hhet forum lijkt zowaar aardig vlot deze ochtend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 06:42 schreef eL. het volgende:
Mogguh, doet het forum het weer ?
Awwwwquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb het gewoon ff gehad. Met alles.
ook goedemorgen...quote:
Altijd positief denkenquote:
Mogguh Flesquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Altijd positief denken
* Gutteguttegut geniet gewoon van het maken van foto's en kijkt nu alweer uit naar de lunch pauze
Heerlijk, gister ook al tijdens mn lunch wat fotos gemaakt..maar toen kreeg ik een fles water over me heen van een vrouwelijke collega....quote:
Ik heb nu werkoverleg op de 22ste...toch maar even mn cam mee ...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
foto's maken is gewoon cool
Ik ga ookmaar eens wat knallen tijdens de verhuizing van de IT-afdeling naar een andere verdieping, vanmiddag
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:58 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik heb nu werkoverleg op de 22ste...toch maar even mn cam mee ...
Geen nagels bijten hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:47 schreef Toeps het volgende:
Vandaag mijn laatste reguliere werkdag!
Morgen weer school.
*Zenuwachtig is*
*camera inpaktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:40 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
* PdeHoog is weer op kantoor beland
Ik had toch die D30 mee moeten nemenIk sta hier geparkeerd onder de erasmus-brug (Rotterdam dus
) en die is wel erg vet tegen zo'n mooi blauw luchtje aan
ipv te helpen mee verhuizen of werken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
foto's maken is gewoon cool
Ik ga ookmaar eens wat knallen tijdens de verhuizing van de IT-afdeling naar een andere verdieping, vanmiddag
Nee ik ga wel mee verhuizen hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:11 schreef Shark.Bait het volgende:
ipv te helpen mee verhuizen of werken?goed idee
Een idee voor a.s. weekendquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:11 schreef Shark.Bait het volgende:
*camera inpakt
*auto induikt
*aan komt rijden
En ik zit alweer op m'n nieuwe plekkiequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ga wel mee verhuizen hoorMaar ook ff platies kiek'n
Word dat niet een beetje veel? erasmus-naarden-amersfoort?quote:
Morgen word het warm weer.. wat heb je dan aan een kapstok?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik zit alweer op m'n nieuwe plekkie9 hoog ipv 5, geen meespiekende buurman meer, koffie dichterbij, kapstok in de buurt...
ik ga het bijna jammer vinden dat morgen mijn laatste dag is
hmmmm ja nu geen zak meer iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Morgen word het warm weer.. wat heb je dan aan een kapstok?
Alleen Erasmus doen dan maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Word dat niet een beetje veel? erasmus-naarden-amersfoort?
Voor je zwembroek?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Morgen word het warm weer.. wat heb je dan aan een kapstok?
Duhquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey PdeHoog. Het zijn echt gave foto's geworden zeg die jij plaatste op mijn site![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |