vragen hi-hi
9.3 moeilijke vragen
waar is de biertent?
7.2quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:50 schreef Re het volgende:
[..]
is juist tof joh, al die kinders van hun stuk brengen met moeilijke vragen hi-hi
9.3 moeilijke vragen
waar is de biertent?
11.4 genante opmerkingenquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:04 schreef Re het volgende:
[..]
11.4 genante opmerkingen
Zeg die Bert van Leeuwen, bekt tie nog een beetje lekker
Ehh dat doe ik dus nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:35 schreef Auticia het volgende:
Ik vind het trouwens echt raar dat je foto's maakt van je collega's als ze aangegeven hebben daar geen prijs op te stellen.
mja ik ook wel eigenlijk...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:35 schreef Auticia het volgende:
Ik vind het trouwens echt raar dat je foto's maakt van je collega's als ze aangegeven hebben daar geen prijs op te stellen.
We liepen te geinen...had ik al vermeldt..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:35 schreef Auticia het volgende:
Misschien ben ik een nitwit, maar zo grappig vind ik dat geintje niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
We liepen te geinen...had ik al vermeldt..
Ik was bezig met het gebouw te fotograferen...en zij kwamen bij me zitten...en meteen klieren...
Tja...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:21 schreef Auticia het volgende:
[..]
Misschien ben ik een nitwit, maar zo grappig vind ik dat geintje niet.
*tikkie, jij bent hem !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:21 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja..zoiets maar dan met een camera en waterquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:21 schreef Auticia het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:31 schreef Auticia het volgende:
Mannen zaniken ook altijd dat ze vrouwen niet snappen.
Das omdat ze gewoon niet goed genoeg hun best doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:31 schreef Auticia het volgende:
Mannen zaniken ook altijd dat ze vrouwen niet snappen.
quote:
Generaliserend...daarnaast ...je was er niet bij....en dan nog hoe belangrijk is het?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:34 schreef Auticia het volgende:
[..].
Nou, mannen snappen het gewoon vaak niet..
Als een man geen koekje wil, dan moet je als vrouw zijnde daarover niet blijven doorzeuren, want dan is het huis te klein.
En als een vrouw iets niet wil, dan snappen ze dat niet zo goed ofzo, proberen ze het toch, desnoods onder het mom; 'geintje'.
Okquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:39 schreef Auticia het volgende:
Het zal mij verder aan mijn reet roesten wat je uitspookt, maar het kwam op mij gewoon stom over.
Als ik tegen iemand zeg; "nee", dan kan je er van uitgaan dat ik dat meen. En als dat nee niet gerespecteerd wordt, dan is de kans groot dat ik erg link wordt.
Dus.. Ende zo.
Oh wacht, je bedoelt dat als een vrouw aan een man vraagt: "Zullen we even?" en de man zegt "Nee", dat de man dan "Nee" bedoelt, terwijl de vrouw in het omgekeerde geval "Ja hoor, straks, doe eerst maar wat beter je best" zou bedoelen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:34 schreef Auticia het volgende:
[..].
Nou, mannen snappen het gewoon vaak niet..
Als een man geen koekje wil, dan moet je als vrouw zijnde daarover niet blijven doorzeuren, want dan is het huis te klein.
En als een vrouw iets niet wil, dan snappen ze dat niet zo goed ofzo, proberen ze het toch, desnoods onder het mom; 'geintje'.
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht, je bedoelt dat als een vrouw aan een man vraagt: "Zullen we even?" en de man zegt "Nee", dat de man dan "Nee" bedoelt, terwijl de vrouw in het omgekeerde geval "Ja hoor, straks, doe eerst maar wat beter je best" zou bedoelen?
Jaaaaaaaaa dat bedoel je hč?
* Gutteguttegut begint met aftellenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:42 schreef purplerose het volgende:
Ik ga es kijken hoelang ik het uithou op balkon zonder me een gebraden kippetje te voelen
Ik vind je ondertitelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan heb je gelijk
ik snap je idd niet
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:42 schreef purplerose het volgende:
Ik ga es kijken hoelang ik het uithou op balkon zonder me een gebraden kippetje te voelen
Kweek je zelf kruidjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, ik moet mijn rozemarijn water geven, anders droogt ie uit
Als het maar een meisjesnaam heeftquote:
alleen rozemarijn, omdat verse rozemarijn echt zoveel lekkerder is dan gedroogde... geldt voor alle kruiden eigenlijk.quote:
Tof!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
alleen rozemarijn, omdat verse rozemarijn echt zoveel lekkerder is dan gedroogde... geldt voor alle kruiden eigenlijk.
Volgend jaar ga ik wat meer kruiden proberen, dit was een test eigenlijk. Binnen groeien lukt niet, dan gaat alles dood. maar het lieve struikje dat ik in maart kocht is nu al een hele bos. Ik heb wat takjes afgeknipt die ik invries voor de wintertijd.
Die ene keer dat ik vers spul gebruikte was het idd erg lekkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:01 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Tof!Vers is idd zoooveel beter dan gedroogde troep. Die vieze zooi zou verboden moeten worden.
![]()
Lees je rotquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:07 schreef Re het volgende:
15.2 kruidenboekje
en wat doet dit plantje nou?
Was het lekker buiten?quote:
Ik gebruik het zelf op mijn aardappeltjes-met-rozemarijn-uit-de-ovenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:07 schreef Re het volgende:
en wat doet dit plantje nou?
Zo zou het ook best eens bekend kunnen staan jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:17 schreef Shark.Bait het volgende:
Zeg fles. Bedoelde je Fort Werk bij Maarsseveen voor die blauwe kutkip?
Het is me dus gelukt het een half uur lekker te vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Was het lekker buiten?
[afbeelding]
Ik krijg honger van je.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik gebruik het zelf op mijn aardappeltjes-met-rozemarijn-uit-de-oven
Kreeftje?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:22 schreef -Marjo- het volgende:
Zo hee, het is warrum in de zon...
aardappeltjes goed wassen zodat ze schoon zijn, dan in wedges snijden, dan in een ovenschaal met wat olijfolie doen, maar niet teveel wedges (niet stapelen, dan worden ze niet goed gaar). Grof zout en veel rozemarijn blaadjes erbij, en zorgen dat je aardappel wedges goed onder de mix zit. en dan ongeveer 1 uur op 175 a 200 graden in een voorverwarmde oven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:22 schreef Auticia het volgende:
Ik krijg honger van je.
alleen lelijke putjes, groene vlekken, en rare verkleuringen verwijderen. De aardappel is familie van de nachtschade, en die groene vlekken zijn giftig. maar dat zou iedere aardappelschiller wel moeten weten. maar de vitamines zitten net onder de schil. En met schil zijn ze toch wel erg lekker....quote:
Kan de rozemarijn er meteen bij in? Als ik een ovenschotel maak met aardappen (soms met spekjes maar altijd veeeel knoflookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
aardappeltjes goed wassen zodat ze schoon zijn, dan in wedges snijden, dan in een ovenschaal met wat olijfolie doen, maar niet teveel wedges (niet stapelen, dan worden ze niet goed gaar). Grof zout en veel rozemarijn blaadjes erbij, en zorgen dat je aardappel wedges goed onder de mix zit. en dan ongeveer 1 uur op 175 a 200 graden in een voorverwarmde oven.
Regelmatig omroeren. Tot ze knapperig goudgeel zijn.
heeeeerlijk
potje in de vensterbank?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:47 schreef Auticia het volgende:
Maar ik heb dan ook geen verse rozemarijn omdat ik het hier in de tuin niet voor het zeggen heb.
Ja hoor, dat geeft geen problemen, en komt de smaak ten goedequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:46 schreef Auticia het volgende:
Kan de rozemarijn er meteen bij in? Als ik een ovenschotel maak met aardappen (soms met spekjes maar altijd veeeel knoflook) gooi ik de rozemarijn er de laatste 10 minuten van het bakken bij.
Ah, ik dacht dat het dan zwart zou worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja hoor, dat geeft geen problemen, en komt de smaak ten goede
Dat ruikt juist zo lekker in de tuin. Ik heb een grote plant staan...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:47 schreef Auticia het volgende:
Maar ik heb dan ook geen verse rozemarijn omdat ik het hier in de tuin niet voor het zeggen heb.
jezus jankebalkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:52 schreef HMaster-II het volgende:
Trap dit topic es naar CUL![]()
Dit CS schiet echt alle kanten van het Fok! door zeg..![]()
Hup -> KLBquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jezus jankebalk
het gaat ook ff 20 posts lang over koken hoorstraks gaat het weer over blowe, als PPR en HGT er weer zijn
moet het dan ineens weer naar UVT?
Hokjesdouwert
Hapvogel...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jezus jankebalk
het gaat ook ff 20 posts lang over koken hoorstraks gaat het weer over blowe, als PPR en HGT er weer zijn
moet het dan ineens weer naar UVT?
Hokjesdouwert
Mijn hond ploegt de tuin omquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat ruikt juist zo lekker in de tuin. Ik heb een grote plant staan...
ff wachten tot er genoeg vrije ruimte is voor een mooi perceeltje Rozemarijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:11 schreef Auticia het volgende:
[..]
Mijn hond ploegt de tuin om. De meeste planten liggen op hun kop.
Maar ik kan eens kijken of ik er een stokje voor kan steken.
Hmm, da's minder inderdaad. Maar een plant in een grote pot moet toch lukken??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:11 schreef Auticia het volgende:
[..]
Nee dat gebeurd nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:51 schreef Auticia het volgende:
Ah, ik dacht dat het dan zwart zou worden.
laat het me wetenquote:Ik ga het binnenkort eens proberen!
quote:Wat eet je er verder nog bij? Zouden scampi's er lekker bij zijn?
ik zit hier zowat te kwijlen
Er staan een paar planten in potten in de tuin. Maar hij is erg geneigd om daar ook mee te gaan hannesen en ervan te eten. En hij is sowieso een beetje lomp hoor, die hond van mij. Hij leunt altijd. Tegen de bank, tegen je been, tegen je stoel, en ook tegen bloempotten. En dat gaat weleens misquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hmm, da's minder inderdaad. Maar een plant in een grote pot moet toch lukken??
Had je niet een rustiger model kunnen nemen??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:19 schreef Auticia het volgende:
[..]
Er staan een paar planten in potten in de tuin. Maar hij is erg geneigd om daar ook mee te gaan hanessen en ervan te eten. En hij is sowieso een beetje lomp hoor, die hond van mij. Hij leunt altijd. Tegen de bank, tegen je been, tegen je stoel, en ook tegen bloempotten. En dat gaat weleens mis.
Dat heb ik dus. tot de winter, dan moet ik eens kijken of een vensterbank potje werkt met dat kouwe weer...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:17 schreef -Marjo- het volgende:
Hmm, da's minder inderdaad. Maar een plant in een grote pot moet toch lukken??
Nee dat kon niet. Het was liefdequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:20 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Had je niet een rustiger model kunnen nemen??
Zwarte peper in de tuin gooien en je hond er effe met zijn neus in duwen wil wel effe helpen. Het beesie niest wel effe alles bij elkaar, maar het helpt wel. Oh, een stroomdraadje (zo'n landbouw paddestoel bedoel ik...Geen 220Vquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:11 schreef Auticia het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:21 schreef Auticia het volgende:
[..]
Nee dat kon niet. Het was liefde.
Ik gooi geen peper in de neus van mijn hond. Stroomdraadjes idem dito.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zwarte peper in de tuin gooien en je hond er effe met zijn neus in duwen wil wel effe helpen. Het beesie niest wel effe alles bij elkaar, maar het helpt wel. Oh, een stroomdraadje (zo'n landbouw paddestoel bedoel ik...Geen 220V) rond het bloemperk zetten werkt ook perfect.
Anders blijft ie je tuin omspitten.
Het is maar een adviesje hoor...geen plicht. Ik benook met wat andere types honden opgegroeid. Die hadden een wat hardere aanpak nodig. Anders drong het niet door tot hun botte hersenen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:24 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik gooi geen peper in de neus van mijn hond. Stroomdraadjes idem dito.
Als wij niet willen dat ie dingen sloopt of omgooit moeten we hem niet af en toe zonder toezicht in de tuin zetten.
Wie ben jij?quote:
Mijn hond kijkt me altijd heel verdrietig aan als hij zijn kop stoot. Alsof ik het gedaan hebquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het is maar een adviesje hoor...geen plicht. Ik benook met wat andere types honden opgegroeid. Die hadden een wat hardere aanpak nodig. Anders drong het niet door tot hun botte hersenen.![]()
Ehh... Ja... Nou... Ik ben net nieuw hier en ik ken nog niet zo veel mensen... En ik ben een beetje verlegen... Eh... Dus ik dacht... Misschien willen jullie wel met me praten... Enzo... Want ik durf niet zo goed... Alsjeblieft...?quote:
Oeh, vers vlees...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:40 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ehh... Ja... Nou... Ik ben net nieuw hier en ik ken nog niet zo veel mensen... En ik ben een beetje verlegen... Eh... Dus ik dacht... Misschien willen jullie wel met me praten... Enzo... Want ik durf niet zo goed... Alsjeblieft...?
Heeft er nog iemand [SEX] gehad?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:40 schreef Re het volgende:
nog wat nieuws geberud want dan kan dat in NWS
Gelukkig regent het niet...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:58 schreef eL. het volgende:
Godver druk. Loopt het forum een beetje, heb ik dit.
Hey willen jullie wel een beetje voorzichtig doen met ons grasgroene n00b-m0dje?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:40 schreef Re het volgende:
nog wat nieuws geberud want dan kan dat in NWS
quote:
quote:
Briggyquote:
Hee! vanwaar een nieuwe useraccount?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:58 schreef eL. het volgende:
Godver druk. Loopt het forum een beetje, heb ik dit.
Krijg nou wat, een ontopic post!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:42 schreef Shark.Bait het volgende:
hee fles, is dit objectief iets voor jou?
[afbeelding]
1200mm
kost 'maar' 104000 euro bij KB
ja, honderdvierduizend euro
En voor Flash zich weer buitengesloten voelt: het betreft een eventuele meet in Beekbergen bij het Terug naar Toen-stoomfestivalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Briggy
Weet je al of je zondag ook meegaat
Dit is FOT SC.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:49 schreef purplerose het volgende:
uhh, alles is toch ontopic
dit is slowchat
Ja ik ken dat ding welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:42 schreef Shark.Bait het volgende:
hee fles, is dit objectief iets voor jou?
[afbeelding]
1200mm
kost 'maar' 104000 euro bij KB
ja, honderdvierduizend euro
ah okeequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En voor Flash zich weer buitengesloten voelt: het betreft een eventuele meet in Beekbergen bij het Terug naar Toen-stoomfestival
ja, in mijn maag, italianen supporters tegen India hooligans... hard tegen hard... hooligans hebben gewonnenquote:
spagetti tandoori en nu een branderig gevoel aan den aarsch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:03 schreef Re het volgende:
[..]
ja, in mijn maag, italianen supporters tegen India hooligans... hard tegen hard... hooligans hebben gewonnen
nee het voer moet er nog in he dit was de pre-battlequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
spagetti tandoori en nu een branderig gevoel aan den aarsch?
Dat je zo stoned als een aap bent interesseert me geen barst hoor, maar dit mongolengedoe mag stoppenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:22 schreef purplerose het volgende:
Troetelbeertje!!! Straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!!
kwiebuskequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:18 schreef kwiebuske het volgende:
pssssssssssst
geen ruzie maken onder het vechten![]()
Volgende keer weerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:23 schreef kwiebuske het volgende:![]()
* kwiebuske hep met jaloezie zitten loeren in het lek topic
had graag meegegaan, maar kon in eerste instantie geen vrij krijgen![]()
Volgende keer een tweede instantie proberen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:23 schreef kwiebuske het volgende:![]()
* kwiebuske hep met jaloezie zitten loeren in het lek topic
had graag meegegaan, maar kon in eerste instantie geen vrij krijgen![]()
Zow...?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:24 schreef -Marjo- het volgende:
Zow...
er ontbreekt nog een windstreekquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:24 schreef -Marjo- het volgende:
Zow...
Znow...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er ontbreekt nog een windstreek
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:47 schreef Toeps het volgende:
Krijg nou wat, een ontopic post!
Hoe gaat het met mijn pics, Sharkie?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:36 schreef pea4fun het volgende:
Goedenavond, zo ff een topicje aanmaken voor die cursus
Ik heb nog veel foto-retoucheer werk te doen.. vooral voor Fok! Het schiet niet op..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb eigenlijk voor zeker een uur nog werkzaamheden liggen die harder nodig zijn dan fokken
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb eigenlijk voor zeker een uur nog werkzaamheden liggen die harder nodig zijn dan fokken
boeijuhquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
3.9quote:
idd Pquote:
Toen was de inschrijving geslotenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:25 schreef Auticia het volgende:
[..]
Volgende keer een tweede instantie proberen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
3.9
Als je geen condoom hebt, doen we het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |