SCHANDELIJK maar 0.4 sec tieten in beeldquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Zien jullie hoe de regie te werk gaat in de badkamer net... onvoorstelbaar
Schandalig wil ik het niet noemen, maar diep triest is het wel. Je waant je gewoon weer terug in de jaren 60 ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:42 schreef srblackbird het volgende:
[..]
SCHANDELIJK maar 0.4 sec tieten in beeld
Nu moeten we dat belachelijke toneelstukje aanhoren![]()
nee, nu doen ze 3 incontinente bejaardenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:43 schreef koen... het volgende:
nieuwtoneel stukje ..
dido speelt vader
joost speelt moeder
rob speelt 12jarige zoon (robje)
jah egt droog joquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
nee, nu doen ze 3 incontinente bejaarden
Maar... maar.. hij heeft een vriendin.quote:
rikkert probeert zijn verliefdheid te verbergen door met lieske te vunzen in het bubbelbad.quote:
Het draait om de kijkcijfers, en het is al 23:00 uur geweest, dus ik vind dat ze het best mogen uitzenden...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schandalig wil ik het niet noemen, maar diep triest is het wel. Je waant je gewoon weer terug in de jaren 60 ofzo
moet je wat vaker kijken, dan had je die oh zo interessante diepe gesprekken ook gehoord, hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:47 schreef Shirley het volgende:
Allejezus wat triest dit. Waar zijn de diepe gesprekken over het leven? Nee..incontinentie door een beenloze, een homo en een gek wijf.
Het koppeltje Menno en Ingridquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:47 schreef Wiehoe het volgende:
Wie zijn op het moment eigenlijk aan het fietsen? Eigenlijk moeten ze daar ook een camera op houden.
Ik heb nooit zoveel tijd. Vaak alleen s'nachts, maar dan komen de debielen in hun blijkbaar naar boven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:47 schreef milagro het volgende:
[..]
moet je wat vaker kijken, dan had je die oh zo interessante diepe gesprekken ook gehoord, hoor
Slaap lekker Sarah...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:46 schreef ks_choice het volgende:
goed. Ik hoef dit niet aan te zien. Laat maar dan.
Veel plezier nog mensen.
Het is niet eerlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:47 schreef milagro het volgende:
nou ik heb iedereen (behalve Chantal) denk ik al naakt gezien, dus boeie verder
ze zitten er pas een dag of vier nu, dus dan zijn dit soort gesprekken gewoon nog spannend voor hen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb nooit zoveel tijd. Vaak alleen s'nachts, maar dan komen de debielen in hun blijkbaar naar boven.
menno is nog maagd.quote:
Leo Beenhakker?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:50 schreef AiaS het volgende:
Straks mag Joost onderwerp bedenken ...hij ratelde net al iets over een voetbalstadion .... 3 keer raden wat Rob zal spelen ...![]()
die Rob doet me een beetje aan 'Johnny Allen' denken, een blonde versie ervan, minus 1 been danquote:
Tja, hij gaf al aan dat z'n vriendin hem meestal in toom hield. Die is er nu niet bijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:52 schreef agRESSIV-e het volgende:
tering joost is echt gek.
wat een stakkers
zodra er alcohol vloeit linda heeft al gezegd dat da alle remmen los gaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:51 schreef Falco het volgende:
Ha jongens! Wanneer wordt er geneukt?
hahaha, we kunnen nog wel wat verwachten dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:53 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, hij gaf al aan dat z'n vriendin hem meestal in toom hield. Die is er nu niet bij
Maar hij heeft wederom gelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:54 schreef Shirley het volgende:
AAAARGH...Rob met z'n bemoeial gedrag...' Ik vind het maar nep overkomen.
Die link had ik nog niet gelegd eerlijk gezegd. Hmmm, ik weet het niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:52 schreef milagro het volgende:
[..]
die Rob doet me een beetje aan 'Johnny Allen' denken, een blonde versie ervan, minus 1 been dan
Wat zei die nou? Kon het niet verstaan...Brrrr krijg al nachtmerries over Rob. Vind hem (en z'n been!!) engquote:
Hij had het er met Tanja over of ze moe was (wat geloof ik het geval was) en of ze dan niet gewoon beter naar bed kon gaan. Maar daar had ze geen zin/behoefte aan. Dat was het eigenlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:56 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Wat zei die nou? Kon het niet verstaan...Brrrr krijg al nachtmerries over Rob. Vind hem (en z'n been!!) eng![]()
Precies.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan het ff niet zo goed volgen.
Stream 1 staat op zwart
En op 2, 3 en 4 is een soort toneelstukje bezig ofzo???
ja met Rob Dido en Joost! Zwaar overdreven gemutsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan het ff niet zo goed volgen.
Stream 1 staat op zwart
En op 2, 3 en 4 is een soort toneelstukje bezig ofzo???
Vandaar dat hij ook al gevlucht isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:00 schreef BB-King het volgende:
Die Rikkert denkt ook waar ie in hemelsnaam is belandt.
1 loopbeen, 1 douchebeen, en een houten reservebeen (model tafelPOOT)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:00 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Hoeveel benen heeft Rob nu eigenlijk?![]()
En je moet eens weten wat ie met dat stompie van plan is!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:01 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
1 loopbeen, 1 douchebeen, en een houten reservebeen (model tafelPOOT)![]()
Ja, lekker met zijn ijzeren stompie tegen Dido haar been aan wrijven als ze in bed liggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:03 schreef Coos het volgende:
[..]
En je moet eens weten wat ie met dat stompie van plan is!!![]()
Ik ook, maar dan zou het ook echt grappig zijn en niet met hun.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:03 schreef BB-King het volgende:
Als ik in het huis gezeten had ik wel meegedaan met dit soort gekkigheid.![]()
OMGquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:03 schreef BB-King het volgende:
Als ik in het huis gezeten had ik wel meegedaan met dit soort gekkigheid.![]()
Ik wil de betaalstreams terug, toen was alles leuker.quote:
Ze kunnen het zo knippen dat je in een voorstukje Rob los ziet gaan: Je bent gewoon een slet!!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:04 schreef CocaColaLight het volgende:
Dit is typisch een gevalletje kwaliteits tv hier krijgen ze het half uurtje wel mee vol.
Ze zijn zeker geschrokken van de hoge kijkcijfers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil de betaalstreams terug, toen was alles leuker.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |