moet je wat vaker kijken, dan had je die oh zo interessante diepe gesprekken ook gehoord, hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:47 schreef Shirley het volgende:
Allejezus wat triest dit. Waar zijn de diepe gesprekken over het leven? Nee..incontinentie door een beenloze, een homo en een gek wijf.
Het koppeltje Menno en Ingridquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:47 schreef Wiehoe het volgende:
Wie zijn op het moment eigenlijk aan het fietsen? Eigenlijk moeten ze daar ook een camera op houden.
Ik heb nooit zoveel tijd. Vaak alleen s'nachts, maar dan komen de debielen in hun blijkbaar naar boven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:47 schreef milagro het volgende:
[..]
moet je wat vaker kijken, dan had je die oh zo interessante diepe gesprekken ook gehoord, hoor
Slaap lekker Sarah...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:46 schreef ks_choice het volgende:
goed. Ik hoef dit niet aan te zien. Laat maar dan.
Veel plezier nog mensen.
Het is niet eerlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:47 schreef milagro het volgende:
nou ik heb iedereen (behalve Chantal) denk ik al naakt gezien, dus boeie verder
ze zitten er pas een dag of vier nu, dus dan zijn dit soort gesprekken gewoon nog spannend voor hen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb nooit zoveel tijd. Vaak alleen s'nachts, maar dan komen de debielen in hun blijkbaar naar boven.
menno is nog maagd.quote:
Leo Beenhakker?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:50 schreef AiaS het volgende:
Straks mag Joost onderwerp bedenken ...hij ratelde net al iets over een voetbalstadion .... 3 keer raden wat Rob zal spelen ...![]()
die Rob doet me een beetje aan 'Johnny Allen' denken, een blonde versie ervan, minus 1 been danquote:
Tja, hij gaf al aan dat z'n vriendin hem meestal in toom hield. Die is er nu niet bijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:52 schreef agRESSIV-e het volgende:
tering joost is echt gek.
wat een stakkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |